محصولات مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس مرتبط با بازیابی و ریکاوری دادهای انواع هارد، فلش، رم، کارت های حافظه و … است. شما کاربران گرامی با ورود به این مرکز بسته به نوع دستگاه و حافظه آن، به پارت مربوطه راهنمایی شده و پس از دریافت راهنمایی ها و مشاوره های پیش از بازیابی، سرویس های مورد نیاز را دریافت خواهید کرد. متخصصان ما در مرکز بازیابی اطلاعات، به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بازیابی اطلاعات بی نیاز می سازند.

به علاوه در صورتی که قصد تهیه و خرید یکی از محصولات مرکز بازیابی اطلاعات نظیر هارد، رم، کارت حافظه و … را داشته باشید می توانید با حضور در این مرکز، پس از دریافت اطلاعات و مشاوره های مربوطه، نسبت به این کار اقدام نمایید. کارشناسان ما تخصصی ترین اطلاعات مرتبط با انواع هارد، کارت حافظه و … را در اختیار شما قرار می دهند تا بهترین و بصرفه‌ترین انتخاب را داشته باشید. در بخش های آتی برخی از محصولات مرکز بازیابی اطلاعات معرفی گشته اند. محصولات مرکز بازیابی اطلاعات مجموعه‌ای از جدیدترین هاردها و کارت های حافظه عرضه شده به بازارهای جهانی هستند که شما کاربران گرامی با حضور در این مرکز می توانید نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.

انواع محصولات مرکز بازیابی اطلاعات

اگر چه در مرکز بازیابی اطلاعات امکان ارائه تمامی محصولات و خدمات مرتبط با انواع هارد، کارت حافظه و … وجود دارد اما تمرکز عمده فعالیت های این مجموعه، در حوزه فروش، بر عرضه جدیدترین و پرفروش ترین هاردهای اکسترنال است. مراجعان محترم با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت فروشِ محصولات مرکز بازیابی اطلاعات می توانند نسبت به خرید و تهیه هارد اکسترنال مورد نیاز خویش اقدام نمایند. برخی از سرویس های عرضه شده در پارت فروش محصولات مرکز بازیابی اطلاعات عبارتند از:

محصولات مرکز بازیابی اطلاعات

  • فروش انواع هارد اکسترنال (نظیر وسترن دیجیتال، سیگیت، ای دیتا، سونی، توشیبا و…. )
  • ارائه پیشنهاداتی به خریدار بر اساس نوع ظرفیت و حافظه مورد نیاز (در صورت درخواست)
  • ارائه ضمانت‌نامه و گارانتی به خریدار
  • ارائه تخصصی ترین اطلاعات و مشاوره های پیش از خرید هارد (سطح رضایت سایر خریداران از هارد خریداری شده و برند آن، عمر مفید هارد، مقایسه قیمت یک هارد با سایر هاردهای هم‌تراز و …)

معرفی محصولات مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با ایجاد فضایی مملو از تجهیزات پیشرفته و تخصصی درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و خدمات پس از آن به کاربران محصولاتی است که کارکرد آنها حفظ و ذخیره اطلاعات است. مرکز بازیابی اطلاعات به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و مهندسان متبحر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید. مدیریت مرکز بازیابی اطلاعات تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را تضمین نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که دریافت‌کننده بالاترین سطح کیفی خدمات باشید.

در بخش زیر برخی از محصولات مرکز بازیابی اطلاعات، که با حضور در این مجموعه قابل خریداری است، معرفی می گردد. همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد، تمرکز عمده این مرکز بر فروش هاردهای اکسترنال است و مراجعان با حضور در این مرکز می توانند جدیدترین و پرفروش ترین های این محصول را خریداری نمایند. محصولات مرکز بازیابی اطلاعات، دارای برترین خدمات پس از فروش است از این رو، هر گونه ایراد و اشکال احتمالیِ پیش آمده در محصولات مرکز بازیابی اطلاعات، با حضور در این مجموعه قابل رفع است. (در صورتی که اشکال پیش آمده با موارد درج شده در ضمانت‌نامه هم‌راستا باشد).

نتیجه‌ای پیدا نشد.

واحدهای تعمیرات مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها تخصصی ترین سرویس های مرتبط با ریکاوری و بازیابی اطلاعاتِ یکی از دستگاه های هوشمند و دارای حافظه به متقاضیان ارائه می گردد. شما کاربران گرامی با ورود به این مرکز بسته به نوع دستگاه و حافظه آن، به پارت مربوطه راهنمایی شده و پس از دریافت راهنمایی ها و مشاوره های پیش از بازیابی، سرویس های مورد نیاز را دریافت خواهید کرد.

جهت اطمینان شما عزیزان از کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات، کلیه سرویس های ارائه شده ضمانت و گارانتی شده است. (نوع ضمانت خدمات متفاوت است و در صورت درخواست مراجعه‌کننده محترم، به وی اعلام می گردد). واحدهای بازیابی اطلاعات در بخش زیر به تفصیل معرفی شده اند. در صورت نیاز به دریافت خدمات بیشتر در ارتباط با محصولات مرکز بازیابی اطلاعات، سرویس های ارائه شده در این مرکز، تعمیرات هارد، بازیابی اطلاعات و مواردی از این دست به سایر بخش های وب سایت مراجعه فرمایید.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات ریکاوری نظیر pc3000 و نیز جذب نیروی کارآمد و متعهد، قادر به پشتیبانی و ریکاوری تمامی هاردها و حافظه‌های موجود در بازار می‌باشد. برخی از دستگاه ها و حافظه ها که امکان بازیابی اطلاعات آنها در این مرکز وجود دارد عبارتند از: بازیابی اطلاعات رید Raid، بازیابی اطلاعات NAS و DAS، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال و اینترنال، بازیابی اطلاعات دوربین دیجیتال و گوشی موبایل اسمارت فون، بازیابی اطلاعات انواع تبلت اندروید و آی او اس Android/IOS، بازیابی اطلاعات از انواع DVR و سیستم دوربین های حفاظتیSecurity Cameras & Home Surveillance Systems،  تعمیر فوق تخصصی انواع هارد SSD و بازیابی اطلاعات هارد SSD، ریکاوری فایل MOV بعد از فرمت شدن، حذف یا پاک شدن و خراب شدن فایل، ریکاوری فیلم با MTS, MT2S, MOV  فیلمبرداری شده توسط دوربین های دیجیتالی Canon, Sony, Nikon و…، ریکاوری عکس‌ها و فیلم‌های دوربین دیجیتالی، ریکاوری عکس و فیلم انواع رم و مموری کارت‌ها).

کارشناسان فنی حاضر در مرکز بازیابی اطلاعات با استفاده از تخصصی‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری و تعهد به استانداردهای روز دنیا موفق به ارائه‌ی بالاترین درصد موفقیت در بازیابی اطلاعات از دست رفته شده‌اند. در سایر بخش های وب سایت می توانید اطلاعات مرتبط با محصولات مرکز بازیابی اطلاعاتف سرویس های تعمیراتی هر یک از آنها و مواردی از این دست را دریافت نمایید.