[ultimate_heading main_heading=”سامسونگ” main_heading_color=”#e0e0e0″ sub_heading_color=”#eaeaea” main_heading_font_size=”desktop:100px;tablet:100px;tablet_portrait:90px;mobile_landscape:60px;mobile:40px;” main_heading_line_height=”desktop:130px;tablet:130px;tablet_portrait:130px;mobile_landscape:130px;mobile:130px;” sub_heading_font_size=”desktop:36px;tablet:36px;tablet_portrait:36px;mobile_landscape:36px;mobile:24px;” sub_heading_line_height=”desktop:42px;tablet:42px;tablet_portrait:42px;mobile_landscape:42px;mobile:42px;” sub_heading_margin=”margin-top:-150px;”]هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO[/ultimate_heading]

هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO

هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO، یکی از محصولات قوی سامسونگ در حوزه ی هارد و تجهیزات جانبی به شمار می رود. این محصول، با برخورداری از ۲ ترابایت حافظه، توانایی ذخیره ی حجم قابل توجهی از اطلاعات را داشته و می تواند کاربران را راضی نگه دارد. طراحی این محصول برمبنای جدیدترین V-NAND 48 لایه در یک فرم فشرده M.2 ارائه شده است. بدین ترتیب، کاربران کامپیوتر‌های حرفه ای از آن استقبال خواهند کرد. هارد اینترنال سامسونگ، با پشتیبانی از یک رابط NVMe  از سری ۹۶۰ pro، با کمترین تاخیر نسبت به SSD SATA سامسونگ و پهنای باند بیشتر PCIe® Gen 3 x4 lanes را ساپورت می کند. با واسطه ی این ویژگی، کاربر می تواند نوشتن/خواندن متوالی را با سرعت ۳,۵۰۰/۲,۱۰۰ MB/s و خواندن/نوشتن تصادفی را با سرعت ۴۴۰/۳۶۰K IOPS تجربه نماید. در ادامه، به بررسی مشخصات فنی هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO می پردازیم.

هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO

مشخصات فنی هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO

[ultimate_heading main_heading=” مشخصات فیزیکی” heading_tag=”h3″ alignment=”right”]ابعاد: ۸۰٫۱۵x 22.15 x 2.38 میلی‌متر

وزن: ۱۰ گرم[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=” مشخصات فنی” heading_tag=”h3″ alignment=”right”]ظرفیت: ۲ ترابایت

نوع رابط: PCIe Gen3x4

فرم فاکتور: M.2

کنترل کننده: POLARIS سامسونگ

سرعت خواندن اطلاعات به صورت ترتیبی: ۳۵۰۰ مگابایت بر ثانیه

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت ترتیبی: ۲۱۰۰ مگابایت بر ثانیه

سرعت خواندن اطلاعات به صورت تصادفی: ۴۴۰,۰۰۰ IOPS

سرعت نوشتن اطلاعات به صورت تصادفی: ۳۶۰,۰۰۰ IOPS

ضد خش: ندارد

مقاومت در برابر شوک: دارد

حداکثر میزان مقاومت در برابر شوک: ۱۵۰۰G

نوع فلش: MLC

میانگین عمر: ۱۲۰۰ ترابایت

پشتیبانی از RAID: ندارد

پشتیبانی از TRIM: دارد

مصرف برق: میانگین ۵٫۱وات[/ultimate_heading]

[ultimate_heading main_heading=”فروش هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO” heading_tag=”h3″]

خدمات مربوط به فروش هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO، در مرکز بازیابی اطلاعات به متقاضیان این محصول ارائه می شود. کارشناسان ما آمادگی ارائه ی مشاوره در زمینه ی این محصول و ارائه ی اطلاعات مربوط به آن به شما پیش از فروش محصول را دارند. کارشناسان فروش این مرکز، ضمن برخورداری از دانش فنی بالا در مورد انواع مدل های هارد، اطلاعات جامعی را در مورد این محصول در اختیار شما قرار می دهند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید با خیالی آسوده، اقدام به خرید این محصول نمایید.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”ریکاوری هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO” heading_tag=”h3″]

ریکاوری هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO، یکی از خدمات تخصصی مرکز بازیابی اطلاعات به شمار می رود. این عملیات با توجه به حساسیت بالایی که دارد، توسط یک تیم حرفه ای متشکل از ماهرترین مهندسین حوزه ی ریکاوری انجام می شود. همچنین با توجه به وجود اطلاعات شخصی کاربران روی هارد، همکاران ما نهایت اخلاق و امانت داری را در حفظ حریم خصوصی افراد به کار بسته و از هرگونه سوء استفاده در این زمینه جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است به هر دلیلی که نیاز به ریکاوری هارد باشد، امکان بازیابی همه ی اطلاعات حذف شده در این قطعه وجود نداشته و تنها بخشی از این موارد قابل بازیابی و استفاده ی مجدد می باشد. در صورت بروز مشکل در این قطعه و پاک شدن محتوای آن، می توانید به مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه نموده و خدمات لازم را در جهت ریکاوری هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO دریافت نمایید.

[/ultimate_heading]
[ultimate_heading main_heading=”تعمیرات هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO” heading_tag=”h3″]

واحد تعمیرات هارد، به عنوان یکی از واحدهای فعال مرکز بازیابی اطلاعات، خدمات مربوط به تعمیرات هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO را به کاربران محترم ارائه می نماید. با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری تعمیرات هارد و ابداع روش های جدید، همکاران ما همواره در پی به روز کردن اطلاعات خود می باشند. به سبب این دغدغه، تعمیرکاران ما از دانش فنی بالایی در این زمینه برخوردار بوده و قادر به ارائه ی خدمات تخصصی در حوزه ی ترمیم نرم افزاری و سخت افزاری این هارد سامسونگ می باشند. در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در هارد اینترنال سامسونگ ۹۶۰ PRO خود، به مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه نموده و ضمن هدایت به واحد مورد بحث، شاهد ترمیم تخصصی محصول خود در اسرع وقت باشید.

[/ultimate_heading]

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات یکی دیگر از مجموعه های فعال در مرکز سخت افزار ایران است که در طول سال های اخیر به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری و همکاری با برترین اساتید این حوزه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به متقاضیان این سرویس گشته است. بازیابی اطلاعات همانگونه که از نام آن پیداست فرآیندی است که طی آن کارشناسان این حیطه با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده های از دست رفته را بازیابی نموده و مجدداً در اختیار کاربر قرار می دهند.

 بازیابی اطلاعات سایر هاردهای موجود در بازار، ریکاوری اطلاعات دستگاه های هوشمند نظیر موبایل، لپ تاپ و … از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسان زبده هستند.

در این بخش از سایت می توانید آخرین اخبار و خواندنی های دنیای بازیابی اطلاعات را مطالعه نمایید.