اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی

بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که در پارت اختصاصی خویش، به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان بازیابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می پذیرد. مدیریت این مرکز، با توجه به تفاوت و اهمیت ویژگی‌های خدمات این بخش، پارت جداگانه‌ای را به عملیات بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی اختصاص داده‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز در یک فضای آرام، تخصصی، مطمئن و امن انجام پذیرد. 

دارندگان هارد هیتاچی می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و عدم دستیابی به اطلاعات موجود در آن به مرکز بازیابی اطلاعات هارد مراجعه نمایید و کلیه اطلاعات وداده های از دست رفته خویش را بازیابی و ریکاوری نمایند.

بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی توسط بهترین نرم افزارها

روش های بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی

روش های مختلفی برای بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی و دیگر برندها وجود دارد که تکنسین براساس نوع خرابی این قطعه، یکی از آنها را انتخاب و اجرا می کند. بسیاری از کاربران و کارشناسان برای ریکاوری هارد از نرم افزارهایی مثل RECUVA و Recover My Files استفاده می کنند. البته این برنامه ها می توانند کاربردی باشند؛ اما شرط استفاده از آنها برخورداری از آگاهی و تسلط کافی بر فرایند بازیابی اطلاعات است.

اگر هارد آسیب فیزیکی دیده باشد، باید اول آن را تعمیر کرده و سپس عملیات ریکاوری را انجام داد. گاهی نیاز به جراحی هارد است؛ یعنی هارد در محیطی تمیز و بدون آلودگی به نام کلین روم، باز شده و اجزای آسیب دیده آن تعمیر یا تعویض می شوند. تیم بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی در مرکز سخت افزار ایران، برای بازگردانی اطلاعات این هارد از دستگاه پیشرفته pc3000 استفاده می کند که امکان بازیابی بخش قابل توجهی از دیتاها را فراهم می کند.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده هیتاچی

بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی در صورتی که اطلاعات آن فرمت شده باشند، بستگی به نحوه فرمت شدن هارد دارد. به طور کلی هارد، به دو شکل Quick Format  و Full Format فرمت می شود. Full Format قوی ترین نوع فرمت است که تمامی اطلاعات را حذف کرده و فرایند ریکاوری را مشکل تر و شانس بازیابی محتوا را کاهش می دهد. دیگر نوع فرمت هارد، Quick Format است که به مراتب خفیف تر بوده و زمان کمتری برای بازیابی اطلاعات نیاز دارد. از طرفی در این فرمت شانس بازیابی اطلاعات هارد به مراتب بالاتر است.

ریکاوری هارد سوخته هیتاچی

پیش از صحبت در مورد بازیابی اطلاعات هارد سوخته، بد نیست بدانید که سوختن هارد اساسا یک باور غلط است؛ این عبارت زمانی به کار می رود که برد هارد سوخته باشد. عواملی همچون نوسانات برق یا برعکس زدن سوکت برق یا Power   هارد، باعث سوختن هارد و از کار افتادن آن می شوند.

برای بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی در این شرایط باید اول برد را تعمیر یا تعویض کرد و این کار، نیاز به جراحی هارد دارد. مرکز ریکاوری اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران، ضمن بهره مندی از کلین روم های با کیفیت، فرایند تعمیر برد هارد و بازیابی اطلاعات آن را به بهترین شکل انجام می دهد.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی

  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که ضربه خورده اند و کارنمیکنند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که صداهای ناهنجار و یا تق و تق میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در آن پارتیشن خالی از اطلاعات میباشد.
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که پارتیشن به قصد یا اشتباهآ فرمت شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد) نمیشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که اطلاعات به قصد و یا اشتباهی پاک ( Delete ) شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که اطلاعات کد شده و با کارکترهای غیر عادی نمایش داده میشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در موقع بالا آمدن سیستم عامل سیستم ریست میشود و یا هنگ میکند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما ظرفیت هارددیسک درست نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که بشدت بدسکتور دارند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در مادربرد شناسایی میشود اما درون سیستم عامل قابل شناسایی نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما هیچگونه پارتیشنی (Partition) ندارد.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که جهت دسترسی هارددیسک ابتدای کار سیستم درخواست ورود رمز (پسوورد) مینماید.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که تمامی پارتیشنها وجود دارند اطلاعات نیز قابل دیدار است اما در زمان کپی پیغام خطا داریم.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما فایل سیستمهای پارتیشن قابل تشخیص نیست.
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف که سوخته اند و در سیستم یا شناسایی نمیشوند و یا پیغام خرابی و فرمت میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند اما دسترسی به آنها ممکن نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند ولی در موقع دسترسی پیشنهاد فرمت کردن داده میشود.

واحد بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی

واحد بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی یکی از پارت های فعال در این مرکز می باشد که راه اندازی آن پس از درخواست های مکرر مراجعان صورت گرفته است. از این پس دارندگان هاردهای هیتاچی می توانند به واحد بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات و سرویسهای مرتبط با ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی را دریافت نمایند. 

مرکز بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی با تجهیز سازمان خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی نظیر pc3000 و حضور زبده ترین کارشناسان این حوزه، این امکان را یافته است تا داده های انواع هارد، فلش، رم و کارت های حافظه را بازیابی نماید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه را به هموطنان گرامی ارائه دهد.

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات منحصر به هارد هیتاچی نبوده و دارندگان سایر هاردهای موجود در بازار نیز می توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با هارد خویش تخصصی ترین خدمات و سرویس های حوزه بازیابی اطلاعات را دریافت نمایند. دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

اخبار بازیابی اطلاعات

دنیای فناوری لحظه به لحظه در حال پیشرفت و نوآوری است و علاقمندان این حوزه نیز پیگیر نوآوری های خارق العاده آن هستند. در این میان بازیابی اطلاعات از آن دست حوزه هاست که طرفداران خاص خویش را دارد. اگر شما نیز از علاقمندان دنیای فناوری هستید می توانید با با مراجعه به بخش زیر اخبار بازیابی اطلاعات را پیگیری نمایید.

بازیابی اطلاعات همانگونه که از نام آن پیداست فرآیندی است که در آن کارشناسان این حیطه با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده های از دست رفته را بازیابی نموده و مجدداً در اختیار کاربر قرار می دهند. مرکز بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی یکی از همین مجموعه هاست که خدمات خویش را به دارندگان هاردهای هیتاچی ارائه می نماید. اخبار بازیابی اطلاعات را در بخش زیر مشاهده نمایید.

مقالات ریکاوری اطلاعات

ریکاوری اطلاعات هارد هیتاچی یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان فعال در این بخش از دو ویژگی «تخصص علمی» و «تعهد اخلاقی» برخوردارند تا کاربران گرامی بی‌هیچ دغدغه در این مرکز حضور یافته و اطلاعات از دست رفته هارد هیتاچی خویش را بازیابی نمایند. «تخصص علمی» کارشناسان این مرکز ضامن بازیابی کلیه اطلاعات هارد و «تعهد اخلاقی» آنان ضامن امنیت و حفظ اصول محرمانگی کاربران است. برخی از مقالات ریکاوری اطلاعات توسط کارشناسان این پارت گردآوری گشته و از طریق فضای زیر به اشتراک گذاشته می شوند.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات

کاربرانی که در حال حاضر به هر دلیل نیازمند بازیابی اطلاعات هارد هایشان هستند توجه داشته باشند که بیشتر مراکز تعمیراتی و ریکاوری اطلاعات هارد که تبلیغات وسیعی هم دارند از ابزارهای غیرتخصصی و نامرتبط برای بازیابی اطلاعات استفاده می‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی و نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات ناکارامد جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد را دارند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی معتبر دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع مدلهای هارد را دارد. مرکز بازیابی اطلاعات یکی از مجموعه های پیشرفته فعال در این حوزه است که تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه نظیر بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی را ارائه می نماید.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات

بازیابی اطلاعات در مرکز بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حیطه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته نظیر pc3000، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی بازیابی انجام می‌پذیرد. بازیابی اطلاعات هارد در این مرکز، تمامی موارد مرتبط را شامل می‌گردد و کارشناسان محدودیتی در زمینه عملیات مورد نیاز ندارند.

در صورت داشتن هر گونه و ابهام و پرسش درباره فرآیندهای بازیابی اطلاعات در این مرکز می‌توانید پرسش های خویش را از طریق وب سایت این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تک تک پرسش های شما عزیران خواهند بود. سوالات متداول بازیابی اطلاعات در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

مرکز بازیابی اطلاعات

بازیابی اطلاعات هارد اگرچه ادعای بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده در سایت ها و مراکز موجود در سطح شهر است لیکن -چنانکه برخی از شما نیز تجربه نموده اند این ادعا هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد و بسیاری از اطلاعات و داده ها پس از بازیابی توسط نرم افزارهای مذکور همچنان خارج از دسترس کاربر باقی می مانند.

پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت بازیابی اطلاعات هارد خود مراجعه نمایید. در مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات، این امکان فراهم گشته است تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حیطه نظیر pc3000 تمامی اطلاعات از دست رفته بازیابی و ریکاوری گردند. مرکز بازیابی اطلاعات یکی از مجموعه های پیشرفته فعال در این حوزه است که تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حوزه نظیر بازیابی اطلاعات هارد هیتاچی را ارائه می نماید.

ریکاوری اطلاعات/تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پیتعمیر هارد توشیبا / تعمیر هارد اچ پی  / تعمیرات هارد

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید