اشتراک گذاری

نرم افزار Wondershare Recoverit 7.1.3.7

نرم افزار Wondershare Recoverit 7.1.3.7 یکی دیگر از نرم‌افزارهای موجود است که از توانایی خوبی در ریکاوری و بازیابی اطلاعات برخوردار است. این نرم افزار بیشتر برای ریکاوری اطلاعاتی طراحی شده است که در حافظه‌های کامیپوتری ذخیره‌سازی شده‌اند. از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در کامپیوترها به دلایل متعددی روی می‌دهد که در این میان می‌توان به حملات ویروس‌های رایانه‌ای، فرمت شدن ناگهانی حافظه، حذف تصادفی فایل‌ها، کپی و جایگزینی اطلاعات و … اشاره کرد. در صورتی که اطلاعات ذخیره شده شما نیز به دلیل یکی از همین موارد مذکور از دست رفته است، شاید نرم افزار Wondershare Recoverit 7.1.3.7 بتواند در بازیابی آنها، به شما کمک کند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند داده‌های از دست رفته خود را با نرخ موفقیت بسیار بالا و در محیطی بسیار زیبا و آسان بازیابی کنند.

نرم افزار Wondershare Recoverit 7.1.3.7

قابلیت های نرم افزار Wondershare Recoverit 7.1.3.7

به طور کلی نرم افزار Wondershare Recoverit نرم افزاری کاربردی جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته به علت هایی نظیر حذف تصادفی، پارتیشن بندی، ویروسی شدن ویندوز، قطع برق و سایر دلایل ناشناخته در ویندوز و مکینتاش است. نرم افزار Wondershare Recoverit تا اندازه‌ای مطلوب توانایی آن را دارد که اطلاعات معیوب شده و حذف شده را از هارد دیسک، آی پاد، درایو USB، کارت SD، دوربین دیجیتال، تلفن همراه و پخش MP3 و MP4 بازیابی کند و مجدداً در اختیار کاربر قرار دهد.

سیستم‌های مورد نیاز برای نرم افزار Wondershare Recoverit 7.1.3.7

  • Windows 8
  • Windows 7
  • Operating System
  • OS X 10.6 or later
  • Windows 10

واحد های تعمیرات هارد

تعمیرات هارد بسته به نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اختلال پیش‌آمده در آن، در واحدهای «تعمیر نرم افزاری هارد» و «تعمیر سخت افزاری هارد» انجام می‌پذیرد. هارد تحویل داده شده جهت تعمیر، در گام نخست توسط دستگاه‌های پیشرفته و مهندسان با تجربه، عیب‌یابی و بررسی می‌گردد و پس از تشخیص علل خرابی، به واحد مربوطه جهت اِعمال تعمیرات هارد تحویل داده می‌شود. به دلیل بهره‌مندی مرکز تخصصی تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد از حضور کارشناسان زبده و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، امکان رفع غالب اختلالات ایجاد شده در هاردها، در این مرکز وجود دارد. سایر خدمات ارائه شده در این مرکز عبارت است از تعمیرات هارد، اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نصب نرم افزارهای متعدد نظیر نرم افزار بازیابی اطلاعات Wondershare Recoverit 7.1.3.7 بازیابی اطلاعات و سایر سرویس های تخصصی مرتبط با هارد. واحد های تعمیرات هارد در بخش زیر معرفی شده اند.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین کارشناسان ریکاوری کشور، این امکان را فراهم ساخته است تا داده های از دست رفته انواع هارد، فلش، رم، کارت های حافظه و دیگر تجهیزات ارتباطی بازیابی گشته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه به هموطنان گرامی ارائه گردد. متخصصان حاضر در مرکز بازیابی اطلاعات به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند. معرفی جدیدترین نرم افزار بازیابی اطلاعات Wondershare Recoverit 7.1.3.7 توسط کارشناسان همین مرکز، در بخش های فوق صورت گرفته است.

Rate this post