اشتراک گذاری

تعمیر هارد هیتاچی

تعمیر هارد هیتاچی به دلیل حساسیت بسیار بالا و همچنین مهم بودن این قطعه لازم است توسط متخصصان مجرب انجام شود. همان طور که می دانید هارد ها در دو مدل اینترنال و اکسترنال تولید شده و امکان ذخیره ی اطلاعات مورد نیاز کاربران را برای آن فراهم می کنند. هارد ها سیستم بسیار حساسی داشته و تحت تاثیر رطوبت و ضربه با اختلالات جبران ناپذیری رو به رو می شوند.

همان طور که از نام این هارد ها مشخص است هارد های اینترنال در داخل لپ تاپ و یا کامپیوتر جای گذاری شده اند و هارد های اکسترنال به صورت جداگانه و از طریق usb به سایر دستگاه ها متصل می شوند. هارد های اکسترنال امروزه برای حفظ اطلاعات مهم اشخاص مثل عکس ، فیلم و اسناد مهم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر هارد هیتاچی

بررسی مشکلات هارد هیتاچی

عمده مشکلاتی که در تعمیر هارد هیتاچی مورد توجه قرار می گیرد عبارتند از:

مشکلات فیزیکالی و فریموری

مشکلات فیزیکالی شکل دیگری از مشکلات هارد هیتاچی است. البته این مشکل، تنها منحصر به هارد هیتاچی نیست و همه هارد ها را شامل می شود. این مشکلات مربوط به نحوه برخورد کاربر با هارد یا لپ تاپ است. در مسیر تعمیر هارد هیتاچی معمولا 90 درصد مشکلات، سخت افزاری می باشد.

مهم ترین اقدام برای حفاظت از هارد نگهداری دقیق از آن می باشد. برای رفع مشکل فریموری نیز در مرکز تعمیرات هارد هیتاچی از ابزار و تجهیزات و کارشناسان فوق العاده  و متخصص تعمیر هارد کمک می گیریم. در این صورت تضمین می دهیم که همه مشکلات هارد هیتاچی شما، با تضمین کیفیت برطرف خواهد شد.

بد سکتوری هارد Hitachi 

یکی از خرابی های رایج هارد هیتاچی، بد سکتوری است. از آنجا که این هارد بیشتر در لپ تاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت اینترنال در بازار موجود است. در صورتی که اطلاعات هارد شما به طور کامل شناسایی نشود و یا فایل ها در هارد نمایش داده نشود، به معنی بدسکتور هارد می باشد. در تعمیر هارد هیتاچی به یاد داشته باشید که هارد هیتاچی فوق العاده حساس است و نباید کوچکترین دستکاری در آن صورت بگیرد، در غیر این صورت هارد کاملا نابود می شود و احیا و بازیابی اطلاعات آن فوق العاده سخت خواهد بود.

 مشکل پسورد هارد هیتاچی

در برخی موارد هارد با مشکل پسورد رو به رو می شود، به عبارتی که یا کاربر رمز را فراموش کرده و نمی تواند به اطلاعات هارد دسترسی داشته باشد و یا به طور کلی هارد با پسورد وارد شده شناسایی نمی شود. در این شرایط نیز برای انجام تعمیر هارد هیتاچی در مرکز بازیابی اطلاعات از مسیر های ویژه و فوت و فن های اختصاصی استفاده می شود و در نهایت مشکل هارد برطرف خواهد شد.

صدای هارد

وقتی از هارد هیتاچی صدای غیر عادی می شنوید، نشان از آسیب دیدگی بخش سخت افزاری در هارد است. در این صورت برای اجرای تعمیر هارد هیتاچی با مرکز بازیابی اطلاعات تماس بگیرید و خدماتی منحصر به فرد دریافت کنید.

خدمات ارائه شده در واحد ریکاوری هارد هیتاچی

  • بررسی مشکلات عدم شناسایی هارد توسط مادربرد Non Identify
  • بررسی و رفع انواع خرابی های برد هارددیسک هیتاچی
  • بررسی مشکلات کند شدنهارد دیسک و نصب نشدن سیستم عامل بروی هارد
  • رفع خطای F1 در هنگام بالا آمدن هارد دیسک
  • ویروس کشی هارد دیسک هیتاچی در مرکز تعمیرات هارد هیتاچی
  • بررسی و رفع مشکلات مربوط به ظرفیت صفرهارددیسک یا عدم نمایش صحیح ظرفیت هارد دیسک
  • رفع هرگونه صدای ناهنجارهارددیسک هیتاچی
  • بررسی علل کم شدن ظرفیتهارددیسک
  • رفع مشکلات انواع مدیا (سیلندر)هارددیسک در واحد تعمیرات هارد هیتاچی
  • اصلاح انواع Firmware HDD ، اصلاح ماژول ها و سیستم فایل های هارد دیسک
  • رفع مشکلات بدسکتور گیری بدون از بین رفتن اطلاعات و از بین بردن بدسکتور
  • رفع مشکلات مربوط به عدم پارتیشن بندی هارد

تعمیرات هارد

تعمیرات هارد در حوزه فعالیت های تخصصی تعمیرکاران مرکز بازیابی اطلاعات است. برای اجرای تعمیر و ترمیم هارد روش ها و مسیر های مختلفی وجود دارد. در واحد اختصاصی و تخصصی تعمیرات هارد، کارشناسان پس از بررسی، عیب یابی های لازم را انجام داده و در صورتی که علت مشکل به وجود آمده برای هارد را شناسایی کردند تعمیر هارد را انجام می دهند. کلیه خدمات مرتبط با تعمیر انواع هارد در بالاترین سطح کیفی ارائه می شود. دلیل این ادعا رضایت کاربرانی است که همواره با اظهار لطف خود به این مرکز، ما را در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر یاری می کنند.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات یک مرکز استاندارد و معتبر است که می تواند اطالاعات از دست رفته ی انواع هارد های اینترنال و اکسترنال را بازیابی کند. متخصصان حاضر در مرکز بازیابی اطلاعات با دسترسی به انواع دستگاه ها و همچنین بهره مندی از مهارت های تعمیراتی می توانند انواع اشکالات به وجود آمده برای هارد را برطرف کنند. مرکز بازیابی اطلاعات علاوه بر اینکه از افراد با اخلاق و مطمئن و متعهد برای احیا و ریکاوری اطلاعات کمک می گیرد، به منظور فراهم سازی یک محیط امن تر، تمام فضای این مجموعه را به دوربین های نظارتی مجهز کرده است. بازیابی اطلاعات انواع هارد در این مجموعه و همچنین حفاظت از اطلاعات موجود در هارد برای کاربران تضمین می شود. واحد بازیابی اطلاعات یکی از واحد های تحت نظر مرکز سخت افزار ایران می باشد.

1/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید