اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال

بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با تکیه بر تخصص مهندسان این مجموعه و برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری و ابزار بازیابی انجام می پذیرد. بازیابی اطلاعات هارد علاوه بر مهارت و تسلطِ یک کارشناس، نیازمند فضایی امن است تا کاربر ضمن اطمینان از بازگشت اطلاعات هارد، از حفظ حریم شخصی و محرمانگی اطلاعات خود نیز آسوده خاطر باشد. مرکز بازیابی اطلاعات با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و پایبند به اصول اخلاقی و نیز فضایی سرشار از تعهد، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در امر بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال مطرح سازد و همواره در این راه انتخاب مشتریان باشد.

مدیریت این مرکز، با توجه به تفاوت و اهمیت ویژگی‌های خدمات این بخش، پارت جداگانه‌ای را به بخش بازیابی اطلاعات اختصاص داده‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز در یک فضای آرام، تخصصی، مطمئن و امن انجام پذیرد. در بخش بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال در کنار دیگر ابزار تخصصی این کار، مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی بازیابی اطلاعات نظیر pc3000 در اختیار گروهی از زبده‌ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه قرار داشته شده است تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه، قادر به بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های موجود بر روی هارد خود گردند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز باشند. شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در مرکز بازیابی اطلاعات و مراجعه به واحد تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. کارشناسان ما از ابتدای راه، راهنما و همراه شما خواهند بود و مشاوره های مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ریکاوری اطلاعات هارد وسترن دیجیتال

چرا هارد وسترن دیجیتال صدا می‌دهد؟

یکی از اشکالات مشاهده شده در حین کار با هاردهای اکسترنال از جمله هارد وسترن دیجیتال، شنیده شدن صدای نابهنجار است. اگر چه صدا دادن هارد ممکن است علل مختلفی داشته باشد، اما بهترین کار در حین مواجهه با این اتفاق جدا کردن هارد از دستگاه و ادامه ندادن کار با آن است. پس از این کار می‌بایست در اولین فرصت هارد خود را به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات برده و درخواست خود مبنی بر بررسی تخصصی هارد را مطرح نمایید. به طور کلی صدا دادن هارد می‌تواند به دلیل مواردی چون خرابی هد هارد، خرابی موتور اسپیندر هارد، ضربه خوردن هارد و وجود اشکال در فریمور هارد باشد.

تجربه نشان داده در غالب موارد علت صدا دادن هارد، خرابی هد هارد است (خراب شدن یا شکستن هد باعث صدادار شدن هارد می‌شود). رفع صدای غیرعادی هارد معمولاً نیاز به یک هارد مشابه دارد. در مرکز بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال، آرشیوی جامع از انواع هارد وجود دارد تا در صورت نیاز، قطعات هر هارد معیوب با هارد مشابه تعویض گردد. کاربران این هارد می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

بهترین روش برای بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال

برترین روش موجود برای بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال، بازیابی اطلاعات این هارد با pc3000 است. همانگونه که می‌دانید  pc3000قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر دنیا است که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی است. ابزار PC3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل هارد دیسک را دارد. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید. در ارتباط با هزینه بازیابی اطلاعات هارد نیز بد نیست بدانید که این هزینه با توجه به نوع سرویس مورد نیاز و سطح خرابی پیش آمده متفاوت است.

برای مثال هزینه بازیابی اطلاعات در هاردهای سوخته و دارای مشکل بدسکتوری بسیار بالاتر از هاردهای سالم است. زیرا ریکاوری اطلاعات هاردهای سوخته و دارای اشکال، زمان، تجهیزات و تخصص بالاتری را می طلبد. مرکز تخصصی بازیابی دیتا ریکاوری، یکی از معدود مراکز برخوردار از pc3000 است که با حضور در آن امکان دریافت خدمات تخصصی مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال وجو دارد.

آیا امکان تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد وسترن ضربه خورده وجود دارد؟

با توجه به اینکه امکان یا عدم امکان بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال ضربه خورده، تا حد زیادی بسته به میزان آسیب وارده دارد، بنابراین پیش از هر چیز باید حالت های ایجاد شده پس از وارد شدن ضربه را بررسی کرد. به طور کلی در صورت وارد شدن ضربه به هارد ممکن است ممکن است حالت هایی چون خراشیدگی هد هارد، آسیب موتور هارد، عدم امکان دسترسی به اطلاعات، عدم امکان تعمیر هارد ضربه خورده، سوختن هد هارد و بدسکتوری هارد ایجاد شود.

اگر پلتر هارد در حین ضربه آسیبی ندیده باشد، بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد ضربه خورده به طور کامل امکان‌پذیر است. (برای اطمینان از عدم آسیب پلتر نیاز به بررسی هارد است). در این شرایط، کارشناسانِ بازیابی اطلاعات هارد هارد وسترن، پس از تست‌های اولیه، هارد دیسک را از باکس خارج کرده و درون Clean Room را کاملاً بررسی می‌کنند. درصورتی‌که دیسک‌ها سالم باشند و امکان استخراج اطلاعات وجود داشته باشد، هارددیسک را بررسی کرده و قطعات معبوب را تعویض می‌کنند.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات

نرم‌افزارهای ریکاوری اطلاعات اگرچه تنوع بسیار دارند و ارائه‌دهندگان آن‌ها مدعی بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های از دست‌رفته هستند، لیکن با نصب و به‌کارگیری هر یک از آن‌ها، آنچه مشاهده می‌شود، امری مغایر با ادعای سازندگان این نرم‌افزارهای ریکاوری است. شاید شما نیز تجربه نصب و به‌کارگیری یکی از نرم‌افزارهای بازیابی را داشته باشید و با ما هم‌نظر باشید که این نرم‌افزارها صرفاً توانایی بازیابی و ریکاوری بخشی از اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌ها را دارند و بخش عمدۀ اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزارها بازیابی نمی‌گردد.

نکته دیگر در باب استفاده از این نرم‌افزارها آن است که نقص و ناتوانی آن‌ها به همین‌جا ختم نمی‌گردد. نرم‌افزارهای عادی موجود در بازار ضمن آنکه نتیجه مطلوب را درپی نخواهند داشت، به باور برخی از کارشناسان ممکن است صدماتی نیز به سیستم‌ کاربر وارد سازند.

با این تفاسیر راه‌حل موجود جهت بازیابی اطلاعات چیست و نرم‌افزارهای پیشرفته در باب ریکاوری اطلاعات کدامند؟ جهت پاسخگویی به این پرسش کافی است تا یک جستجوی ساده اینترنتی داشته باشید. نتیجه این جستجو به قطع دستگاه pc3000 است.

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

در دنیای کنونی که کار با لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند رواج بسیاری یافته است، بسیاری از ما اطلاعات ضروری و مورد نیاز خویش را در این دستگاه ها ذخیره می کنیم. اما مشکلی که گاه در این میان اتفاق افتاده و باعث دردسر بسیاری از کاربران میگردد از دست رفتن اطلاعات است. چنانکه برای بسیاری از ما پیش آمده است که در حین کار با دستگاه های هوشمند -به دلیل روی دادن برخی اتفاقات پیش بینی ناپذیر- تمامی اطلاعات و داده های موجود در دستگاه خویش را از دست بدهیم.

از دست رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حمله‌ رخنه‌گران، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده و تجهیرات آن است. مرکز بازیابی اطلاعات با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات است. جهت آشنایی با واحدهای گوناگون بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارد در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

اخبار بازیابی اطلاعات

جهت آسایش خاطر هموطنان گرامی از وجود مکانی امن جهت بازیابی اطلاعات خصوصی از دست رفته آنها، خدمات تخصصی بازیابی در مرکز بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال -ضمن ارائه در واحدهای عمومی،- در واحدهای جداگانه و به صورت خصوصی نیز انجام می‌پذیرد. افزودن پارت های تخصصی- خصوصی جهت بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال از آن روست که گاه کاربر به دلیل اهمیت اطلاعات موجود در هارد، دلمشغولی‌هایی جهت حفظ حریم شخصی و محرمانگی اطلاعات دارد و خواستار حضور در مکان بازیابی اطلاعات است؛ به یاد داشته باشید که پاسخگویی به این امر و التزام به انجام آن یکی از پارامترهای احترام به حریم خصوصی کاربران می‌باشد که تمامی مراکز فعال در امر بازیابی اطلاعات ملزم به رعایت آن –یعنی پذیرش حضور کاربر در زمان انجام عملیات بازیابی اطلاعات- می‌باشند.

بنابراین در صورتی که با درخواست شما برای حضور در مکان بازیابی اطلاعات موافقت نشد، بلافاصله مرکز را ترک کرده و در پی مرکز دیگری باشید. جهت بهره مندی از خدمات ارائه شده در واحدهای عمومی یا خصوصی مرکز بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید. دیگر مطالب و اخبار مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر در دسترس شما کاربران گرامی است.

مقالات ریکاوری اطلاعات

بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال اگرچه ادعای بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده در سایت ها و مراکز موجود در سطح شهر است لیکن -چنانکه برخی از شما نیز تجربه نموده اند- این ادعا هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد و بسیاری از اطلاعات و داده ها پس از بازیابی توسط نرم افزارهای مذکور همچنان خارج از دسترس کاربر باقی می مانند. پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد خود مراجعه نمایید.

در مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات، این امکان فراهم گشته است تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حیطه نظیر pc3000 تمامی اطلاعات از دست رفته بازیابی و ریکاوری گردند. جهت آشنایی با برخی از شیوه های ریکاوری و بازیابی در مرکز بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال می توانید مطالب موجود در بخش زیر را دریافت کرده و مطالعه نمایید.

انواع هارد

هاردهای اکسترنال و اینترنال متعددی در بازارهای داخلی وجود دارند که مورد استفاده کاربران قرار میگیرند. اگرچه تنوع در ساختار و ظرفیت این هاردها بسیار بالاست و کاربر می تواند بسته به نیاز و کاربری خویش هارد مورد نیازش را تهیه نماید لیکن شیوه های بازیابی اطلاعات در این هاردها تقریباً یکسان بوده و روند یکسانی را طی می کند.

توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه جهت بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال به مرکز ریکاوری اطلاعات مراجعه نموده و تمامی اطلاعات و داده‌های دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید. پس از مراجعه به این مرکز، شما به پارت تخصصی هارد خود راهنمایی خواهید شد و تخصصی‌‌ترین اقدامات مورد نیاز بر روی هارد شما پیاده خواهد گشت.

پیش از حضور در این مرکز می توانید با مراجعه به بخش زیر با ویژگی های هارد خویش آشنا شده و اطلاعاتی راجع به آن کسب نمایید. همچنین در این بخش اطلاعاتی درباره مدل ها و برندهای مختلف هارد وجود دارد.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات

کاربرانی که در حال حاضر به هر دلیل نیازمند بازیابی اطلاعات دستگاه هایشان هستند توجه داشته باشند که بیشتر مراکز تعمیراتی و ریکاوری اطلاعات هارد دیسک که تبلیغات وسیعی هم دارند از ابزارهای غیرتخصصی و نامرتبط برای بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال استفاده می‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند.

بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی معتبر دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع برند، مدلهای هارد دیسک را دارد.

در صورت داشتن هر گونه و ابهام و پرسش درباره فرآیندهای بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال در این مرکز می‌توانید پرسش های خویش را از طریق وب سایت این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تک تک پرسش های شما عزیران خواهند بود.

بازیابی اطلاعات با دستگاه PC 3000

از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌ های سیستمی و ماژول ‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید.

بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حیطه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته نظیر pc3000، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی بازیابی انجام می‌پذیرد. بازیابی اطلاعات هارد وسترن دیجیتال در این مرکز، تمامی موارد مرتبط با این محصول را شامل می‌گردد و کارشناسان محدودیتی در زمینه عملیات مورد نیاز ندارند.

3/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید