قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز هارد

واضح است که وجود نظم هم در گسترده ترین نظام موجود، یعنی هستی، سبب استحکام، گشته و هم در خردترین نظام ها، یعنی سازمان ها و نهادهای اجتماعی. حضور نظم برای قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی رفیع و والا بسیار مهم و حیاتی است. وضع قوانین و مقررات در تعمیرگاه مجاز هارد، نیز تلاشی بوده در جهت رسیدن به همین نظم و استحکام. قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز هاردوضع قوانین و مقررات در تعمیرگاه مجاز هارد، تلاشی است در جهت ارائه خدمات با کیفیت و رسیدن به جایگاهی که در آن امکان ارائه خدمات بر اساس اصول و استانداردهای جهانی وجود داشته باشد. تعمیرگاه مجاز هارد ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مورد نیاز به کاربران دستگاه های هارد، در حوزه تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء است. دارندگان دستگاه های هارد در صورت بروز هر گونه اشکال در دستگاه خویش، می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات هارد و مراجعه به پارت مربوطه، کیفیت و کارکرد دستگاه معیوب خویش را بازیابی نمایند.

قوانین تعمیرگاه مجاز هارد

  • پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز هارد آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز هارد مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز هارد مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز هارد مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز هارد تعهدی در قبال آن ندارد.
  • تعمیرگاه مجاز هارد، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز هارد از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
  • تعمیرگاه مجاز هارد هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز هارد ۴۸ ساعت می باشد.
  • در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز هارد قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.
  • پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
  • در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز هارد، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
  • در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز هارد مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
  • بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز هارد با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
  • پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز هارد تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، هارد سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که دستگاه هارد قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز هارد را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.

تعمیرگاه مجاز هارد

تعمیرگاه مجاز هارد با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و پایبند به اصول اخلاقی و نیز فضایی سرشار از تعهد، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در امر بازیابی اطلاعات هارد مطرح سازد و همواره در این راه انتخاب مشتریان باشد. مدیریت این مرکز، با توجه به تفاوت و اهمیت ویژگی‌های خدمات این بخش، پارت جداگانه‌ای را به بخش بازیابی اطلاعات اختصاص داده‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز در یک فضای آرام، تخصصی، مطمئن و امن انجام پذیرد.

در بخش بازیابی اطلاعات هارد -در کنار دیگر ابزار تخصصی این کار،- مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی بازیابی اطلاعات نظیر pc3000 در اختیار گروهی از زبده‌ترین و متعهدترین کارشناسان این حوزه قرار داشته شده است تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه، قادر به بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های موجود بر روی هارد خود گردند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز باشند.

شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در تعمیرگاه مجاز هارد و مراجعه به واحد تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. کارشناسان ما از ابتدای راه، راهنما و همراه شما خواهند بود و مشاوره های مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مرکز بازیابی هارد و واحدهای تعمیرات هارد

مرکز بازیابی اطلاعات به دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات ریکاوری نظیر pc3000 و نیز جذب نیروی کارآمد و متعهد، قادر به پشتیبانی و ریکاوری تمامی هاردها و حافظه‌های موجود در بازار می‌باشد. برخی از دستگاه ها و حافظه ها که امکان بازیابی اطلاعات آنها در تعمیرگاه مجاز هارد وجود دارد عبارتند از:

(بازیابی اطلاعات رید Raid، بازیابی اطلاعات NAS و DAS، بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال و اینترنال، بازیابی اطلاعات دوربین دیجیتال و گوشی موبایل اسمارت فون، بازیابی اطلاعات انواع تبلت اندروید و آی او اس Android/IOS، بازیابی اطلاعات از انواع DVR و سیستم دوربین های حفاظتیSecurity Cameras & Home Surveillance Systems،  تعمیر فوق تخصصی انواع هارد SSD و بازیابی اطلاعات هارد SSD، ریکاوری فایل MOV بعد از فرمت شدن، حذف یا پاک شدن و خراب شدن فایل، ریکاوری فیلم با MTS, MT2S, MOV  فیلمبرداری شده توسط دوربین های دیجیتالی Canon, Sony, Nikon و…، ریکاوری عکس‌ها و فیلم‌های دوربین دیجیتالی، ریکاوری عکس و فیلم انواع رم و مموری کارت‌ها).

کارشناسان فنی حاضر در مرکز بازیابی اطلاعات با استفاده از تخصصی‌ترین تجهیزات سخت‌افزاری و تعهد به استانداردهای روز دنیا موفق به ارائه‌ی بالاترین درصد موفقیت در بازیابی اطلاعات از دست رفته شده‌اند. واحدهای تعمیرات هارد و بازیابی در بخش زیر معرفی می گردند.