اشتراک گذاری

جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات

احتمالاً برای شما یا یکی از دوستانتان پیش آمده باشد که به دلیل برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی یا به دلیل برخی سهل انگاری ها، اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را از دست داده و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشید. در این زمان نخستین فکری که به ذهن شما و دوستان تان می رسد چیست؟ بله؛ نخستین تصور آن است که آیا امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد.

فرآیند بازیابی اطلاعات گاه بسیار ساده و گاه بسیار پیچیده و نیازمند حضور متخصصان و استفاده از تجهیزات پیچیده است. از سویی دیگر این فرآیند در گام نخست بستگی به این داشته که داده ها چگونه از دست رفته اند. در هر حال در صورتی که اطلاعات از دست رفته بسیار مهم و حیاتی هستند بهتر است در اسرع وقت به یکی ار مراکز تخصصی بازیابی اطلاعات نظیر مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه نمایید.

لیکن در صورتی که اطلاعات از دست رفته چندان برای شما مهم نیستند می توانید از جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات با نام ۱٫۲٫۰٫۱Fireebok Data Recovery  جهت ریکاوری اطلاعات خویش استفاده نمایید.

جدیدترین-نرم-افزار-بازیابی-اطلاعات

جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات 2024

نرم افزار Tenorshare 4DdiG

Tenorshare 4DdiG جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات در سال 2024 است که می‌ تواند داده‌ های حذف شده دستگاه‌ های مختلف را ریکاوری کند. از جمله این دیوایس ها می ‌توان به کارت حافظه، هارد اکسترنال، فلش USB، دوربین دیجیتال و… اشاره کرد. Tenorshare 4DdiG همچنین توانایی بازیابی انواع فایل ‌ها از فیلم و عکس گرفته تا اسناد، ایمیل و سایر موارد را دارد.

یکی از ویژگی ‌های بارز نرم افزار این است توسط آن می‌ توانید اطلاعات سیستم‌ های خراب و غیر قابل بوت را نیز ریکاوری کنید. این خصوصیت در کنار رابط کاربری ساده موجب شده Tenorshare 4DdiG طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. سایر ویژگی‌ های این نرم ‌افزار محبوب عبارتند از:

  • نرخ ریکاوری بالا
  • برخورداری از دو حالت بازیابی عمیق و سریع
  • رابط کاربر پسند
  • امکان بازیابی داده‌ ها از درایوهای فرمت شده یا خراب
  • ارائه پیش نمایش فایل‌ ها قبل از فرآیند بازیابی
  • پشتیبانی از انواع فایل‌ ها بدون هیچ گونه محدودیت

نرم افزار EASEUS Data Recovery Wizard

در سال جدید نرم‌ افزار دیگری تحت عنوان EaseUS به کاربران معرفی شده که رابط کاربری سازماندهی شده و بسیار ساده‌ ای دارد. EaseUS که جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات در سال 2024 محسوب می ‌شود، فایل ‌های حذف شده را از کامپیوتر یا هر دیوایس دیگری برمی گرداند.

ویژگی برجسته نرم‌ افزار این است که قبل از پروسه ریکاوری پیش نمایشی از فایل ‌های مربوطه ارائه می ‌دهد. علاوه بر آن امکان بازیابی بالغ بر هزار نوع فایل مختلف را فراهم می ‌آورد. سایر خصوصیات EaseUS به شرح ذیل هستند:

  • بازیابی انواع فایل‌ های حذف شده توسط ویروس ‌ها
  • ریکاوری داده‌ های هارد دیسک فرمت شده
  • برخورداری از الگوریتم‌ های پیشرفته جهت ریکاوری با دقت بالا
  • بازیابی اطلاعات دیسک ‌های صدمه دیده
  • بازیابی اطلاعات انواع دستگاه‌ های قابل حمل نظیر فلش و مموری کارت

نرم افزار TestDisk and PhotoRec

اگر به دنبال ابزاری رایگان برای بازیابی اطلاعات هستید، PhotoRec را به شما پیشنهاد می ‌دهیم. این برنامه برای ریکاوری انواع عکس، فیلم، اسناد و حتی فایل‌ های غیر استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد.PhotoRec  که به عنوان جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات در سال 2024 شناخته می ‌شود، با طیف گسترده‌ ای از دستگاه ‌ها سازگاری دارد. از دیگر ویژگی ‌های این برنامه می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ترمیم و ریکاوری پارتیشن‌ های مختلف
  • رابط کاربری ساده
  • پشتیبانی از نسخه‌ های مختلف ویندوز مانند نسخه 10 و 11
  • ارائه قابلیت تعمیر دیسک ‌های هارد

نرم افزار ۱٫۲٫۰٫۱Fireebok Data Recovery  بازیابی اطلاعات

نرم افزار بازیابی اطلاعات با نام Fireebok Data Recovery جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات بوده و جهت ریکاوری اطلاعات دستگاههای مختلف نظیر تلفن های همراه و هوشمند، هارد های اکسترنال، یو اس بی و دوربین های دیجیتالی است. کاربران دستگاه های مذکور که به هر دلیل اطلاعات ذخیره شده خویش را از دست داده اند، می توانند علاوه بر تصاویر، داده هایی چون موسیقی، فیلم، آرشیو و …. را با استفاده از این نرم افزار، بازیابی نمایند.

این برنامه از هارد دیسک، آی پاد، دوربین های دیجیتال، کارت های فلش پشتیبانی می کند. انواع فرمت های سیستمی نظیرHFS, HFS+, NTFS, FAT16, FAT32  و exFATپشتیبانی می کند. امکان انتخاب فایل هایی که قصد بازیابی و ریکاوری آنها را دارید با استفاده از این برنامه وجود دارد.

نرم-افزار-۱٫۲٫۰٫۱Fireebok-Data-Recovery--بازیابی-ا

ویژگی های نرم افزار Fireebok Data Recovery  

  • امکان فیلترگذاری فایل ها
  • پشتیبانی از انواع فضا های ذخیره سازی
  • پشتیبانی از فرمت های مختلف سیستمی
  • امکان بازیابی انواع اطلاعات حذف شده
  • پیشنگری تصاویر قبل از بازیابی

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین کارشناسان این حوزه، این امکان را فراهم ساخته است تا داده های انواع هارد، فلش، رم و کارت های حافظه را بازیابی نماید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه را به هموطنان گرامی ارائه دهد. مرکز بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین شرکت های بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد.

در این مرکز، تیم بازیابی اطلاعات، پس از طی دوره های حرفه ای و تخصصی به همکاری با این مجموعه فراخوانده شده اند از این رو قادر به بازیابی اغلب اطلاعات از دست رفته هارد می باشند. متخصصان ما به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند. معرفی جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات توسط کارشناسان همین مرکز، در بخش های فوق صورت گرفته است.

Rate this post