اشتراک گذاری

نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva

نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای عرضه شده جهت بازیابی اطلاعات است که به ادعای کمپانی عرضه کننده آن قادر به بازیابی تمامی اطلاعات از دست رفته است. (اگرچه این ادعا در عمل به واقعیت نمی پیوندد و نرم افزارهای بازیابی تنها قادر به ریکاوری مقدار محدودی از اطلاعات و داده های از دست رفته خواهند بود). نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva از نمونه های قدرتمند و کارآمدی است که راه اندازی و استفاده از آن نسبتاً آسان و کاربرپسند است. 

کاربرد این نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته در ویندوز است و به کاربران کمک می کند با صرف هزینه و وقت ناچیزی به ریکاوری دیتاهای حذف شده، فرمت شده، و غیر قابل دسترس از روی هارددیسک کامپیوتر، حافظه فلش مموری، هارد اکسترنال (حافظه خارجی)، گوشی موبایل، دوربین دیجیتالی، آیپاد، ام پی تری و ام پی فور پلی و دیگر دستگاه های دارای حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات، بپردازند. سیستم عامل های مورد نیاز جهت استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuvaعبارتند از: سیستم عامل های ویندوز۷،۸٫۱،۱۰، ویستا وXP ، نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیت.

نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva

ویژگی های نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva

این نرم افزار ویزاردی ساده برای نصب دارد. نرم افزار بازیابی اطلاعات  Piriform Recuva قابلیت اسکن عمیق سیستم دارد و در مواردی بهترین گزینه است. اگر بلافاصله پس از بروز مشکل استفاده شود با درصد بسیار بالایی این توانایی را دارد تا اطلاعات از دست رفته  را باز گرداند. از نرم افزار بازیابی اطلاعات  Piriform Recuva می توانید برای بازیابی فایل های حذف شده، بازیابی فایل ها از دیسک های آسیب دیده، بازیابی ایمیل های حذف شده و … استفاده نمایید. 

این نرم افزار همچنین فایلهایی را که از روی آی پاد شما و یا به واسطه وجود باگ ها ، نقصان های سیستمی و نیز ویروس ها پاک شده اند نیز بازگردانی می نماید. این نرم افزار به طور رایگان و با حجمی کم تمام نیاز های شما را برای Recovery کردن حافظه های خارجی و داخلی  برآورده می کند. لینک های دانلود این نرم افزار بازیابی اطلاعات را با یک جستجوی کوتاه در فضای اینترنت به راحتی پیدا خواهید کرد.

قابلیت های نرم افزار بازیابی اطلاعات Piriform Recuva

  • توانایی بازیابی فایل ازmartMedia ،Secure Digital ،MemoryStick ،Digital cameras ،Floppy disks Jaz  Disks ،Sony Memory Sticks ،Compact Flash cards ،Smart Media Cards ،Secure Digital Cards
  • قابلیت بازیابی فایل از درایوهای ZIP خارجی، دیواره آتش و USB
  • امکان تغییر متن های مختلف
  • استفاده آسان و راحت
  • پشتیبانی از Ipod
  • قابلیت استفاده آسان از فیلترها برای نتایج مبنی بر نام و نوع فایل ها
  • دارای پنجره ساده همراه با لیست و نمایش درختی
  • توانایی اجرا از درایو USB
  • قابلیت بازیابی انواع فایل ها، سندهای آفیس، تصویر، ویدئو، موزیک و ایمیل
  • پیشتیباتی از فایل سیستم های FAT12 ،FAT16 ،FAT32 ،NTFS ،NTFS5 ،NTFS + EFS

واحد های تعمیرات هارد

تعمیرات هارد بسته به نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اختلال پیش‌آمده در آن، در واحدهای «تعمیر نرم افزاری هارد» و «تعمیر سخت افزاری هارد» انجام می‌پذیرد. هارد تحویل داده شده جهت تعمیر، در گام نخست توسط دستگاه‌های پیشرفته و مهندسان با تجربه، عیب‌یابی و بررسی می‌گردد و پس از تشخیص علل خرابی، به واحد مربوطه جهت اِعمال تعمیرات هارد تحویل داده می‌شود.

به دلیل بهره‌مندی مرکز تخصصی تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد از حضور کارشناسان زبده و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، امکان رفع غالب اختلالات ایجاد شده در هاردها، در این مرکز وجود دارد. سایر خدمات ارائه شده در این مرکز عبارت است از تعمیرات هارد، اعم از تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نصب نرم افزارهای متعدد نظیر نرم افزار بازیابی اطلاعات  Piriform Recuva، بازیابی اطلاعات و سایر سرویس های تخصصی مرتبط با هارد. واحد های تعمیرات هارد در بخش زیر معرفی شده اند.

Rate this post