اشتراک گذاری

ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت

ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت به صورت تخصصی در مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد. سیگیت Seagate) ) نام یک شرکت آمریکایی است که به تولید تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات می پردازد.، این شرکت بزرگترین تولیدکننده هارد دیسک در جهان است. شرکت سیگیت در سال ۱۹۷۹ توسط آلن شوگرت و در جزایر کیمن تاسیس گردید. دفتر عملیاتی و بخش اجرایی این شرکت، در کوپرتینو، کالیفرنیا مستقر می‌باشد.

شرکت سیگیت در توسعه درایوهای هارد دیسک مهم‌ترین نقش را داشته است. امروزه استفاده از هارد سیگیت با توجه به کیفیت آن بیش از سایر هاردها می باشد. ازین رو تعمیرات و ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت از جمله نیازهای کاربران گرامی است. متخصصین و کارشناسان واحد ریکاوری اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران، ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت را به صورت تخصصی وبه کمک پیشرفته ترین ابزار انجام می دهند. متخصصینی که ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت را انجام می دهند، باید دانش و آگاهی کافی نسبت به ساختمان این هارد داشته باشند.

بازیابی اطلاعات هارد سیگیت

هزینه بازیابی اطلاعات هارد سیگیت

در مورد هزینه ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت و دیگر برندها ارقام و برآوردهای مختلفی وجود دارد. در مجموع اگر این فرایند به شکل درست و با استفاده از ابزار و برنامه های تخصصی انجام شود، می توان گفت که هزینه نسبتا بالایی دارد. با این حال باید دید هارد، لپ تاپ، فلش یا … چقدر آسیب دیده اند و ریکاوری آنها به چه اقداماتی نیاز دارد.

چنانچه آسیب دیدگی فیزیکی یا منطقی نباشد و اطلاعات به دلایل نرم افزاری فرمت شده باشند، هزینه بازیابی اطلاعات چندان بالا نیست. با این حال ممکن است تعمیرکار برای بازیابی اطلاعات هارد سیگیت از نرم افزارهای خاصی استفاده کند که دسترسی به آنها کمی هزینه بر باشد.

بازیابی اطلاعات هارد سوخته سیگیت

یکی از بدترین آسیب دیدگی های هارد، سوختن این قطعه است. منظور از سوختن هارد، سوختن هد و پلاتر است که اطلاعات را به طور کلی از دسترس خارج می کند. در این شرایط حتی نمی توان هارد را در سیستم های کامپیوتری شناسایی کرد. بازیابی اطلاعات سوخته سیگیت و هر برند دیگری، علاوه بر مهارت در حوزه ریکاوری، به تخصص سخت افزاری و مهارت تعمیراتی هم نیاز دارد.

بسیار مهم است که ریکاوری هارد سوخته با دقت و مهارت انجام شده و این قطعه به درستی تعمیر شود. پس از تعمیر هارد سوخته و تعمیر یا تعویض اجزای آسیب دیده آن در کارگاه های تخصصی زودکمک، پروسه ریکاوری هم با  استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته انجام می شود. حجم اطلاعات قابل بازیابی شدن، به عوامل مختلفی بستگی دارد و تا پیش از بررسی دقیق هارد، نمی توان نظر قطعی در این مورد داد.

ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده سیگیت

یکی دیگر از انواع بازیابی اطلاعات هارد سیگیت، مربوط به هاردهایی است که فرمت شده اند. ممکن است هارد به هر دلیلی، از جمله خطای فردی، ویروسی شدن و … فرمت شود. در این صورت ریکاوری هارد سیگیت و دیگر برندها با توجه به نوع فرمت شدن انجام می شود. اگر هارد فول فرمت شده باشد، شانس بازیابی اطلاعات پایین است. اما در حالت کوئیک فرمت، می توان تا حد زیادی با بازیابی فایل های پاک شده امیدوار بود. در هر دو حالت بهتر است برای ریکاوری اطلاعات هارد از کارشناسان مجرب این حوزه کمک بگیرید.

ریکاوری هارد سیگیت ویروسی شده

بازیابی اطلاعات هارد سیگیت در شرایطی که این قطعه درگیر ویروس و بدافزارها شده باشد، کار سختی نیست. البته همه چیز به نوع ویروس و خرابکاری هایی که در درایوها انجام داده بستگی دارد. با این حال در اغلب موارد می توان با ویروس کشی، دست کم بخشی از اطلاعات را بازیابی کرد.

برخی از ویروس ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت نفوذ به درایوها، راهی جز فرمت کردن هارد برای کاربر باقی نمی گذارند. در این صورت بهتر است از کارشناسان ریکاوری اطلاعات هارد کمک بگیرید تا فرمت کردن و بازیابی اطلاعات را به شکل اصولی و تخصصی انجام دهند.

استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات

بسیاری از کاربران برای بازیابی اطلاعات هارد سیگیت و دیگر انواع حافظه، از نرم افزارهای ریکاوری استفاده می کنند. این برنامه ها برای ریکاوری حافظه ها طراحی شده اند و بسته به شرایط، نتایج خوبی هم دارند. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص استفاده از این برنامه ها وجود دارد این است که برای کار کردن با آنها باید دانش خوبی در حوزه ریکاوری اطلاعات داشته باشید. اگر هنگام اجرای این نرم افزارها دچار اشتباه شوید، ممکن است به هارد آسیب رسانده و اطلاعات را به طور کلی غیر قابل ریکاوری کنید.

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

مرکز سخت افزار ایران یکی ازمجهزترین مراکز بازیابی اطلاعات در ایران می باشد که با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان تاسیس شده است. این نوید را به شما می دهیم که در صورت بروز هر گونه مشکل در انواع هارد ها از جمله هارد سیگیت، ریکاوری اطلاعات در کمترین زمان و با هزینه ای مناسب انجام خواهد شد. بزرگترین دغدغه ی کاربران جهت ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت، یافتن مرکز مطمئن و معتبر می باشد زیرا امنیت اطلاعات موجود درهارد بسیار مهم بوده و یک امر حیاتی به شمار می آید.

بسیارند مراکزی که بدون تخصص و بدون اطلاعات کافی ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت را انجام می دهند. بنابراین یافتن مرکز معتبر جهت ریکاوری هارد اهمیت بسیاری دارد. مرکز سخت افزار ایران با ایجاد محیطی امن این امکان را فراهم نموده است که ریکاوری هاردها در امنیت کامل و حفظ حریم شخصی افراد انجام گیرد. جهت نیل بدین مقصود مهندسین این بخش پس آنالیزهای مختلف، از بین متعهدترین وبا اخلاق ترین افراد انتخاب شده اند. همچنین مدیریت مرکز این امکان را فراهم نموده است که در صورت در خواست مشتری ریکاوری هارد سیگیت در حضور مشتری انجام گردد.ریکاوری اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران در واحدی مجزا انجام می گردد. این مرکز متخصص در بازیابی اطلاعات هارد در برندهای مختلف می باشد.

اخبار بازیابی اطلاعات

در این بخش می توانید اخبار مختلف در ارتباط با ریکاوری اطلاعات هارد را مطالعه نمایید. اخبار این قسمت از بین جدیدترین و برگزیده ترین اخبار ریکاوری اطلاعات برگیزیده شده اند. جهت اطلاع از مفیدترین خبرها در ارتباط با ریکاوری اطلاعات مطالعه ی این پیج را به شما توصیه می نماییم. ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت از جمله خدمات تخصصی واحد ریکاوری اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران است. مرکز ریکاوری اطلاعات در قیاس با همکاران خود، یکی از با سابقه‌ترین و مجرب‌ترین مراکز تعمیر وریکاوری اطلاعات انواع هارد دیسک است. 

مرکز سخت افزار ایران تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد و باسابقه‌ی این حوزه گماشته و بهترین ها را جهت انجام این عملیات برگزیده است. مرکز ریکاوری اطلاعات  به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، توانست اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب کند؛ با مطالعه ی پیشینه ی درخشان  مرکز ریکاوری اطلاعات متوجه تفاوت آن با سایر مراکز خواهید شد. کیفیت خدمات این مرکز مهم ترین رکن در جذب مخاطبان می باشد. در این قسمت می توانید تازه ترین اخبار ریکاوری اطلاعات را مطالعه نمایید.

مقالات ریکاوری اطلاعات

در این بخش مقالات عمومی و تخصصی در ارتباط با ریکاوری اطلاعات در خدمت کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. با توجه به این که مخاطبان ما دو گروه عمومی و تخصصی را در بر می گیرند. در انتخاب مقالات سعی براین است که نیاز دو گروه در نظر گرفته شود. از این رو، هم مقالات عمومی و هم مقالات تخصصی در این قسمت بارگذاری می شوند. بازیابی اطلاعات در محلی مطمئن به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام می پذیرد.

از آن روی که می‌بایست تمامی اطلاعات بازیابی شده در این بخش با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. مدیریت مرکز سخت افزار ایران ، تمامی فضای اختصاص داده شده جهت ریکاوری اطلاعات را مجهز به دوربین‌های مدار بسته ساخته است تا میزان نظارت خود بر این امر را به حداکثر میزان ممکن رساند. مقالات این بخش توسط متخصصین ریکاوری اطلاعات برگزیده شده و پس از بررسی و تحلیل در اختیار کابران قرار خواهد گرفت.

 نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات

در این قسمت به معرفی نرم افزارهای مختلف می پردازیم که جهت ریکاوری اطلاعات استفاده می شوند. اگرچه ادعا می شود که با استفاده از نرم‌افزار ریکاوری اطلاعات امکان بازیابی اطلاعات به صورت  کامل وجود دارد، اما با نصب آن مشاهده خواهید کرد که تنها امکان بازگشت تعداد محدودی از فایل‌ها و ریکاوری برخی  از اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. این امر مختص یک  نرم‌افزار نیست و در مورد تمامی نرم‌افزارهایی که جهت بازیابی استفاده می‌گردند صدق می‌کند. شما با نصب نرم‌افزارها مشاهده خواهید کرد که ادعای بازیابی تمامی اطلاعات، تنها یک  تبلیغ است و حقیقت ندارد.

بعلاوه بنابر نظر متخصصان و کارشناسان این حوزه، استفاده از این نرم‌افزارها اقدام چندان هوشمندانه‌ای به‌نظر نمی‌رسد و ممکن است مشکلاتی را در دستگاه شما ایجاد کند. بهترین اقدام جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده از دستگاه PC3000 می‌باشد که امکان بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعات از دست رفته را برای شما فراهم می‌کند. ریکاوری اطلاعات انواع هارده از جمله هارد سیگیت دراین مرکز به صورت تخصصی انجام می گردد. جهت آشنایی با نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات با ما همراه باشید.

سوالات متداول  بازیابی  اطلاعات

مرکز ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت در راستای رفع نیاز کاربران گرامی بخش پرسش های متداول را راه اندازی نموده است. پرسش های متداول در ارتباط با ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت، چگونگی کارکرد نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات ، آشنایی با تجهیزات لازم جهت ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت ودیگر هاردها …. به صورت تخصصی پاسخ داده خواهد شد. تمامی پرسش هایی که کاربران در زمینه ی ریکاوری اطلاعات هارد سیگیت دارند در این قسمت مطرح خواهد شد. به شما این اطمینان داده می‌شود که تمامی اطلاعات به صورت تخصصی بازیابی شده و در صورت نیاز به جراحی هارد متخصصین این مجموعه عملیات جراحی  را به صورت تخصصی و با دقت انجام خواهند داد.

در این قسمت ضمن مطرح کردن پرسش های خود، می توانید سوالات متداولِ کاربران را مطالعه نمایید. مطالعه ی پرسش ها از اقدامات نادرست در هنگام مشاهده ی مشکل در هاردها پیشگیری خواهد نمود و شما را درجهت یک اقدام درست و مناسب یاری خواهد کرد. در صورتی که از هارد سیگیت استفاده می کنید و نیاز به ریکاوری اطلاعات دارید با متخصصین مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. در صورت بروز هرگونه مشکل در هارد  مطالعه ی پرسش و پاسخ های این بخش رهنمود خوبی برای شما خواهد بود.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید