اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد اچ پی

بازیابی اطلاعات هارد اچ پی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان بازیابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می پذیرد. دارندگان این هارد می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و عدم دستیابی به اطلاعات موجود در آن به مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ پی مراجعه نمایید و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه اطلاعات هارد اچ پی خود باشند. مطالعه سایر بخش ها شما را با دیگر خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ پی آشنا می سازد.

بازیابی اطلاعات هارد اچ پی توسط متخصصین

روند بازیابی اطلاعات هارد اچ پی

بازیابی اطلاعات هارد اچ پی توسط کارشناسان ارشد هارد و در کلین روم های صد در صد مجهز و پیشرفته انجام می شود. بازیابی اطلاعات هارد به فرآیندی گفته می شود که طی آن اطلاعات از دست رفته هارد دیسک های خراب، بازیابی و ریکاوری می شود. این فرایند به دانش و تکنولوژی پیشرفته نیاز دارد. تخصـص و تکنیک های یک متخصص بازیابی اطلاعات در این مسیر بسیار تعیین کننده است؛ تکنیک های یک متخصص به همراه بهره مندی از تکنولوژی، ابزار آلات و دستگاه بازیابی اطلاعات هارد دیسک تنها عامل موفقیت برای استخراج دیتا و اطلاعات هارد است.

در این مرکز معتبر که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع هارد های اچ پی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و از تمام امکانات موجود برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات استفاده می شود. همان طور که می دانید هارد ها از هر نوعی که باشند، ساختاری بسیار پیچیده و حساس دارند. کمترین و کوچکترین سهل انگاری در تعمیر و جراحی آنها می تواند عواقب وخیمی به دنبال داشته باشد. لذا توصیه می کنیم که برای بازیابی هارد اچ پی حتما از یک مرکز معتبر ریکاوری هارد کمک بگیرید. فقط و فقط تکنسین های ماهر و با تجربه می توانند شما را برای احیا و برگرداندن اطلاعات و داده هایتان کمک کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بهترین روش برای بازیابی اطلاعات هارد اچ پی چیست؟

به طور کلی برای بازیابی اطلاعات هارد اچ پی دو راه کلی پیش روی کاربر است. روش نخست استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد و روش دیگر مراجعه به مراکز تخصصی این کار و بازیابی با pc3000 است. در ارتباط با روش نخست به دلیل آنکه نرم افزارهای موجود جهت بازیابی اطلاعات، چنان که باید و شاید، از قدرت و فناوری لازم برای این کار برخودار نیستند نمی‌توان انتظار یک بازیابی حرفه‌ای و همه جانبه داشت اما در روش دوم، امکان بازیابی اطلاعات بسیار بالاتر بوده و درصد موفقیت ریکاوری بسیار بیشتر است.

در حال حاضر بهترین روش برای ریکاوری داده‌های هارد، استفاده از pc3000 است. همانگونه که می دانید PC3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل هارد دیسک را دارد. در بسیاری از اشکالات پیش آمده برای هارد، نظیر ایرادات نرم افزاری (مواردی چون دیتکت نشدن، بدسکتوری، مشکلات ماژولی و مواردی از این دست) امکان بازیابی اطلاعات هارد اچ پی با pc3000 وجود دارد. در شرایطی که اشکالات ایجاد شده در هارد مواردی نظیر شکستگی هد، سوختن موتور و یا سوختن هد را شامل شود، تنها راه چاره تعویض و جراحی هارد است. در صورت خرابی هارد، بدسکتوری هارد، دیتکت نشدن، هنگ کردن دستگاه، کند بودن هارد و مواردی از این دست، بهترین راهکار پیش‌رو بازیابی اطلاعات هارد با pc3000 است.

یک مکان مطمئن برای بازیابی اطلاعات چه ویژگی‌هایی دارد؟

در صورتی که شما نیز در یافتن مرکز و مکانی مطمئن برای بازیابی اطلاعات هارد اچ پی خود هستید مطلب ذیل را از دست ندهید. در حال حاضر اعتماد به یک مرکز و فعالیت‌های آن به منظور بازیابی اطلاعات هارد بسیار دشوار گشته و در واقع کاربران نمی‌توانند برای بازگرداندن اطلاعاتشان به هر فردی اطمینان کنند. همانطور که متوجه شده‌اید جای خالی چنین مکانی در بازار کشور به شدت احساس می‌شود؛ البته هم‌اکنون شرکت‌هایی هستند که به صورت کاملاً اصولی و استاندارد اقدام به بازیابی اطلاعات کاربران می‌کنند.

شرکت‌هایی که از حضور کاربر و صاحب دستگاه به کارگاهِ ویژه‌ی بازیابی خود ترسی ندارند. اما فعالان این حوزه چه تعداد هستند؟ مدعی دراین حوزه زیاد است، اما ۱۰ الی ۱۵ فعال در حوزه بازیافت اطلاعات داریم که شاید تنها ۴ یا ۵ فعال به صورت حرفه‌ای در این بخش کار می‌کنند. مدیریت مرکز سخت افزار ایران با آگاهی از این امر پس از سال‌ها پیگیری موفق به راه‌اندازی مکانی معتبر برای بازیابی اطلاعات گشته است. راه‌اندازی این مرکز با بهره‌مندی از حضور کارمندان متعهد و معتقد و نیز استفاده از دستگاه‌های روز دنیا  محقق گشته است. شما می‌توانید جهت بهره‌مندی از خدمات این بخش و بازیابی اطلاعات هارد اچ پی خویش به این مرکز مراجعه نمایید. همکاران ما با صبر و شکیبایی راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

کارمندان بخش بازیابی اطلاعات هارد اچ پی در مرکز ریکاوری اطلاعات

کارمندان فعال در بخش بازیابی اطلاعات هارد اچ پی، دو تن از معتقدترین و بااخلاق‌ترین کارمندان مرکز بازیابی اطلاعات می‌باشند که با وجود داشتن سال‌ها سابقه در امر بازیابی اطلاعات، پس از آزمون‌های متعدد و آنالیزهای گوناگون انتخاب شده‌اند؛ زیرا وجود مهارت و سابقه‌ی صِرف در امر بازیابی اطلاعات مُکفی نیست؛ مدیریت مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در این بخش بوده‌اند: تبحر از آن رو که بازیابی اطلاعات در محلی مطمئن به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی اطلاعات بازیابی شده در این بخش با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد.

مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای اختصاص داده شده جهت بازیابی اطلاعات را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. شما می‌توانید جهت بهره‌مندی از خدمات این بخش و بازیابی اطلاعات هارد اچ پی خویش به این مرکز مراجعه نمایید. همکاران ما با صبر و شکیبایی راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

آیا امکان نظارت کاربر بر مراحل بازیابی اطلاعات هارد وجود دارد؟

یکی از پارامترهای احترام به حریم خصوصی کاربر، پذیرش حضور وی در زمان بازیابی اطلاعات شخصی ایشان می‌باشد که این امکان نیز در مرکز بازیابی اطلاعات فراهم گشته است.

مرکز سخت افزار ایران از جمله‌ مراکزی است که از حضور کاربران و مشتریان خود در حین انجام عملیات بازیابی اطلاعات ابایی ندارد. البته این امر با رعایت اصول استاندارد و با انجام هماهنگی‌های قبلی و به شکل انفرادی صورت می‌پذیرد زیرا ازدحام در این بخش با حفظ حریم شخصی افراد منافات دارد. شما می‌توانید جهت بهره‌مندی از خدمات این بخش و بازیابی اطلاعات هارد اچ پی خویش به این مرکز مراجعه نمایید. همکاران ما با صبر و شکیبایی راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

خدمات واحد ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی hp

  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که ضربه خورده اند و کارنمیکنند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که صداهای ناهنجار و یا تق و تق میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در آن پارتیشن خالی از اطلاعات میباشد.
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که پارتیشن به قصد یا اشتباهآ فرمت شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد) نمیشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که اطلاعات به قصد و یا اشتباهی پاک ( Delete ) شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که اطلاعات کد شده و با کارکترهای غیر عادی نمایش داده میشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در موقع بالا آمدن سیستم عامل سیستم ریست میشود و یا هنگ میکند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما ظرفیت هارددیسک درست نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که بشدت بدسکتور دارند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در مادربرد شناسایی میشود اما درون سیستم عامل قابل شناسایی نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما هیچگونه پارتیشنی (Partition) ندارد.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که جهت دسترسی هارددیسک ابتدای کار سیستم درخواست ورود رمز (پسوورد) مینماید.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که تمامی پارتیشنها وجود دارند اطلاعات نیز قابل دیدار است اما در زمان کپی پیغام خطا داریم.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما فایل سیستمهای پارتیشن قابل تشخیص نیست.
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف که سوخته اند و در سیستم یا شناسایی نمیشوند و یا پیغام خرابی و فرمت میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند اما دسترسی به آنها ممکن نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد اچ پی که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند ولی در موقع دسترسی پیشنهاد فرمت کردن داده میشود.

انواع هارد

کارشناسان ما در مرکز بازیابی اطلاعات با معرفی و عرضه هر محصول جدید از هارد به بررسی و واکاوی آن پرداخته و به استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری آن می پردازند. این کار منجر به تدوین جدیدترین متدهای تعمیر و بازیابی مرتبط با هر دستگاه گشته و سبب می گردد تا دستگاه های معیوب به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شوند. انواع هارد اچ پی و دیگر محصولات هارد از طریق فضای زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات

کاربرانی که در حال حاضر به هر دلیل نیازمند بازیابی اطلاعات هارد هایشان هستند توجه داشته باشند که بیشتر مراکز تعمیراتی و ریکاوری اطلاعات هارد دیسک که تبلیغات وسیعی هم دارند از ابزارهای غیرتخصصی و نامرتبط برای بازیابی اطلاعات استفاده می‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی معتبر دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع برند، مدلهای هارد دیسک را دارد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت داشتن هر گونه و ابهام و پرسش درباره فرآیندهای بازیابی اطلاعات هارد در این مرکز سوالات متداول خویش را از طریق وب سایت این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تک تک پرسش های شما عزیران خواهند بود.

اخبار بازیابی اطلاعات

بازیابی اطلاعات هارد همانگونه که از نام آن پیداست فرآیندی است که طی آن کارشناسان این حیطه با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده های از دست رفته هارد را بازیابی نموده و مجدداً در اختیار کاربر قرار می دهند. شما کاربران گرامی می توانید در این بخش اخبار گوناگون مرتبط با ریکاوری اطلاعات هارد را مطالعه نمایید و برخی از اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. اخبار این قسمت از بین جدیدترین و برگزیده ترین اخبار هارد اچ پی و دیگر خبرها برگزیده شده اند.

مقالات ریکاوری اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز سازمان خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی نظیر pc3000 و حضور زبده ترین کارشناسان این حوزه، این امکان را یافته است تا داده های انواع هارد، فلش، رم و کارت های حافظه را بازیابی نماید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه را به هموطنان گرامی ارائه دهد.

مرکز بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین شرکت های بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر مقالاتی مرتبط با این حیطه را دریافت نموده و دانش عمومی یا تخصصی خویش را ارتقاء بخشید. مقالات ارائه شده در ذیل از میان برترین مقالات هارد اچ پی و دیگر مقالات این حوزه گزینش شده و در اختیار شما قرار داده شده اند.

مرکز بازیابی اطلاعات

از دست رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حمله‌ رخنه‌گران، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده و تجهیرات آن است. مرکز بازیابی اطلاعات هارد با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات است. جهت آشنایی با واحدهای گوناگون بازیابی اطلاعات در این مرکز به سایر بخش های سایت مراجعه نمایید.

دیگرواحدهای بازیابی اطلاعات

مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ پی با توجه به تفاوت و اهمیت ویژگی‌های خدمات این بخش، پارت جداگانه‌ای را به بخش بازیابی اطلاعات هارد اچ پی اختصاص داده‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز در یک فضای آرام، تخصصی، مطمئن و امن انجام پذیرد. شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ پی و مراجعه به واحد تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید