اشتراک گذاری

بازیابی هارد اینترنال

هاردهای اینترنال همانگونه که از نام آنها پیداست در بخش داخلی دستگاه قرار می گیرند و قابلیت جابجایی های مکرر را ندارند. هارد درایوهای اینترنال بر خلاف هاردهای اکسترنال، اگر چه امکان تعویض و جابجایی دارند اما با هدف جابجایی مکرر طراحی نشده اند. جابجایی هاردهای اینترنال زمانبر است و  دردسرهای خاص خود را دارد. وجه تشابه این هارددرایو با هارد اکسترنال آن است که امکان حذف ناخواسته و از دست رفتن اطلاعات در آن نیز وجود دارد. 

در این شرایط کاربر ناچار به بازیابی اطلاعات و ریکاوری آنها می گردد. بازیابی هارد اینترنال یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات است که توسط تیمی از مجرب کارشناسان ریکاوری انجام می پذیرد. مدیریت واحد بازیابی هارد اینترنال با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000 در این مجموعه، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. 

توجه به حفظ محرمانگی و حریم شخصی در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اینترنال به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های ارائه شده صورت می‌پذیرد.برای تعمیر هارد میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بازیابی هارد اینترنال

بازیابی هارد اینترنال با مشکل آسیب‌دیدگی هارد

در ارتباط با سطح آسیب هارد و بازیابی هارد اینترنال ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در تمامی آسیب ها، ضربه وارد شده به دستگاه نقش مهمی را ایفا می کند. بر خلاف بینش رایج که ضربه فقط شامل ضربات محکم افتادن و … است در این نوع هاردها هرگونه ضربه ضعیف مانند محکم بستن در لپ تاپ، تکان خوردن کیس کامپیوتر خانگی و حتی جا به جایی های نادرست دستگاه می تواند باعث خرابی هاردها شود. 

بد نیست بدانید که تأثیر ضربه وارده بر هارد در هنگام روشن بودن هارد چندین برابر بیشتر خواهد بود و کار کردن با هارد اینترنال در چنین شرایطی می تواند شرایط را به مراتب برای هارد بدتر کند. به همین دلیل توصیه می شود در صورت خرابی هارد و نیاز به بازیابی هارد اینترنال اگر واقعا اطلاعات ارزشمندی روی هارد دارید قبل از بدتر شدن شرایط هارد و بالا رفتن درصد خرابی حتما به مراکز معتبر و افراد با دانش کافی مراجعه کنید چون در غیر این صورت ممکن است اطلاعات شما برای همیشه از دست برود. به طور کلی می توان سطح خرابی هارد و امکان بازیابی هارد اینترنال آن را به سه سطح تقسیم کرد که شرح این سه سطح در بخش ذیل آورده خواهد شد.

حالت اول در بازیابی هارد اینترنال

حالت اول این است که هارد اینترنال شما خراب شده و اطلاعات در دسترس نیست لیکن خرابی دستگاه به شدتی نیست که خواندن اطلاعات ممکن نباشد. در این حالت می توان با استفاده از دستگاههای مخصوص و روش های پیچیده به نحوی به اطلاعات دسترسی پیدا کرد و بازیابی هارد اینترنال را به سرانجام رساند. چه بسا در این حالت هارد نیز به حالت اولیه بازگردد و به اصطلاح تعمیر شود و یا اینکه فقط اطلاعات بازیابی شود.

حالت دوم در بازیابی هارد اینترنال

 در حالت دوم ممکن است هارد به حدی آسیب دیده باشد که اطلاعات روی سطح هارد حتی با دستگاه هم قابل خواندن نباشد ولی سطح هارد سالم باشد. در این شرایط می توان با استفاده از یک هارد مشابه به اصطلاح هارد را جراحی کرد و پس از اینکه اطلاعات قابل خواندن شد هارد را به دستگاه وصل کرد و اطلاعات را بازخوانی کرد و بر روی یک حافظه سالم و مطمئن ذخیره کرد. در این حالت نیز امکان بازیابی هارد internal وجود دارد.

حالت سوم در ریکاوری هارد اینترنال

در حالت سوم ممکن است هارد به حدی آسیب دیده باشد که هم امکان خواندن اطلاعات نباشد و هم اینکه سطح هارد آسیب دیده باشد که در این حالت متاسفانه هیچ کاری برای بازیابی و ریکاوری هارد اینترنال نمی توان انجام داد و اطلاعات با هیچ روشی قابل بازیابی نخواهند بود.

واحد بازیابی اطلاعات هارد اینترنال

بازیابی اطلاعات هارد اینترنال یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات است که توسط برترین کارشناسان حوزه ریکاوری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر pc3000 و MRTPRO انجام می پذیرد. خدمات مرتبط با این بخش به دلیل حساسیت های خاص خود در پارت مجزا، به دست کارشناسان زبده، متخصص و البته امین و معتمد انجام می پذیرد. 

خدمات ارائه شده در واحد بازیابی هارد اینترنال شامل پیشرفته ترین و حرفه ای ترین خدمات و سرویس های این حوزه است؛ حصول این امر نتیجه همکاری با متخصص ترین مهندسان این حیطه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی است. کارشناسان فعال در واحد بازیابی هارد اینترنال، از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد خویش را ریکاوری نمایند. «تخصص علمی» کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات ضامن ریکاوری کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است.

هزینه بازیابی هارد اینترنال

هزینه بازیابی هارد اینترنال با توجه به نوع سرویس مورد نیاز و سطح خرابی پیش آمده متفاوت است. برای مثال هزینه بازیابی اطلاعات در هاردهای سوخته و دارای مشکل بدسکتوری بسیار بالاتر از هاردهای سالم است. زیرا ریکاوری اطلاعات هاردهای سوخته و دارای اشکال، زمان، تجهیزات و تخصص بالاتری را می طلبد. بدسکتوری بالا و هنگ کردن هارد، ایرادات ماژولی و دیتکت نشدن هارد، ریکاوری هارد فرمت یا حذف و دیلت شده، ریکاوری هارد صدادار، بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده، تعمیر یا تعویض برد هارد سوخته، کند بودن هارد و … برخی از مواردی هستند که کار ریکاوری اطلاعات را دشوارتر و به تبع آن هزینه بازیابی اطلاعات هارد اینترنال را بیشتر می سازند. 

نکته دیگر آنکه تخصص و توانایی مرکزی که جهت بازیابی اطلاعات به آن مراجعه می شود نیز تأثیر شایانی در بالا یا پایین بودن هزینه بازیابی اطلاعات دارد. برای مثال هزینه بازیابی در مرکزی که از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری نظیر pc3000 استفاده می کند با هزینه سایر مراکز که از دستگاه های ایمیج گیر چینی استفاده می کنند بسیار متفاوت خواهد بود.

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

از دست رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حمله‌ رخنه‌گران، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده و تجهیرات آن است. 

مرکز بازیابی هارد اینترنال با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات هارد اینترنال و سایر هاردهای موجود در بازار است. جهت آشنایی با واحدهای گوناگون بازیابی اطلاعات در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات در طول سال های اخیر به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری و همکاری با برترین اساتید این حوزه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به متقاضیان این سرویس گشته است. بازیابی اطلاعات همانگونه که از نام آن پیداست فرآیندی است که طی آن کارشناسان این حیطه با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده های از دست رفته را بازیابی نموده و مجدداً در اختیار کاربر قرار می دهند. 

احتمالاً برای شما یا یکی از دوستانتان پیش آمده باشد که به دلیل برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی یا به دلیل برخی سهل انگاری ها، اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را از دست داده و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشید.

در این زمان نخستین فکری که به ذهن شما و دوستان تان می رسد چیست؟ بله؛ نخستین تصور آن است که آیا امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد. در صورت مواجهه با این مشکل و از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در هر یک از دستگاه هایتان –اعم از موبایل، هارد، لپ تاپ و..- می توانید به مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

Rate this post