اشتراک گذاری

کار با PC3000

آموزش کار با PC3000 یکی از دوره‌های تخصصی برگزار شده در مرکز بازیابی اطلاعات است که با حضور برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید PC3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارد دیسک و تعمیر انواع برند و مدل هارد دیسک را دارد. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید.

از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ی اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است. در صورت نیاز به حضور در دوره های آموزش کار با PC3000 می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت اقدام نموده و فرآیند ثبت نام خود در این دوره ها را پیگیری نمایید.

کار با PC3000

نکات مهم در کار با PC3000

به دلیل آنکه موسسات مجاز متعددی دوره های آموزش کار با PC3000 را برگزار می کنند، امکان آموزش کامل و گام به گام کار با این دستگاه در این وب سایت وجود ندارد؛ لذا متقاضیان می توانند آموزش های لازم را با حضور در دوره های آموزش کار با PC3000 دریافت نمایند. در این بخش تنها به ذکر برخی نکات مهم که در حین کار با PC3000 می بایست رعایت شوند، پرداخته می شود.

در بازیابی اطلاعات با PC3000 نخستین نکته آن است که عیب و ایراد ایجاده شده در هارد می بایست به دقت شناسایی شود. این عیب یابی و شناسایی دقیق اشکال پیش آمده، مهم‌ترین بخش کار است. زیرا تشخیص اشتباه، بازیابی اطلاعات را به بیراهه می برد و چه بسا در ادامه – به دلیل دستکاری‌های نابجا- آن را غیرممکن سازد. توجه داشته باشید که اگرچه پی سی ۳۰۰۰ سخت افزاری کارآمد در بازیابی اطلاعات است اما عدم آشنایی و تبحر در کار با آن، ممکن است بازیابی اطلاعات هارد را برای همیشه منتفی سازد.

نکته مهم : توجه داشته باشید، در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ذخیره شده در هارد خود را از دست داده اید و برای بازیابی آنها از نرم افزارهای ارائه شده در فضای اینترنت استفاده کرده اید، دیگر امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته حتی با استفاده از PC3000 امکان‌پذیر نیست. بنابراین توصیه می شود در صورت از دست دادن اطلاعات بدون هیچ اقدامی، دستگاه خود را به مراکز بازیابی اطلاعات تحویل دهید.

بازیابی اطلاعات با PC3000

در صورتی که اشکالات ایجاد شده در هارد مواردی نظیر شکستگی هد، سوختن موتور و یا سوختن هد باشد، تنها راه چاره تعویض و جراحی هارد است. اما در سایر ایرادات پیش آمده، نظیر ایرادهای نرم افزاری (مواردی چون دیتکت نشدن، بدسکتوری، مشکلات ماژولی و مواردی از این دست) امکان بازیابی اطلاعات در کار با PC3000 وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که PC3000 قدرتمند ترین سخت افزار- نرم افزار حال حاضر است که امکان بازیابی اطلاعات را – در صورت استفاده صحیح- برای کاربر فراهم می سازد. استفاده از نمونه های چینی این دستگاه، به هیچ‌‌وجه توصیه نمی شود زیرا تنها هدر دهنده زمان و سرمایه فرد خواهند بود.

نکته آخر آنکه در صورت خرابی هارد، بدسکتوری هارد، دیتکت نشدن، هنگ کردن دستگاه، کند بودن هارد و مواردی از این دست، بهترین راهکار پیش‌رو استفاده از دستگاه و کار با PC3000 است. این دستگاه بهترین، قویترین و قدرتمندترین دستگاه نرم افزاری و سخت افزار برای ریکاوری، بازیابی، بازگردانی، برگرداندن اطلاعات پارتیشن و درایو هارد در جهان است.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات

نرم‌افزارهای ریکاوری اطلاعات اگرچه تنوع بسیار دارند و ارائه‌دهندگان آن‌ها مدعی بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های از دست‌رفته هستند، لیکن با نصب و به‌کارگیری هر یک از آن‌ها، آنچه مشاهده می‌شود، امری مغایر با ادعاهای سازندگان این نرم‌افزارهای ریکاوری است.

شاید شما نیز تجربه نصب و به‌کارگیری یکی از نرم‌افزارهای بازیابی را داشته باشید و با ما هم‌نظر باشید که این نرم‌افزارها صرفاً توانایی بازیابی و ریکاوری بخشی از اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌ها را دارند و بخش عمدۀ اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزارها بازیابی نمی‌گردد.

نکته دیگر در باب استفاده از این نرم‌افزارها آن است که نقص و ناتوانی آن‌ها به همین‌جا ختم نمی‌گردد. نرم‌افزارهای عادی موجود در بازار ضمن آنکه نتیجه مطلوب را درپی نخواهند داشت، به باور برخی از کارشناسان ممکن است صدماتی نیز به سیستم‌ کاربر وارد سازند.

بهترین راه بازیابی اطلاعات

 با این تفاسیر راه‌حل موجود جهت بازیابی اطلاعات چیست و نرم‌افزارهای پیشرفته در باب ریکاوری اطلاعات کدامند؟ جهت پاسخگویی به این پرسش کافی است تا یک جستجوی ساده اینترنتی داشته باشید. نتیجه این جستجو به قطع کار با pc3000 است.

متأسفانه بیشتر مراکز تعمیراتی و ریکاوری اطلاعات هارد دیسک که تبلیغات وسیعی هم دارند از این ابزار ضروری برای بازیابی اطلاعات استفاده نمی‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

واحدهای گوناگون بازیابی اطلاعات

 در دنیای کنونی که کار با لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند رواج بسیاری یافته است، بسیاری از ما اطلاعات ضروری و مورد نیاز خویش را در این دستگاه ها ذخیره می کنیم. اما مشکلی که گاه در این میان اتفاق افتاده و باعث دردسر بسیاری از کاربران میگردد از دست رفتن اطلاعات است.

از دست رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حمله‌ رخنه‌گران، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده، کار با PC3000 و تجهیرات آن است.

مرکز بازیابی اطلاعات با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات است.

مرکز آموزش بازیابی اطلاعات

مرکز آموزش بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین اساتید این حوزه، این امکان را فراهم ساخته است تا جدیدترین مباحث مرتبط با این حوزه نظیر کار با PC3000 به شرکت کنندگان در دوره های آموزش بازیابی اطلاعات تدریس گردد.

مرکز آموزش بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین مراکز آموزشی بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوریData Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدماتِ آموزشی نیاز بسیاری از کاربرانِ حوزه بازیابی را برآورده سازد. دانش آموختگان دوره های تخصصی و عمومی بازیابی اطلاعات با اتمام موفقیت آمیز این دوره ها، گواهینامه معتبر جهت ورود به بازارهای کار این حوزه دریافت می نمایند.

تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پی / تعمیرات هارد سونی / تعمیرات هارد فوجیتسوتعمیر هارد توشیبا / تعمیر هارد اچ پی / نمایندگی تعمیر هارد / تعمیرات هارد

Rate this post