اشتراک گذاری

ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا

ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا بی‌هیچ نقص و کاستی امکان پذیر است منوط به آن که با بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفتۀ این کار و  به دست متخصصان این حوزه انجام پذیرد؛ به بیانی دیگر، ریکاوری کامل اطلاعات هارد توشیبا در صورتی امکان‌پذیر است که به دست کارشناسان متخصص و با استفاده از ابزارآلات پیشرفته این کار نظیر pc3000 انجام پذیرد؛ بنابراین توصیه کارشناسان این حوزه آن است که پیش از تحویل هارد خود جهت بازیابی اطلاعات، از برخی پارامترهای ضروری و بایستۀ یک مرکز جهت ریکاوری اطلاعات اطمینان حاصل نمایید؛ پارامترهای مذکور عبارتند از:

  • بهره‌مندی مرکز ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا از ابزارآلات پیشرفته ریکاوری نظیر pc3000
  • حضور کارشناسان متعهد و پایبند به اصول اخلاقی
  • اطمینان از عملکرد و تعهد مرکز در پیاده‌سازی استانداردهای ریکاوری
  • امکان حضور کاربر در زمان ریکاوری اطلاعات با هماهنگی‌های قبلی
  • ریکاوری اطلاعات به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه
  • گارانتی و ضمانت تمامی عملیات انجام شده در مرکز ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا
  • پاسخگویی به تمامی پرسش‌های مشتریان و ارائه راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم و ضروری

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

مدیریت مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در بخش ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا بوده است: «تبحر» از آن رو که ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا در مکانی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و «تعهد» از آن روی که می‌بایست تمامی فرآیندهای بازیابی اطلاعات در این بخش با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. 

مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای اختصاص داده شده جهت ریکاوری اطلاعات را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند.

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا از جمله مراکز کوشا در حفظ محرمانگی و رعایت اصول مشتری مدارانه است و درست به همین دلیل است که از حضور کاربران و مشتریان خود در حین انجام عملیات بازیابی اطلاعات هارد ابایی ندارد. (البته این امر با رعایت اصول استاندارد و با انجام هماهنگی‌ های قبلی و به شکل انفرادی صورت می‌پذیرد زیرا ازدحام در این بخش با حفظ حریم شخصی افراد منافات دارد.) شما می‌توانید جهت بهره‌مندی از خدمات این بخش و ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا به این مرکز مراجعه نمایید. همکاران ما با صبر و شکیبایی راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

واحدهای بازیابی اطلاعات هارد دیسک

ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا گرچه ادعای بسیاری از مراکز غیرمجاز فعال در این حوزه است لیکن گزارش‌های دریافتی، حاکی از عدم موفقیت این مراکز در بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا بوده است؛ دلیل این امر نیز واضح است؛ اکثر قریب به اتفاق این مراکز از نرم‌افزارهای ناکارآمد موجود در اینترنت و دستگاه‌های چینی بی‌کیفیت جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کنند، در حالی که یک ریکاوری موفق و همه‌جانبه نیازمند استفاده از ابزارهای پیشرفته و روز دنیا نظیر pc3000 می‌باشد.

 در حال حاضر قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری موجود در بازارهای جهانی PC3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک و تعمیر انواع مدل‌های هارد دیسک را دارد. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و اجزایی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید. 

از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش دستی فایل‌های سیستمی و ماژول‌هاست. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العادۀ اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

در صورتی که شما نیز به هر دلیل اطلاعات هارد توشیبا خویش را از دست داده و در پی مرکزی معتبر جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا خویش هستید می‌توانید با مراجعه به مرکز ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا، داده‌های خویش را بازیابی نمایید.  

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا با تکیه بر توانایی و قدرت بالای ابزار pc3000 و البته تخصص و دانش مهندسان خویش، امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا را به نحو مطلوبی فراهم آورده است. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در مرکز ریکاوری اطلاعات توشیبا می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نمایید.

Rate this post