اشتراک گذاری

هزینه بازیابی اطلاعات

هزینه بازیابی اطلاعات با توجه به نوع سرویس مورد نیاز و سطح خرابی پیش آمده متفاوت است. برای مثال هزینه بازیابی اطلاعات در هاردهای سوخته و دارای مشکل بدسکتوری بسیار بالاتر از هاردهای سالم است. زیرا بازیابی اطلاعات هاردهای سوخته و دارای اشکال، زمان، تجهیزات و تخصص بالاتری را می طلبد. بدسکتوری بالا و هنگ کردن هارد، ایرادات ماژولی و دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد فرمت یا حذف و دیلت شده، ریکاوری هارد صدادار، بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر یا تعویض برد هارد سوخته، کند بودن و گیر کردن هارد اکسترنال و … برخی از مواردی هستند که کار بازیابی اطلاعات را دشوارتر و به تبع آن هزینه بازیابی اطلاعات را بیشتر می سازند.

نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد. برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می کنند بسیار متفاوت خواهد بود. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع برند، مدلهای هارد دیسک را دارد. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است.

علت تفاوت هزینه بازیابی اطلاعات

علت وجود تفاوت در هزینه بازیابی اطلاعات همانگونه که در بخش فوق ذکر گردید نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و شدت این اشکال است. نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد. برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می کنند بسیار متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد نظیر مرکز تخصصی دیتا ریکاوری، جهت بازیابی اطلاعات مراجعه نمایید. در مرکز بازیابی اطلاعات تمامی هزینه های بازیابی، بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه و با توجه به نوع سرویس ارائه شده، محاسبه و اخذ می گردد. دو پارامتر اصلی که هزینه بازیابی اطلاعات بر اساس آنها محاسبه و برآورد می گردد عبارتند از:

  • نوع و شدت ایراد هارد دیسک، کار تخصصی انجام شده روی آن و زمان صرف شده
  • حجم اطلاعات بازیابی شده و نوع تجهیزات استفاده شده جهت این کار

بازیابی اطلاعات هارد سوخته / بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده / بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده /بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری / بازیابی اطلاعات / هزینه بازیابی اطلاعات هارد / ریکاوری هارد / بازیابی اطلاعات هارددیسک  / بازیابی اطلاعات گوشی / بازیابی اطلاعات موبایل / بازیابی اطلاعات موبایل / بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ

بهترین روش بازیابی اطلاعات

شما در یک جستجوی ساده‌ی اینترنتی با نرم‌افزارهای متعددی مواجه خواهید شد که به عنوان نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات معرفی گشته‌اند. اما پس از نصب و انجام عملیات بازیابی متوجه خواهید گشت که ادعای بازیابی اطلاعات توسط این نرم‌افزارها حقیقت ندارد و بخش عمده‌ای از اطلاعات ریکاوری نمی‌گردند.

با این اوصاف بهترین روش برای بازیابی اطلاعات کدام است؟ توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی اطلاعات با نرم‌افزارهایِ گوناگون، به یک مرکز معتبر بازیابی اطلاعات نظیر مرکز تخصصی دیتا ریکاوری مراجعه کرده و تمامی اطلاعات دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله دستگاه pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید. این دستگاه در تمامی مراکز معتبر و مجهز از جمله در مرکز بازیابی اطلاعات جهت بک‌آپ‌گیری اطلاعات و ریکاوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برترین مراکز تعمیر و بازیابی اطلاعات چه در ایران و چه در دنیا همه از ابزارهای PC-3000 شرکت ACE Laboratory استفاده می‌کنند. شایان ذکر است هزینه بازیابی اطلاعات در این مجموعه بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می گردد.

 بازیابی اطلاعات/ ریکاوری اطلاعات / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / بازیابی اطلاعات هارد / ریکاوری اطلاعات هارد / بازیابی اطلاعات هارد سوخته / ریکاوری اطلاعات هارد سوخته / بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده / ریکاوری اطلاعات هارد ضربه خورده / پارتیشن کردن هارد / برگرداندن اطلاعات هارد / بازگردانی اطلاعات هارد / ریکاوری اطلاعات کد شده / ریکاوری هاردی که ریست می شود / ریکاوری هارد در صورت خطا  /نرم افزار بازیابی اطلاعات ایفون/ تعمیر هارد / رفع بدسکتور هارد/ آموزش بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات و واحدهای بازیابی

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین کارشناسان ریکاوری کشور، این امکان را فراهم ساخته است تا داده های از دست رفته انواع هارد، فلش، رم، کارت های حافظه و دیگر تجهیزات ارتباطی بازیابی گشته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه به هموطنان گرامی ارائه گردد.

مرکز بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین شرکت های بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد.

متخصصان ما به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بازیابی اطلاعات بی نیاز می سازند. هزینه بازیابی اطلاعات در این مجموعه بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می گردد. واحدهای بازیابی مرکز تخصصی ریکاوری اطلاعات در بخش زیر معرفی می گردند.

Rate this post