اشتراک گذاری

ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی

[ultimate_heading main_heading=”ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی” heading_tag=”h1″][/ultimate_heading]
ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی اگرچه ادعای بسیاری از مراکز غیرمجاز فعال در این حوزه است لیکن گزارش‌های دریافتی حاکی از عدم موفقیت این مراکز در بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی بوده است زیرا اکثر قریب به اتفاق این مراکز از نرم‌افزارهای ناکارآمد موجود در اینترنت و دستگاه‌های چینی بی‌کیفیت جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کنند، در حالی که یک ریکاوری موفق و همه‌جانبه نیازمند استفاده از ابزارهای پیشرفته و روز دنیا نظیر pc3000 می‌باشد. در حال حاضر قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری موجود در بازارهای جهانی PC3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک و تعمیر انواع مدل‌های هارد دیسک را دارد. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و اجزایی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید.
از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش دستی فایل‌های سیستمی و ماژول‌هاست. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العادۀ اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

[/vc_column_text]
[ultimate_heading main_heading=”ریکاوری اطلاعات هارد” alignment=”right”][/ultimate_heading]

ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی

ریکاوری اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران در امنیت کامل و به صورت حرفه ای انجام می گردد. در صورتی که شما نیز به هر دلیل اطلاعات هارد اچ پی خویش را از دست داده و در پی مرکزی معتبر جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی خویش هستید می‌توانید با مراجعه به مرکز ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی، داده‌های خویش را بازیابی نمایید.  مرکز ریکاوری اطلاعات  با تکیه بر توانایی و قدرت بالای ابزار pc3000، امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی را به نحو مطلوبی فراهم آورده است.
مرکز بازیابی اطلاعات از به روز ترین و پیشرفته ترین امکانات جهت ریکاوری اطلاعات بهره گرفته است . هم چنین کادر بازیابی اطلاعات در این مرکز از بین برترین متخصصین (از نظر اطلاعات علمی) و متعهد ترین و با اخلاق ترین افراد (از نظر حفظ و نگه داری  اطلاعات شما) برگزیده شده اند . بنابراین هیچ گونه نگرانی در خصوص امنیت اطلاعات خود نداشته باشید .
دراین  مرکز،  ریکاوری اطلاعات تمام حافظه های جانبی که قابلیت اتصال به USB را دارند از جمله ؛ اطلاعات انواع هارد ، فلش ، رم ، کارت های حافظه و… به صورت حرفه ای و به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها از جمله دستگاه PC3000  انجام می شود . جهت ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی با مرکز ریکاوری اطلاعات تماس بگیرید.
[ultimate_heading main_heading=”ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی” alignment=”right”][/ultimate_heading]

کارمندان فعال در بخش ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی، دو تن از معتقدترین و بااخلاق‌ترین کارمندان این مجموعه می‌باشند که با وجود داشتن سال‌ها سابقه در امر بازیابی اطلاعات، پس از آزمون‌های متعدد و آنالیزهای گوناگون انتخاب شده‌اند؛ زیرا وجود مهارت و سابقه‌ی صِرف در امرِ بازیابیِ اطلاعات مُکفی نیست.
مدیریت مرکز ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی به دنبال تلفیق دو پارامتر «تبحر» و «تعهد» در بخش بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی بوده‌ است: تبحر از آن رو که بازیابی اطلاعات در محلی مطمئن به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی اطلاعات بازیابی شده در این بخش با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. مدیریت مرکز ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای اختصاص داده شده جهت بازیابی اطلاعات را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند.

[/vc_column_text]

مرکز ریکاوری اطلاعات مرکز بازیابی اطلاعات

در حال حاضر اعتماد به یک مرکز و فعالیت‌های آن به منظور بازیابی اطلاعات بسیار دشوار گشته و در واقع کاربران نمی‌توانند برای بازگرداندن اطلاعاتشان به هر فردی اطمینان کنند. همانطور که متوجه شده‌اید جای خالی چنین مکانی در کشور به شدت احساس می‌شود.
البته هم‌اکنون شرکت‌هایی هستند که به صورت کاملا اصولی و استاندارد اقدام به بازیابی اطلاعات کاربران می‌کنند. شرکت‌هایی که از حضور کاربر و صاحب دستگاه به کارگاهِ ویژه‌ی بازیابی خود ترسی ندارند. اما فعالان این حوزه چه تعداد هستند؟ مدعی دراین حوزه زیاد است، اما ۱۰ الی ۱۵ فعال در حوزه بازیافت اطلاعات داریم که شاید تنها ۴ یا ۵ فعال به صورت حرفه‌ای در این بخش کار می‌کنند.مدیریت مرکز سخت افزار ایران با آگاهی از این امر پس از سال‌ها پیگیری موفق به راه‌اندازی  مرکز بازیابی اطلاعات گشته است. راه‌اندازی این مرکز با بهره‌مندی از حضور کارمندان متعهد و معتقد و نیز استفاده از دستگاه‌های روز دنیا  محقق گشته است.

مرکز سخت افزار ایران این امکان را فراهم نموده  است که در صورت درخواست مشتری، بازیابی اطلاعات در حضور وی انجام گردد.

ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی ریکاوری اطلاعات

ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی اچ پی می‌باشد که با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزار بازیابی و ریکاوری انجام می‌پذیرد. مدیریت این مرکز، با توجه به تفاوت و اهمیت ویژگی‌های خدمات این بخش، پارت جداگانه‌ای را به بخش بازیابی و ریکاوری اطلاعات اختصاص داده‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز در فضایی آرام، تخصصی، مطمئن و امن انجام پذیرد.
در بخش بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی -در کنار دیگر ابزار تخصصی این کار،- مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی بازیابی اطلاعات یعنی pc3000 در اختیار گروهی از زبده‌ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه قرار داشته شده است تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه، قادر به بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های موجود بر روی هارد خود گردند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز باشند.
Rate this post