بازیابی اطلاعات هارد مکستور

بازیابی اطلاعات هارد مکستور یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیرpc3000  انجام می پذیرد. دارندگان هاردهای مکستور -که به هر دلیل امکان دسترسی به اطلاعات و داده های ذخیره شده خویش را ندارند- می توانند به مرکز بازیابی اطلاعات هارد مکستور مراجعه نمایند و شاهد بازیابی و ریکاوری کلیه اطلاعات هارد خود باشند.

بازیابی اطلاعات هارد مکستور

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد مکستور

مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات در تمامی واحدهای فعال خویش نظیر واحد بازیابی اطلاعات هارد مکستور به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» بوده‌اند: تبحر از آن رو که بازیابی اطلاعات در محلی مطمئن به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد و تعهد از آن روی که می‌بایست تمامی اطلاعات بازیابی شده در این بخش با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات مکستور اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای اختصاص داده شده جهت بازیابی اطلاعات را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. برخی از اشکالات پیش آمده برای هارد مسکتور که با وجود آنها امکانریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد مکستور در موارد امکان‌پذیر است:

  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور در نوسانات برق و مشکلات سخت‌افزاری
  • ریکاوری اطلاعات هارد مکستور در وجود بدسکتور در هارد دیسک
  • ریکاوری اطلاعات هارد مکستور در خرابی هاردهای RAID
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور در صورت فراموشی رمز ورود (پسورد)
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور در زمان پیغام خطا
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل عدم شناسایی و عدم تشخیص توسط سیستم
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف به اصطلاح سوخته با مشکل عدم شناسایی، پیغام خرابی و یا فرمت
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل عدم دسترسی
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با پیفام فرمت
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل بدسکتوری
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد)
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل پاک شدن اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل اطلاعات کد شده و یا با مشکل نمایش کارکترهای غیر عادی
  • شناخته نشدن هارد مکستور و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل
  • ریکاوری اطلاعات هارد مکستور در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن
  • بازیابی اطلاعات هارد پس از format شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور پس از پارتیشن بندی مجدد
  • بازیابی اطلاعات هارد خارجی در پاک شدن پارتیشن
  • ریکاوری اطلاعات هارد مکستور در پاک شدن پوشه یا فایل
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل ضرب خوردگی
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل ایجاد صدای ناهنجار
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور که با مشکل فرمت شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل ریست شدن یا هنگ شدن سیستم در زمان بالا آمدن
  • بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل نادرستی ظرفیت هارد دیسک علی رغم شناسایی سیستم عامل

 مراحل بازیابی اطلاعات هارد مکستور

خدمات ارائه شده در واحد بازیابی اطلاعات هارد مکستور شامل پیشرفته ترین و حرفه ای ترین خدمات و سرویس های این حوزه است؛ حصول این امر نتیجه همکاری با متخصص ترین مهندسان این حیطه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی است. در بخش زیر با شرح برخی از خدمات ارائه شده در واحد تخصصی بازیابی اطلاعات هارد مکستور می پردازیم:

بازیابی اطلاعات هارد مکستور با مشکل پیفام فرمت یا پیغام خطا

بروز چنین اشکالاتی در هارد مکستور به دلایل متعددی صورت می‌پذیرد که برخی از آن‌ها عبارتند از: نوسانات ولتاژی، اشتباهات کاربران، ورود ویروس‌ها، اختلالات نرم‌افزارها، اتصالات بد و کابل‌های خراب. اگرچه امکان بازیابی اطلاعات هارد مکستور حتی پس از فرمت شدن هارد وجود دارد اما توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ی چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هاردیسک) از این کار خودداری نمایید؛ به‌ویژه اگر اطلاعات موجود در هارد مکستور اهمیت و ارزش بالایی برای شما دارند. (به‌هیچ عنوان هارد را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات فرمت نکنید چون در اینصوت زمان بازیابی اطلاعات از  ۱ دقیقه به ۲ روز تبدیل می‌گردد و در برخی موارد امکان دارد که اطلاعات دیگر بازیابی نشود). در هر حال کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات اقدامات لازم جهت بازیابی اطلاعات هارد مکستور را انجام داده و هارد را ریکاوری می‌نمایند.

ریکاوری اطلاعات در صورت ضربه خوردن هارد مکستور

در این وضعیت در صورتی که پلتر (دیسک‌) آسیبی ندیده باشد، بازیابی اطلاعات هارد مکستور به طور کامل امکان‌پذیر است. کارشناسانِ بازیابی اطلاعاتِ هارد مکستور پس از تست‌های  اولیه، هارد دیسک را از باکس خارج کرده و درون Clean Room را کاملاً بررسی می‌کند. درصورتی‌که دیسک‌ها سالم باشند و امکان استخراج اطلاعات وجود داشته باشد، هارددیسک را بررسی کرده و قطعات معیوب را تعویض می‌نماید. (جهت تعویض هد هارد و یا اسپیندل موتور هارد وجود یک هارد مشابه ضروری است.)

فراموشی پسورد هارد مکستور

در حال حاضر بازیابی اطلاعات هاردهای مکستور که پسورد دارند (هارددیسک‌های مکستور که دارای قفل‌هایی نظیر SED Lock و یا Smart Ware می‌باشند) توسط برخی ابزارهای قدرتمند نظیر  PC-3000 امکان‌پذیر است (این بازیابی بستگی به مدل هارد دارد و در مورد تمامی هاردها امکان‌پذیر نیست).

بازیابی اطلاعات هارد مکستور در صورت داشتن صدای نابهنجار

بازیابی اطلاعات هارد مکستور که صدای ناهنجار تولید می‌کند، در صورتی که به دست کارشناسان متبحر صورت گیرد، امکان‌پذیر است. بد نیست بدانید صدای ناهنجاری که از داخل هارد شنیده می‌شود به طور کلی به چند دلیل ایجاد می‌سود:

  • ضربه و شکسته بودن هد یا بازوی نگه دارنده
  • خرابی برد هارد دیسک
  • نشستن هد بر روی اسپیندل موتور
  • خرابی بوش و بلبرینگ اسپیندل موتور
  • خرابی فریمورو برخی موارد دیگر

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

در این مرکز تیم بازیابی اطلاعات پس از طی دوره های حرفه ای و تخصصی به همکاری با این مجموعه فراخوانده شده اند از این رو قادر به بازیابی غالب اطلاعات از دست رفته می باشند. متخصصین ما به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند. دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات در بخش زیر معرفی می گردند.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات

در این بخش بر آنیم تا سوالات متداول بازیابی اطلاعات را که شما کاربران گرامی با کارشناسان ما در میان گذاشته اید پاسخگو باشیم؛ برخی از سوالات متداول این حوزه عبارتند از:

  1. آیا بازیابی اطلاعات هارددیسک اکسترنال که ضربه خورده است، امکان‌پذیر است؟
  2. آیا بازیابی اطلاعات هارد‌های اکسترنال که مشکلات فریموری دارند، امکان‌پذیر است؟
  3. آیا بازیابی اطلاعات هاردهای اکسترنال که رابط تبدیل هارددیسک به USB و یا کارت شبکه یا Wi-Fi آن‌ها خراب است، امکان‌پذیر است؟
  4. بازیابی اطلاعات هارداکسترنال که سرعت پایینی دارد امکان‌پذیر است؟
  5. آیا امکان بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال که صدای ناهنجار ایجاد می‌کند، وجود دارد؟
  6. آیا بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال که فرمت شده است یا پیغام فرمت می‌دهد امکان‌پذیر است؟
  7. آیا بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال که پسورد دارد، امکان‌پذیر است؟

مقالات ریکاوری اطلاعات

حضور کارشناسان مجرب و کاردان مجموعه بازیابی اطلاعات هارد مکستور سبب گشته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید غالب اختلالات ایجاد شده در هارد را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت ریکاوری اطلاعات با نرم‌افزارهایِ گوناگون، به یک مرکز معتبر بازیابی اطلاعات نظیر مرکز ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد مکستور مراجعه کرده و تمامی اطلاعات دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ریکاوری نمایید. مقالات ریکاوری اطلاعات از طریق بخش زیر قابل دریافت و مشاهده است.

انواع هارد

هاردهای اکسترنال و اینترنال متعددی در بازارهای داخلی وجود دارند که مورد استفاده کاربران قرار میگیرند. اگرچه تنوع در ساختار و ظرفیت این هاردها بسیار بالاست و کاربر می تواند بسته به نیاز و کاربری خویش هارد مورد نیازش را تهیه نماید لیکن شیوه های بازیابی اطلاعات در این هاردها تقریباً یکسان بوده و روند یکسانی را طی می کند. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه جهت بازیابی اطلاعات به مرکز بازیابی اطلاعات هارد مکستور یا دیگر واحدهای فعال در این مرکز مراجعه نموده و تمامی اطلاعات و داده‌های دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

پس از مراجعه مرکز بازیابی اطلاعات هارد شما به پارت تخصصی هارد خود راهنمایی خواهید شد و تخصصی‌‌ترین اقدامات مورد نیاز بر روی هارد شما پیاده خواهد گشت. پیش از حضور در این مرکز می توانید با مراجعه به بخش زیر با ویژگی های هارد خویش آشنا شده و اطلاعاتی راجع به آن کسب نمایید. همچنین در این بخش اطلاعاتی درباره مدل ها و برندهای مختلف هارد، انواع هارد و دیگر محصولات وجود دارد.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات

شاید شما نیز تجربه نصب و به‌کارگیری یکی از نرم‌افزارهای بازیابی را داشته باشید و با ما هم‌نظر باشید که این نرم‌افزارها صرفاً توانایی بازیابی و ریکاوری بخشی از اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌ها را دارند و بخش عمدۀ اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزارها بازیابی نمی‌گردد. نکته دیگر در باب استفاده از این نرم‌افزارها آن است که نقص و ناتوانی آن‌ها به همین‌جا ختم نمی‌گردد. نرم‌افزارهای عادی موجود در بازار ضمن آنکه نتیجه مطلوب را درپی نخواهند داشت، به باور برخی از کارشناسان ممکن است صدماتی نیز به سیستم‌ کاربر وارد سازند.  با این تفاسیر راه‌حل موجود جهت بازیابی اطلاعات چیست و نرم‌افزارهای پیشرفته در باب ریکاوری اطلاعات کدامند؟

 

جهت پاسخگویی به این پرسش کافی است تا یک جستجوی ساده اینترنتی داشته باشید. نتیجه این جستجو به قطع دستگاه pc3000 است. pc3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل هارد دیسک را دارد. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است.

مرکز بازیابی اطلاعات

مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات با تهیۀ پیشرفته ترین امکانات بازیابی اطلاعات، ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بالاترین سطحی کیفی خدمات می داند. مدیریت این مرکز با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000 در این مرکز، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. توجه به حفظ محرمانگی و حریم شخصی در مرکز بازیابی اطلاعات به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده صورت می‌پذیرد.