[ultimate_heading main_heading=”وسترن دیجیتال” main_heading_color=”#e0e0e0″ sub_heading_color=”#eaeaea” main_heading_font_size=”desktop:100px;tablet:100px;tablet_portrait:90px;mobile_landscape:60px;mobile:40px;” main_heading_line_height=”desktop:130px;tablet:130px;tablet_portrait:130px;mobile_landscape:130px;mobile:130px;” sub_heading_font_size=”desktop:36px;tablet:36px;tablet_portrait:36px;mobile_landscape:36px;mobile:24px;” sub_heading_line_height=”desktop:42px;tablet:42px;tablet_portrait:42px;mobile_landscape:42px;mobile:42px;” sub_heading_margin=”margin-top:-150px;”]هارد اینترنال WD10EFRX[/ultimate_heading]

هارد اینترنال WD10EFRX

هارد اینترنال WD10EFRX از جمله هاردهای شرکت وسترن دیجیتال از گروه RED  می باشد. سری RED که از سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز نمود ، پایداری خوبی داشته و عمر بالایی دارند. این گروه از هارد ها با انواع پیکربندی‌های ذخیره‌سازی مانند RAID سازگاری کامل دارند. موارد استفاده ی هارد دیسک WD10EFRX RED   ، ذخیره‌سازهای تحت شبکه یا همان NASها و به‌منظور ذخیره کردن اطلاعات در  شبکه‌های خانگی و یا اداری کوچک و همچنین ذخیره اطلاعات حساس و به‌کارگیری درایو برای پیکربندی RAID  می باشد.

همچنین این هارد دیسک ها ، برای استفاده در مکان‌هایی که اطلاعات بسیار مهم در شبکه و یا در حالت پیکربندی RAID جابجا می‌کنند، ایده‌آل می باشند. هارد اینترنال WD10EFRX با سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور بر دقیقه و سایز هد ۳٫۵ اینچی به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است،  هارد دیسک های سری RED ازسری Green قوی‌تر و سریع‌تر هستند و همچون گروه  گرین دارای مصرف پایین انرژی می‌باشند. از دیگر نقاط قوت هارد اینترنال WD10EFRX  بهره‌ مندی از رابط پرسرعت SATA III با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه،  مقاوم بودن در برابر لرزش و تکان‌های مکرر و عملکرد یکنواخت و پایدار در حالت‌های مختلف ،  فن‌آوری NASware برای سازگاری هرچه بیشتر با ذخیره‌سازهای تحت شبکه (NAS) برای استفاده در شبکه‌های کوچک اداری و خانگی ، وجود فن‌آوری IntelliPower برای کاهش توان مصرفی و افزایش کارآیی و پایداری هارد دیسک ، ۶۴ مگابایت حافظه کش و… می باشد.

هارد اینترنال WD10EFRX

 مشخصات فنی هارد اینترنال WD10EFRX

[ultimate_heading main_heading=” مشخصات فیزیکی” heading_tag=”h3″]ابعاد۲۶٫۱ × ۱۰۱٫۶ × ۱۴۷ میلی‌متر
وزن۴۵۰ گرم[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=” مشخصات فنی” heading_tag=”h3″]نوع هارد دیسک : هارد دیسک

ظرفیت۱ :ترابایت

نوع رابطSATA 3.0:

سایز هد۳٫۵ : اینچ

بافر حافظه کش ۶۴مگابایت

سرعت چرخش۷۲۰۰   : دور در دقیقه

سرعت انتقال داده‌ها۶:  گیگابیت یر ثانیه

میانگین زمان بین خطاها (MTBF)1,000,000:  ساعت

حداکثر تحمل شوک۶۵Gs:  در حالت عملیاتی

میزان نویز۲۱:  دسی‌بل در حالت Idle و ۲۲ دسی‌بل در حالت Seek

درجه حرارت : در حالت فعال ۰ درجه سانتی گراد تا ۶۵ درجه سانتی گراددر حالت غیر فعال ۴۰- درجه سانتی گراد تا ۷۰ درجه سانتی گراد

توان مصرفی۳٫۳ :وات در حالت فعال۲٫۳ وات در حالت Idle0.4وات در حالت استندبای

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”فروش هارد اینترنال WD10EFRX ” heading_tag=”h3″]

فروش هارد اینترنال WD10EFRX  در مرکز بازیابی اطلاعات  با حضور کارشناسان فروش هارد که نکات مفید را در ارتباط با هارد های وسترن دیجیتال دارند انجام می شود. با مراجعه به صفحه فروش  می توانید اطلاعات لازم را در ارتباط با انواع هارد وسترن دیجیتال و همچنین هارد اینترنال WD10EFRX  کسب نموده و نسبت به انتخاب هارد متناسب با دستگاه خود اقدام نمایند.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”ریکاوری هارد اینترنال WD10EFRX ” heading_tag=”h3″]

ریکاوری هارد اینترنال WD10EFRX ، توسط متخصصین ریکاوری اطلاعات در محیطی امن و با ابزار مخصوص بازیابی اطلاعات انجام می گردد. مهندسین و متخصصین بازیابی اطلاعات پس از بررسی مدل دستگاه خدمات ریکاوری هارد را آغاز خواهند نمود. در صورتی که از هارد اینترنال WD10EFRX استفاده می کنید و به هر دلیل اطلاعات شما پاک شده است جهت بازیابی اطلاعات می توانید با متخصصین دیتاریکاوری  تماس بگیرید .

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”تعمیرات هارد اینترنال WD10EFRX” heading_tag=”h3″]

تعمیرات هارد اینترنال WD10EFRX ، در صورتی که هارد آسیب فیزیکی دیده باشد در برخی موارد امکان تعمیر و ترمیم این قطعه وجود دارد. ممکن است آسیب های فیزیکی موجب از دست رفتن اطلاعات شود ، در این صورت نیز نگران نباشید. کارشناسان ما پس از بررسی و تعمیر هارد نسبت به بازیابی اطلاعات شما اقدام خواهند نمود. واحد تعمیرات هارد مجهز به نوین ترین امکانات بوده همچنین کارشناسان ضمن آگاهی از جدیدترین متد تعمیرات هارد را به درستی انجام خواهند داد.

[/ultimate_heading]

در این بخش از سایت می توانید آخرین اخبار و خواندنی های دنیای بازیابی اطلاعات را مطالعه نمایید.