اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

 بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده در مرکز سخت افزار ایران به کمک بهترین متخصصین و دستگاه های  مدرن بازیابی اطلاعات  انجام می شود. بهتر است هارد خود را فرمت نکنید و اگر به اشتباه هارد دستگاه شما فرمت شده است، بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده را به مراکز معتبر بسپارید. بعضی افراد علاقه مند به بازیابی اطلاعات به کمک نرم افزار هستند که به دلیل دانش اندک و عدم آگاهی، متاسفانه موجب از بین رفتن کل اطلاعات می شوند به گونه ای که ممکن است امکان بازیابی مجدد اطلاعات نباشد.

همچنین دستکاری هارد ممکن است هزینه ی بازیابی اطلاعات را چندین برابر افزایش دهد. توجه داشته باشید؛ یک شرکت بزرگ که تخصصی در زمینه ی بازیابی اطلاعات ندارد نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد. بنابراین مهم ترین گزینه برای بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده، شرکت هایی هستند که از متخصصین و کارشناسان مجرب این حوزه بهره گرفته اند. 

همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته جهت بازیابی اطلاعات هاردهای فرمت شده، امری ضروری و مهم می باشد. این کار فقط باید توسط متخصصینی انجام شود که مهارت کاربا دستگاه pc 3000 دارند.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده

آیا بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال فرمت شده امکان پذیر می باشد؟

آیا بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال فرمت شده امکان پذیر می باشد؟ این سوال توسط اکثر کاربرانی که به مرکز سخت افزار ایران مراجعه می کنند مطرح می گردد. متاسفانه پس از search کلمه بازیابی اطلاعات در اینترنت ده ها نرم افزار مختلف به شما معرفی می شود که همه به شما اطمینان داده  اند که اطلاعات شما بدون کم و کاست ریکاوری می شود اما واقعا این نرم افزارها تا چه حد قابل اطمینان می باشند و وجود مراکز قوی بازیابی اطلاعات برای چیست؟

پاسخ این است که، نرم افزارهای موجود که جهت بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده به کار می روند تنها قادر به بازیابی بخشی از اطلاعات شما بوده و یا اطلاعات را به صورت پراکنده بازیابی می کنند به عنوان مثال؛ با استفاده از برخی نرم افزارها فقط فایل عکس ها ریکاوری می شود یا فقط فایل پی دی اف بازیابی می گردد. اما به کمک دستگاه PC3000 اطلاعات شما به طور کامل بازیابی خواهد شد.

  نکته ی تعجب آور این است که، بارها شاهد مراجعه ی افرادی بوده ایم که خرابی هارد آن ها به دلیل مراجعه به مراکز و افرادی است که هیچ گونه اطلاعاتی درباره ی بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده ندارند. انتخاب نوع نرم افزارو نحوه ی ریکاوری اطلاعات فرایند پیچیده ای می باشد. حتی اگر نرم افزارهای موجود در اینترنت مطمئن باشند اما چگونگی استفاده از نرم افزار نیاز به یک انسان متخصص و با تجربه را می طلبد که اگر هارد شما نیاز به ریکاوری داشت اطلاعات را بازیابی نماید.

ریکاوری هارد فرمت شده به صورت تخصصی

متخصصین دیتاریکاوری در مرکزسخت افزار ایران، ریکاوری هارد فرمت شده را در مدت زمان کوتاه و بادقت و مهارت انجام می دهند. علت موفقیت مرکز سخت افزارایران در بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده شناخت کامل متخصصین مرکز از ساختار پارتیشن های هارد می باشد. فایل سیستم های درایو هارد  بصورت فوق تخصصی تعمیر و اطلاعات درایو پارتیشن فرمت شده داخل خودش ریکاوری می گردد.

یک عملیات نادرست که توسط مراکز نامعتبر انجام می گردد فرمت کردن پارتیشن های ناپدید شده و بازیابی آن ها به کمک نرم افزار است. لازم به ذکر است اطلاعات هارد دیسک  با فرمت کردن اشتباهی اطلاعات آن پاک نمی شود و اطلاعات آن به صورت کامل ریکاوری می گردد.

درصورتی که پارتیشن های هارد اکسترنال یا اینترنال یا لپ تاپ باز نمی شود، آن را به متخصصین مرکز سخت افزار ایران بسپارید. کارشناسان ما  پارتیشن ها را با تمام اطلاعات داخل بازیابی خواهند کرد. به گونه ای که دیگر نیازی به ریکاوری اطلاعات نخواهید داشت. پارتیشن هارد به راحتی بازشده و اطلاعات داخل آن مثل روز اول بر می گردد.

لازم به ذکر است، بازیابی اطلاعات فرمت شده در مرکز سخت افزار ایران توسط مهندسین و متخصصینی انجام می گردد که علاوه بر داشتن تجربه و دانش لازم از بین متعهد ترین و با اخلاق ترین افراد انتخاب شده اند. همچنین واحدی امن و مطمئن جهت بازیابی اطلاعات سازمان دهی شده است. گفتنی است مرکز سخت افزار ایران بنا به درخواست های مشتریان گرامی، امکان بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده در حضور کاربر را نیز فراهم نموده است. به این ترتیب مشتریان گرامی می توانند پس از برقراری تماس و هماهنگی های قبلی، از مزایای بازیابی اطلاعات در حضور مشتری بهره مند گردند.

Rate this post