اشتراک گذاری

نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199

نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199 امکان بازیابی فایل‌هایی نظیر تصاویر، ویدئوها، اسناد، فایل‌های فشرده و… را برای شما فراهم می‌آورد. سازندگان این نرم‌افزار مدعی بازیابی اطلاعات در مدت زمانی اندک می‌باشند و اذعان می‌کنند که با استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199 می‌توانید فایل‌های حذف شده‌ی حافظه‌های قابل حمل مانند فلش‌مموری‌ها، هاردهای اکسترنال، مموری کارت‌ها و.. را نیز بازیابی نمایید.

 گرچه ادعا شده که با استفاده از این نرم‌افزار امکان بازیابی اطلاعات به صورت تقریباً کاملی وجود دارد، اما با نصب آن مشاهده خواهید کرد که تنها امکان بازگشت تعداد محدودی از فایل‌ها و ریکاوری برخی  از اطلاعات وجود دارد. این امر خاص این نرم‌افزار نیست و در مورد تمامی نرم‌افزارهایی که جهت بازیابی استفاده می‌گردند صدق می‌کند. شما با نصب نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199 مشاهده خواهید کرد که ادعای بازیابی تمامی اطلاعات، تنها تبلیغی صِرف بوده و حقیقت ندارد.

بعلاوه بنابر نظر متخصصان و کارشناسان این حوزه، استفاده از این نرم‌افزارها اقدام چندان هوشمندانه‌ای به‌نظر نمی‌رسد و ممکن است مشکلاتی را در دستگاه شما ایجاد کند. بهترین اقدام جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده از دستگاه PC3000 می‌باشد که امکان بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعات از دست رفته را برای شما فراهم می‌کند.

نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82

ویژگی‌های نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199

  • پشتیبانی از بازیابی اطلاعات از دست رفته نظیر موزیک، ویدئو و آرشیوها
  • امکان بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دستگاه‌های قابل حمل مانند ipod, mp3 player, memory card و…
  • قابلیت بازیابی فایل‌هایی که توسط نرم‌افزارهای word, excel و… ایجاد شده‌اند
  • قابلیت ریکاوری داده‌های تصویری با فرمت‌هایی از قبیل .jpg، gif و….

اینو بخون حتما به کارت میاد : نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva

در صورت استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199 به موارد زیر دقت نمایید

  • از نرم افزار دانلود منیجر جهت دانلود فایل‌ها استفاده نمایید.
  • فایل‌هایی را که چند بخشی هستند بصورت کامل دانلود کرده و در کنار یکدیگر قرار دهید. پس از دانلود، همه را انتخاب کرده، راست کلیک کنید و گزینه اکسترکت را کلیک نمایید.
  • برای باز کردن فایل‌های فشرده RAR و Zip می‌بایست از نرم‌افزار Winrar یا نرم‌افزار Winzip استفاده کنید.
  • برای کار با ایمیج و فایل‌های ISO از نرم افزار PowerISO یا نرم افزار UltraISO  استفاده نمایید.

نکات کلی در استفاده از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات

  • توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی اطلاعات با نرم‌افزارهایِ گوناگون نظیر نرم افزار بازیابی اطلاعات Wise Data Recovery 3.82.199 به مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه نموده و تمامی اطلاعات دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.
  • در این راستا مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات با تهیه‌ی به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بهترین سطحی کیفی خدمات دانسته است. مدیریت این مرکز با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000 در این مرکز، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده صورت می‌پذیرد.
  • از آن رو که وجود مهارت و سابقه‌ی صِرف در امرِ بازیابیِ اطلاعات مُکفی نیست، مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات دو تن از معتقدترین و بااخلاق‌ترین کارمندان فعال خود را به کار بازیابی اطلاعات گمارده است که با وجود داشتن سال‌ها سابقه در امر بازیابی اطلاعات، پس از آزمون‌های متعدد و آنالیزهای گوناگون انتخاب شده‌اند تا اطلاعات دستگاه‌های شما را با استفاده از دستگاه pc3000 بازیابی و احیاء سازند.

واحدهای بازیابی اطلاعات

ریکاوری اطلاعات هاردهای موجود در بازار اگرچه ادعای بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده در سایت ها و مراکز موجود در سطح شهر است لیکن -چنانکه برخی از شما نیز تجربه نموده اند- این ادعا هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد و بسیاری از اطلاعات و داده ها پس از بازیابی توسط نرم افزارهای مذکور همچنان خارج از دسترس کاربر باقی می مانند. پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت بازیابی اطلاعات هارد خود مراجعه نمایید. 

در مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات، این امکان فراهم گشته است تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حیطه نظیر pc3000 تمامی اطلاعات از دست رفته بازیابی و ریکاوری گردند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات در بخش زیر معرفی شده‌اند.

مرکز بازیابی اطلاعات

مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات با تهیۀ پیشرفته ترین امکانات بازیابی اطلاعات، ضمن تعهد به اجرای تمامی اصولِ مشتری‌مدار، خود را ملزم به ارائه‌ی بالاترین سطحی کیفی خدمات می داند. مدیریت این مرکز با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000 در این مرکز، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. توجه به حفظ محرمانگی و حریم شخصی در مرکز بازیابی اطلاعات به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده صورت می‌پذیرد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post