اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد سونی

بازیابی اطلاعات هارد سونی یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که با تکیه بر دانش تخصصی کارشناسان این مرکز و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 انجام می پذیرد. مدیریت این مرکز، با توجه به تفاوت و اهمیت ویژگی‌های خدمات این بخش، پارت جداگانه‌ای را به بخش بازیابی اطلاعات هارد سونی اختصاص داده‌اند تا تمامی عملیات مورد نیاز در یک فضای آرام، تخصصی، مطمئن و امن انجام پذیرد. شما کاربران گرامی نیز می توانید با حضور در مرکز بازیابی اطلاعات هارد سونی و مراجعه به واحد تخصصی مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

ریکاوری هارد سونی

روش های بازیابی اطلاعات هارد سونی

بازیابی اطلاعات پروسه ای بسیار حساس است که باید با دقت بالایی انجام شود. روش های متعددی برای این کار وجود دارد که هر کدام، مزایا و معایب خاص خود را دارند. رایج ترین روش برای بازیابی اطلاعات هارد سونی ، استفاده از نرم افزار ها و برنامه های رایج است. نرم افزارهایی مثل RECUVA و Recover My Files ، دو برنامه بسیار قدرتمند و کاربری هستند که کاربران می توانند با استفاده از آنها، بخشی از اطلاعات هارد را بازیابی کنند.

علی رغم راحتی استفاده از این قبیل نرم افزارها، این برنامه ها تنها درصد محدودی از اطلاعات را بازیابی کرده و بخش های باقی مانده، عملا از دسترس خارج خواهند شد. بنابراین اگر همه ی فایل های حذف شده برای شما مهم هستند، استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات چندان توصیه نمی شود. اما باید چه کرد؟ آیا امکان بازیابی 100 درصد محتوای حذف شده وجود دارد؟

البته چنین شرایطی هنوز فراهم نیست؛ اما دستگاهی تحت عنوان pc 3000 این امکان را برای کارشناسان فراهم کرده که بتوانند درصد قابل توجهی از اطلاعات را ریکاوری کرده و در اختیار کاربران قرار دهند. این دستگاه یکی از جدید ترین فناوری ها در حوزه ی بازیابی اطلاعات محسوب شده و می تواند تا بیش از 90 درصد اطلاعات حذف شده ی حافظه های جانبی را بازیابی کند. گفتنی است مرکز بازیابی اطلاعات جزء معدود مراکزی است که از این دستگاه برای ریکاوری اطلاعات استفاده می کند.

بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده سونی

فرمت شدن هارد، مشکلی است که کاربران زیادی با آن مواجه می شوند. این مساله می تواند ناشی از ویروسی شدن هارد یا ایرادات سخت افزاری آن باشد. به طور کلی هارد، فلش یا حافظه دیوایس هایی همچون موبایل و لپ تاپ، به دو شکل Quick Format  و Full Format فرمت می شوند. Full Format قوی ترین نوع فرمت است که تمامی اطلاعات را حذف کرده و فرایند ریکاوری را مشکل تر و شانس بازیابی محتوا را کاهش می دهد.

دیگر نوع فرمت هارد، Quick Format است که به مراتب خفیف تر بوده و زمان کمتری برای بازیابی اطلاعات نیاز دارد. از طرفی در این فرمت شانس بازیابی اطلاعات هارد سونی به مراتب بالاتر است. به هر ترتیب، بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده سونی در هریک از موارد ذکر شده، با دستگاه pc 3000 انجام شده و شما می توانید شاهد بازگشت محتوای مورد نظرتان باشید.

ریکاوری هارد سوخته سونی

یکی دیگر از موارد بازیابی اطلاعات هارد سونی ، سوختن هارد است. البته سوختن هارد اساسا یک باور غلط است؛ چیزی به نام سوختن هارد وجود ندارد و این عبارت زمانی به کار می رود که برد هارد سوخته باشد. عوامل متعددی منجر به سوختن برد هارد می شوند که از آن جمله می توان به: نوسانات برق یا برعکس زدن سوکت برق یا Power هارد اشاره کرد. در این شرایط، یا دود از هارد بلند می شود و یا این قطعه به طور کلی روشن نشده و کار نمی کند.

بازیابی اطلاعات هارد سوخته سونی مستلزم تعمیر برد است؛ اما به دلیل عدم ترمیم پذیری این قطعه، نیاز به تعویض آن خواهد بود. برای این کار، باید از کلین روم استفاده شود؛ چرا که نفوذ حتی ذره ای آلودگی یا گرد و خاک به داخل هارد، مشکلات جدی در این محصول به وجود خواهد آورد. مرکز ریکاوری اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران، ضمن بهره مندی از کلین روم های با کیفیت، فرایند تعمیر برد هارد سونی و بازیابی اطلاعات آن را به بهترین شکل انجام می دهد.

رفع بدسکتور هارد سونی

یکی از مراحلی که در فرایند بازیابی اطلاعات هارد سونی انجام می شود، رفع و تعمیر بدسکتوری است. بدسکتوری چیست؟ حتما نام آن را بارها شنیده اید. آسیب دیدگی کلاسترها و مختل شدن فرایندهای خواندن و نوشتن اطلاعات تمام آن چیزی است که تحت عنوان بدسکتوری از آن یاد می شود. چون این اتفاق دسترسی به اطلاعات را با محدودیت هایی مواجه می کند، بسیاری از کاربران تصور می کنند هارد فرمت شده. این در حالی است که اگر این مشکل به درستی تشخیص داده شود، می توان به راحتی آن را برطرف کرده و اطلاعات را بازیابی نمود.

بدسکتوری ها به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده و آسیب دیدن هد، اتصالی هد با هارد دیسک، نفوذ گرد و خاک به داخل هارد، فرسودگی قطعات، ایرادات سطح پلتر و مواردی از این دست، اصلی ترین انواع آن به شمار می روند. البته بدسکتوری نرم‌ افزاری، به کلاستوری از فضای هارد دیسک گفته می شود که دچار مشکلات نرم‌ افزاری شده و به درستی کار نمی کند. لازم است بدانید که مهندسین مجرب مرکز بازیابی اطلاعات، برای رفع بدسکتوری هارد سونی ، ضمن برطرف کردن سکتور خراب، اطلاعات را بازیابی کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند.

خدمات واحد ریکاوری اطلاعات هارد سونی

 
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که ضربه خورده اند و کارنمیکنند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که صداهای ناهنجار و یا تق و تق میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در آن پارتیشن خالی از اطلاعات میباشد.
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که پارتیشن به قصد یا اشتباهآ فرمت شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد) نمیشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که اطلاعات به قصد و یا اشتباهی پاک ( Delete ) شده است.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که اطلاعات کد شده و با کارکترهای غیر عادی نمایش داده میشوند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در موقع بالا آمدن سیستم عامل سیستم ریست میشود و یا هنگ میکند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما ظرفیت هارددیسک درست نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که بشدت بدسکتور دارند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در مادربرد شناسایی میشود اما درون سیستم عامل قابل شناسایی نمیباشد.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما هیچگونه پارتیشنی (Partition) ندارد.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که جهت دسترسی هارددیسک ابتدای کار سیستم درخواست ورود رمز (پسوورد) مینماید.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که تمامی پارتیشنها وجود دارند اطلاعات نیز قابل دیدار است اما در زمان کپی پیغام خطا داریم.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در سیستم عامل شناسایی میگردد اما فایل سیستمهای پارتیشن قابل تشخیص نیست.
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف که سوخته اند و در سیستم یا شناسایی نمیشوند و یا پیغام خرابی و فرمت میدهند.
  • بازیابی اطلاعات هارد سونی که در سیستم عامل شناسایی میگردد، پارتیشن ها قابل تشخیص هستند اما دسترسی به آنها ممکن نمیباشد.

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

کارشناسان حاضر در مرکز بازیابی اطلاعات هارد سونی دوره های تخصصی-آموزشی بیشماری را در بهترین مراکز تحقیقات بازیابی اطلاعات پشت سر گذاشته و با برترین متدهای این حوزه آشنا گشته اند از این رو قادر به بازیابیِ غالبِ اطلاعات از دست رفته، به بهترین وجه ممکن و با بالاترین سطح کیفی هستند. حضور کارشناسان زبده و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات، سبب گشته تا این مرکز به عنوان یکی از پیشروترین و موفقترین مراکز در حوزه بازیابی اطلاعات مطرح گردد و استفاده از خدمات و سرویس های این مجموعه انتخاب نخست تمامی کاربرانی باشد که نیاز به بازیابی اطلاعات هارد سونی دارند. دیگر واحدهای بازیابی در تعمیرات هارد در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار بازیابی اطلاعات

کارشناسان ما در مرکز بازیابی اطلاعات در این بخش شما را با جدیدترین اخبار هارد سونی و دیگر خبرها مرتبط با این حوزه آشنا می سازند. معرفی جدیدترین هاردهای عرضه شده به بازارهای جهانی، قابلیت و امکانات هر یک از هاردها، تفاوت موجود میان هاردهای عرضه شده به بازار و مواردی از این دست را می توانید با مراجعه به بخش زیر  پیگیری نمایید.

مقالات  ریکاوری اطلاعات

بازیابی اطلاعات هارد سونی اگرچه ادعای بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده در سایت ها و مراکز موجود در سطح شهر است لیکن -چنانکه برخی از شما نیز تجربه نموده اند- این ادعا هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد و بسیاری از اطلاعات و داده ها پس از بازیابی توسط نرم افزارهای مذکور همچنان خارج از دسترس کاربر باقی می مانند.

پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد سونی خود مراجعه نمایید. در مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات، این امکان فراهم گشته است تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حیطه نظیر pc3000  تمامی اطلاعات از دست رفته بازیابی و ریکاوری گردند. جهت آشنایی با برخی از شیوه های ریکاوری و بازیابی در مرکز بازیابی اطلاعات می توانید مطالب موجود در بخش زیر، مقالات هارد سونی و دیگر مقالات را دریافت نموده و مطالعه کنید.

مرکز بازیابی اطلاعات

در دنیای کنونی که کار با لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند رواج بسیاری یافته است، بسیاری از ما اطلاعات ضروری و مورد نیاز خویش را در این دستگاه ها ذخیره می کنیم. اما مشکلی که گاه در این میان اتفاق افتاده و باعث دردسر بسیاری از کاربران میگردد از دست رفتن اطلاعات است. چنانکه برای بسیاری از ما پیش آمده است که در حین کار با دستگاه های هوشمند -به دلیل روی دادن برخی اتفاقات پیش بینی ناپذیر- تمامی اطلاعات و داده های موجود در دستگاه خویش را از دست بدهیم.

از دست رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حمله‌ رخنه‌گران، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده و تجهیرات آن است. مرکز بازیابی اطلاعات با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات است. جهت آشنایی با واحدهای گوناگون بازیابی اطلاعات در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

ریکاوری اطلاعات/تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پی  / تعمیر هارد توشیبا / تعمیر هارد اچ پی 

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید