هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTA

توشیبا (Toshiba)  شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو واقع شده است. این شرکت محصولاتی نظیر:  تجهیزات الکتریکی فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری، تجهیزات روشنایی و نورپردازی، انرژی اتمی را روانه بازار کرده است و همچنین به ارائه خدمات لجیستیکی نیز می پردازد. از جمله محصولات میان رده الکترونیکی توشیبا، هارددیسک اینترنال «P300 HDWD105EZSTA»  است که به وسیله رابط SATA3.0 به کامپیوتر متصل شده و می‌تواند برای ذخیره‌سازی اطلاعات، گزینه ی بسیار مفیدی باشد.

سایزهد در این هارددیسک ۳٫۵ اینچ است که برای استفاده در کامپیوترهای رومیزی بسیار مناسب میباشد. وجود درگاه SATA3.0 بکه جهت انتقال اطلاعات استفاده میشود امکان این را فراهم میکند که هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTA

بتواند سرعت انتقال اطلاعات را افزایش دهد. میزان حافظه‌ی کش در هارددیسک P300 HDWD105EZSTA برابر با مقدار ۶۴ مگابایت است که برای یک هارددیسک اینترنال مقدار قابل قبولی به شمار می آید. سرعت چرخش در یک هارددیسک یکی از مسائل مهمی است که در انتخاب آن تاثیرگذار است. سرعت چرخش هارددیسک P300 HDWD105EZSTA  برابر با ۷۲۰۰ دور بر دقیقه میباشد که مقدار مناسبی برای یک هارددیسک محسوب میشود. ظرفیت هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTA

برابر با ۵۰۰ گیگابایت است. اگر در فکر خرید یک هارددیسک اینترنال هستید و البته گزینه قیمت نیز برایتان اهمیت دارد P300 HDWD105EZSTA  با داشتن امکان انتقال اطلاعات با سرعت زیاد گزینه مناسبی برای خرید شما محسوب میشود.

هارد اینترنال توشیبا P300HDWD105EZSTA

مشخصات فنی هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTA

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات فیزیکی” heading_tag=”h3″]ابعاد: ۲۶ × ۱۰۱ × ۱۴۷ میلی‌متر

وزن :۴۵۰ گرم[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”مشخصات فنی” heading_tag=”h3″]نوع هارد دیسک: هارد دیسک

ظرفیت: ۵۰۰ گیگابایت

نوع رابط: SATA 3.0

سایز هد: ۳٫۵ اینچ

بافر حافظه کش: ۶۴ مگابایت

سرعت چرخش: ۷۲۰۰ دور در دقیقه

سرعت انتقال داده‌ها با رابط: SATA3 تا ۶ گیگابیت بر ثانیه[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”فروش هارد اینترنال توشیبا P300HDWD105EZSTA” heading_tag=”h3″]

فروش  هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTAدر مرکز بازیابی اطلاعات انجام میپذیرد. در این مرکز کارشناسان فروش هارد ضحور داشته که با ارائه نکات، پیشنهادات و راهنمایی های لازم، خریداران گرامی را در خرید هر چه بهتر و متناسبتر با نیاز خود یاری مینمایند. شما عزیزان میتوانید به صفحه فروش مراجعه نموده و اطلاعات و نکات لازم را در ارتباط با انواع هارد اینترنال شرکت توشیبا  و همچنین محصول ذکر شده یعنی هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTAکسب نموده و در جهت انتخاب هارد متناسب با دستگاه خود اقدام کنید.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”ریکاوری هارد اینترنال P300HDWD105EZSTA” heading_tag=”h3″]

ریکاوری هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTA ، به دست  متخصصین  و مهندسان ریکاوری اطلاعات که همگی از کارشناسان زبده و مجرب این امر میباشند و با استفاده از ابزار مخصوص بازیابی اطلاعات انجام میپذیرد. مهندسین و متخصصین بازیابی اطلاعات پس از اینکه تمامی بررسیهای لازم در مورد  مدل دستگاه را انجام دادند خدمات ریکاوری هارد را آغاز مینمایند. اگر شما از استفاده کنندگان هارد اینترنال P300HDWD105EZSTA هستید و اطلاعات هارد دیسک شما به علل مختلفی پاک شده است جهت بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد خود می توانید متخصصین دیتاریکاوری ما مراجعه نمایید و از خدمات آنها بهره مند شوید.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”تعمیرات هارد اینترنال P300HDWD105EZSTA” heading_tag=”h3″]

گاهی پیش می آید که هارد آسیب فیزیکی دیده باشد. در صورت بروز چنین مشکلی در برخی موارد امکان تعمیر و ترمیم این قطعه وجود دارد. چرا که ممکن است این آسیب های فیزیکی باعث شوند که اطلاعات هارد دیسک از دست بروند، اگر در هارد اینترنال توشیبا  P300HDWD105EZSTA خود با این مشکل مواجه شدید جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. مهندسان ما به  بررسی  هارد شما پرداخته و پس از اقدامات تعمیراتی لازم، به بازیابی اطلاعات شما خواهند پرداخت. در واحد تعمیرات هارد، به مدد نوین ترین و پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات و همچنین حضور کارشناسان مجرب ، حرفه ای و با دانش فنی بالا، که از جدید ترین متد و روشهای تعمیرات هارد آگاهی لازم را دارند، شما میتوانید از خدماتی با بهترین و بالاترین سطح کیفی برخوردار شوید.

[/ultimate_heading]

در این بخش از سایت می توانید آخرین اخبار و خواندنی های دنیای بازیابی اطلاعات را مطالعه نمایید.