اشتراک گذاری

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ، سونی، پاناسونیک و .. هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می‌شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع هستند و چندان جدی به شمار نمی‌آیند. همانگونه که گفته شد، اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد.

تعمیر فلت تلویزیون

یکی از علل بوجود آورنده اشکال در فلت تلویزیون آبخوردگی این بخش از دستگاه است. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت های های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود.

در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیرات تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه خود می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون و یا به صورت تعمیر در محل تلویزیون دریافت نمایید.

تعمیر پاور تلویزیون

پاور در تلویزیون دارای خازن هایی است که اغلب پس از گذشت مدتی از شروع کار دستگاه، دچار خرابی و فرسودگی می شوند. نکته قابل ذکر این است که برای انجام تعمیرات تلویزیون در این مورد، نیاز به تعویض پاور است. البته اگر نواقص ترانزیستور باعث بروز مشکل در پاور باشد نیز تنها با تعویض این قطعه می توان به تعمیر پاور تلویزیون دست یافت. همچنین برد پاور نیز یکی از قطعاتی است که با تعویض آن می توان این قطعه مهم را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمود. به هر ترتیب، هریک از بخش های پاور که دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد، اقدامات مربوط به آن باید در واحدی مجهزو توسط متخصصین کاربلد و حرفه ای انجام گردد.

تعمیر برد تیکان تلویزیون

آبخوردگی تلویزیون، نوسانات برق و خرابی سایر قطعات تلویزیون همه از دلایل خرابی برد تیکان تلویزیون هستند اما برد تیکان چیست؟ درواقع برای اینکه تصاویر در تلویزیون نمایش داده شوند نیاز به همکاری مین برد و فلت ارتباط ‌دهنده است که این دو قطعه از طریق بردی به نام برد تیکان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و موجب نمایش تصاویر در تلویزیون می‌شوند. درصورتی که برد تیکان براساس عواملی که به آن‌ها اشاره کردیم دچار اختلال شود، ارتباط بین مین برد و فلت ارتباط دهنده از بین می‌رود از این‌رو مین برد نمی‌تواند هیچ تصویری را برای نمایش در تلویزیون به فلت ارتباط دهنده انتقال دهد. بنابراین هیچ تصویری در تلویزیون نمایش داده نمی‌شود. البته مشکل عدم نمایش تصویر در تلویزیون همیشه مختص خرابی برد تیکان نیست چراکه اکثر اوقات خرابی مین برد موجب بروز این مشکل می‌شود.

عیب‌یابی تلویزیون ال جی

پروسه عیب‌یابی تلویزیون ال جی، اولین و مهم‌ترین پروسه تعمیر تلویزیون ال جی است که نشان می‌دهد این دستگاه دقیقاً چه مشکلی دارد یا مشکل آن از کدام قسمت نشأت می‌گیرد. بنابراین اگر تعمیرات تلویزیون خود را به یک تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید، می‌تواند پروسه عیب‌یابی تلویزیون را به بهترین شکل ممکن و با سرعت بالایی انجام دهد تا با تشخیص درست مشکل تلویزیون، تعمیر آن را به شیوه صحیحی پشت سر بگذارد. نمایندگی ال جی متشکل از نیروهای متخصصی است که با تجربه بالایی که دارند با تمامی عیوب و مشکلات انواع مدل‌های تلویزیون ال جی آشنا هستند. بنابراین نه تنها می‌توانند منشأ مشکل در تلویزیون ال جی را درست و سریع تشخیص دهند بلکه می‌توانند با کیفیت و سرعت بالایی مشکلات تلویزیون ال جی را برطرف کنند.

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سامسونگ

یکی از مشکلات رایجی که کاربران دستگاه های تلویزیون به دلایل مختلفی چون عدم استفاده ی درست از اسپری برای تمیز کردن صفحه ی تلویزیون با آن رو به رو می شوند، آبخوردگی پنل است. تلویزیون های باکیفیت و مدرن سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ممکن است با مشکل آبخوردگی دچار اختلالات ساختاری فرواوانی شوند. به طور کلی می توان گفت که پنل از قطعات اصلی تلویزیون به شمار می رود و خرابی یا آبخوردگی آن سبب بروز مشکلات جدی در عملکرد اصلی دستگاه می گردد.

بنابراین تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون سامسونگ از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نیازمند دانش به روز کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ می باشد. نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ در فرآیند بازیابی کارکرد پنل های تلویزیون های Samsung به یاری کاربران این کمپانی محبوب شتافته و فرآیند تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ را مطابق با استانداردهای جهانی انجام می دهد.

Rate this post