اشتراک گذاری

چگونگی بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ

“هارد لپ ‌تاپ چگونه بازیابی می شود؟” سوالی است که ممکن است برای هریک از کاربران این دستگاه پیش بیاید. ما با استفاده از تجربه همکاران خود در مرکز بازیابی اطلاعات ، پاسخ این سوال را به اطلاع شما کاربران گرامی می رسانیم. پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که در این مرکز، از بروزترین روش های ریکاوری هارد استفاده شده و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه در اختیار تکنسین ها قرار گرفته است.

همچنین به منظور بازیابی حداکثری اطلاعات پاک شده، مهندسین ارشد نرم افزار عهده دار این وظیفه هستند. به منظور آشنایی بیشتر با جزئیات و نکات مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ، این مطلب را دنبال نمایید.

ریکاوری لپ تاپ

نشانه های مورد توجه در بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ

خوشبختانه لپ‌تاپ دستگاهی است که در صورت در خطر قرار گرفتن هارد، با بروز علائمی کاربر را متوجه آسیب ایجاد شده می سازد. نشانه های مورد توجه در بازیابی اطلاعات هارد شامل مواردی همچون: نمایش اشتباه ظرفیت هارد دیسک و پارتیشن، هنگ کردن دستگاه در هنگام باز کردن یک فولدر، کم شدن سرعت هارد و هنگ کردن لپ‌تاپ، نمایش پیغام فرمت هنگام باز کردن فایل ها و عدم تکمیل فرآیند تغییر سایز پارتیشن توسط برنامه های پارتیشن بندی می شود. شناخت این علائم می تواند به شما کمک کند تا در زمان مناسب، اقدام به بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ خود نمایید.

انواع بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ

بسته به نوع آسیب ایجاد شده و دلیل پاک شدن اطلاعات از هارد، انواع مختلفی برای ریکاوری این قطعه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ، به موارد زیر توجه کنید:

بازیابی اطلاعات هارد سوخته لپ‌تاپ

اطلاع دارید که اطلاعات لپ‌تاپ بر روی هارد دیسک ذخیره می شود. اگر هارد به هر دلیلی دچار مشکل شده و با نقایصی در عملرد خود همراه گردد، متخصصان عبارت “سوختن هارد” را برای بیان این وضعیت به کار می برند. بدیهی است که با خراب شدن هارد، اطلاعات موجود در آن نیز از دسترس کاربر خارج می شود. بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ در این شرایط کار سختی است که تنها از عهده کارشناسان مجرب در این حوزه بر می آید.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده لپ‌تاپ

فرمت شدن هارد ممکن است به صورت آگاهانه و برای رفع یک مشکل نرم افزاری انجام شود و یا در اثر یک اشتباه اتفاق بیفتد. در فرآیند بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ در صورت فرمت شدن این قطعه، به کاربران توصیه می شود که اطلاعات جدید بر روی دستگاه خود نریزند. رعایت این نکته می تواند احتمال ریکاوری موارد حذف شده را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده لپ‌تاپ

پیش تر عنوان کردیم که یکی از مشکلات هارد که به پاک شدن اطلاعات این قطعه می انجامد، بروز تکان های شدید یا ضربه خوردن آن می باشد. در این حالت، مهندسین ما در مرکز بازیابی اطلاعات، اقدام به بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ با استفاده از کلین روم می نمایند.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ

به عنوان مهم ترین خدمات ارائه شده در واحد بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ در شرایط ضربه خوردن این قطعه
  • ریکاوری هارد لپ‌تاپ در شرایطی که پارتیشن ها قابل تشخیص هستند ولی در موقع دسترسی پیشنهاد فرمت کردن داده می شود.
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپ دارای بد سکتور .
  • ریکاوری هارد فرمت شده لپ‌تاپ
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ‌تاپی که نیاز به ارائه پسوورد دارد.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات ، ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات در زمینه ریکاوری اطلاعات انواع هارد و حافظه های جانبی می باشد. کارشناسان و تکنسین های فعال در این مرکز، دوره های بازیابی اطلاعات را در معتبر ترین مراکز آموزشی جهان پشت سر گذاشته و دارای مدارج علمی بالا در این زمینه می باشند. علاوه بر دانش فنی، آنها از تجربه ی چندین ساله در مراکز بازیابی اطلاعات هارد بهره مند هستند که به موجب آن، قادر به ریکاوری اطلاعات انواع مدل های هارد با هر نوع مشکل می باشند.

همچنین، تجهیز مرکز بازیابی اطلاعات به جدید ترین ابزار مربوط به این حوزه و استفاده از روش های نوین، یکی از مزایای این مرکز نسبت به سایر واحدهای ریکاوری اطلاعات می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در هارد خود می توانید به این مرکز مراجعه نموده یا با همکاران ما تماس حاصل کنید.

Rate this post