اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با تکیه بر تخصص مهندسان این مجموعه و برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات ریکاوری و ابزار بازیابی انجام می پذیرد. بازیابی اطلاعات در یک مرکز معتبر و معتمد دغدغه‌ی بسیاری از افرادی است که به هر دلیل ناچار به این‌ کار گشته‌اند. اگرچه در هر پیشه و فعالیتی، «معتمد بودن» نقطه‌ی ثقل اعتبار و ارزش آن پیشه و صاحبان آن است اما ارزش و اهمیت این پارامتر در بعضی حِرَف صد چندان است؛ بازیابی اطلاعات از آن دست پیشه‌هاست که «اعتقاد»، «تعهد» و «اخلاق» در آن حرف نخست را می‌زند.

در صورتی که شما نیز در جستجوی مرکز و مکانی مطمئن برای بازیابی اطلاعات خود هستید می توایند با حضور در مرکز بازیابی اطلاعات تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خویش را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز دوره های تخصصی-آموزشی بیشماری را در بهترین مراکز تحقیقات بازیابی اطلاعات پشت سر گذاشته و با برترین متدهای این حوزه آشنا گشته اند از این رو قادر به بازیابی غالب اطلاعات از دست رفته، به بهترین وجه ممکن و با بالاترین سطح کیفی هستند.

حضور کارشناسان زبده و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات، سبب گشته تا این مرکز به عنوان یکی از پیشروترین و موفقترین مراکز در حوزه بازیابی اطلاعات مطرح گردد و حضور در این مرکز انتخاب نخست تمامی کاربرانی باشد که نیاز به بازیابی اطلاعات هاردهای خویش را دارند.

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

هزینه بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

هزینه بازیابی اطلاعات هارد توشیبا پس از عیب یابی این قطعه، به صورت تقریبی به شما اعلام می شود. معمولا وقتی ایراد سخت افزاری بوده و نیاز به تعویض قطعات یا جراحی هارد باشد، هزینه بیشتر از زمانی است که مسئله نرم افزاری است. البته قیمتی که در ابتدا به شما اعلام می شود کاملا تقریبی است و احتمال تغییر آن وجود دارد. اگر در طول اجرای مراحل مشخص شود که آسیب دیدگی خاصی وجود دارد یا نیاز به اقدامات تخصصی تر یا استفاده از تجهیزات ویژه تر است، هماهنگی های لازم با شما انجام شده و هزینه نهایی تغییر می کند.

ریکاوری هارد توشیبا با چه دستگاهی انجام می شود؟

کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات، برای ریکاوری هارد توشیبا و سایر برندها از پیشرفته ترین تجهیزات و برنامه های روز دنیا استفاده می کنند. دستگاه pc3000، یکی از دستگاه هایی است که مهندسین برای بازیابی اطلاعات هارد توشیبا از آن برای ریکاوری انواع هارد اکسترنال، اینترنال و دیگر حافظه های جانبی استفاده می کنند. به کمک فناوری پیشرفته این دستگاه و دانش فنی و تخصصی بالای همکاران ما، بخش قابل توجهی از اطلاعات حذف شده ریکاوری شده و کاربران می توانند مجددا از آنها استفاده کنند.

بازیابی هارد سوخته توشیبا

بسیاری از کاربران دغدغه این را دارند که آیا اطلاعات هارد سوخته قابل بازیابی هستند یا نه؛ باید گفت که تحت شرایط خاصی می توان هارد سوخته را ریکاوری کرد. وقتی برد هارد می سوزد، عملکرد آن کند شده و یا اطلاعات از دسترس خارج می شوند. در این شرایط، بسته به نوع و شدت آسیب دیدگی قطعات، روش های مختلفی برای تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد توشیبا و دیگر برندها وجود دارد. گاهی می توان با جراحی هارد، بخشی از اطلاعات پاک شده را بازگردانی کرده و امکان استفاده مجدد از این قطعه را فراهم ساخت.

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد

گاهی باید برای بازیابی اطلاعات هارد توشیبا و سایر برندها از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری استفاده کرد. این نرم افزارها در انواع مختلف توسعه پیدا کرده اند و بسته به نوع حافظه مورد نظرتان می توانید از آنها استفاده کنید. نکته بسیار مهم درمورد برنامه های ریکاوری این است که کار کردن با آنها نیاز به تخصص و دانش کافی در حوزه بازیابی اطلاعات دارد. در غیر این صورت ممکن است با یک خطای کوچک، منجر به از بین رفتن تمامی اطلاعات هارد، فلش یا … خود شوید.

نکته دیگر این که اگر حافظه مورد نظر شما دچار آسیب فیزیکی شده باشد (مثلا سوختگی هد) این نرم افزارها کاربرد چندانی نخواهند داشت. برنامه هایی همچون RECUVA  وRecover My Files  از جمله بهترین ترم افزارهای ریکاوری اطلاعات هستند که اگر به درستی از آنها استفاده شود، بخش قابل توجهی از اطلاعات را ریکاوری می کنند.

بازیابی اطلاعات از دست رفته توشیبا

در دنیای کنونی که کار با لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند رواج بسیاری یافته است، بسیاری از ما اطلاعات ضروری و مورد نیاز خویش را در این دستگاه ها ذخیره می کنیم. اما مشکلی که گاه در این میان اتفاق افتاده و باعث دردسر بسیاری از کاربران میگردد از دست رفتن اطلاعات است. چنانکه برای بسیاری از ما پیش آمده است که در حین کار با دستگاه های هوشمند به دلیل روی دادن برخی اتفاقات پیش بینی ناپذیر- تمامی اطلاعات و داده های موجود در دستگاه خویش را از دست بدهیم.

از دست رفتن اطلاعات ممکن است به دلایل متعددی روی دهد که برخی از آنها عبارتند از: بروز ایرادهای نرم‌افزاری، خراب شدن اطلاعات، حذف اتفاقی اطلاعات، بروز ایراد در هارد دیسک و  قطعی برق. از دست دادن اطلاعات به هر دلیلی که روی دهد عملیات مرتبط با بازیابی آنها نیازمند حضور کارشناسان زبده و تجهیرات آن است. مرکز بازیابی اطلاعات با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات بازیابی اطلاعات و با همکاری زبده ترین مهندسان این حوزه ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات است. جهت آشنایی با واحدها ی گوناگون بازیابی اطلاعات در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

نحوه بازیابی اطلاعات هارد توشیبا

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا همانگونه که از نام آن پیداست فرآیندی است که طی آن کارشناسان این حیطه با استفاده از ابزار تخصصی این کار، اطلاعات و داده های از دست رفته هارد را بازیابی نموده و مجدداً در اختیار کاربر قرار می دهند. احتمالاً برای شما یا یکی از دوستانتان پیش آمده باشد که به دلیل برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی یا به دلیل برخی سهل انگاری ها، اطلاعات ذخیره شده در هارد را از دست داده و دیگر به آنها دسترسی نداشته باشید. در این زمان نخستین فکری که به ذهن شما و دوستان تان می رسد چیست؟ بله؛ نخستین تصور آن است که آیا امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد.

فرآیند بازیابی اطلاعات هارد توشیبا در برخی موارد بسیار ساده و در برخی دیگر، بسیار پیچیده و نیازمند حضور متخصصان و استفاده از تجهیزات پیچیده است. از سویی دیگر این فرآیند در گام نخست بستگی به این داشته که داده ها چگونه از دست رفته اند. در هر حال، فناوری بازیابی داده تاکنون پیشرفت بسیاری داشته به طوری که یک شرکت استرالیایی با نام «کرول آنترک» توانست ۹۹ درصد اطلاعات سخت دیسکی را که در فضاپیمای منفجر شده چالنجر از دست رفته بود بازیابی نماید. شما کاربران گرامی می توانید سایر اخبار بازیابی و ریکاوری اطلاعات را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

بروزترین تجهیزات برای ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا

بازیابی اطلاعات هارد توشیبا یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در «مرکز بازیابی اطلاعات» است که با بهره مندی از به‌روزترین دستگاه‌ها و نرم افزارهای ریکاوری و توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان این حوزه انجام می‌پذیرد. پیش از آشنایی با واحدهای مختلف فعال در مجموعه بازیابی اطلاعات هارد توشیبا و خدمات ارائه شده در آن، با دو عامل برجسته این مرکز یعنی «دستگاه‌های پشرفته بازیابی» و «کارشناسان زبده» آشنا می‌شویم: دستگاه های به کار گرفته شده در این مرکز در شمار پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا هستند که در سایر مراکز بازیابی در سطح جهان نیز به کار می‌روند؛ دستگاه PC3000 یکی از تجهیزات به کار گرفته شده در مراکز پیشرفته بازیابی اطلاعات در سطح جهان است که در این مرکز نیز جهت بازیابی اطلاعات هارد توشیبا مورد استفاده قرار می گیرد.

کارشناسان مرکز بازیابی هارد توشیبا نیز در زمره ماهرترین کارشناسانی هستند که در این حیطه در سطح کشور مشغول به کارند. مهندسان این مرکز به دلیل دارا بودن مدارک آکادمیک و علمی و نیز حضور فعال در همایش ها و کنفرانس های بین‌المللی قادر به رفع تمامی اختلالات قابل رفع هاردهای توشیبا هستند. کارمندان این مجموعه تیمی از متعهدترین و معتمدترین کارمندان مرکز بازیابی هستند که با وجود داشتن سال‌ها سابقه در امر بازیابی اطلاعات، صرفاً به دلیل موفقیت در آزمون‌های و آنالیزهای متعدد اخلاقی و فنی به همکاری فراخوانده شده‌‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با تخصص و تجربه کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات هارد توشیبا بخشی از مقالات ریکاوری اطلاعات و مطالب ارائه شده در بخش زیر را مطالعه نمایید.

بازیابی هاردهای اکسترنال و اینترنال toshiba

هاردهای اکسترنال و اینترنال متعددی در بازارهای داخلی وجود دارند که مورد استفاده کاربران قرار میگیرند. اگرچه تنوع در ساختار و ظرفیت این هاردها بسیار بالاست و کاربر می تواند بسته به نیاز و کاربری خویش هارد مورد نیازش را تهیه نماید لیکن شیوه های بازیابی اطلاعات در این هاردها تقریباً یکسان بوده و روند یکسانی را طی می کند. توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه جهت بازیابی اطلاعات به مرکز بازیابی اطلاعات مراجعه نموده و تمامی اطلاعات و داده‌های دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

پس از مراجعه به این مرکز، شما به پارت تخصصی هارد خود راهنمایی خواهید شد و تخصصی‌‌ترین اقدامات مورد نیاز بر روی هارد شما پیاده خواهد گشت. پیش از حضور در این مرکز می توانید با مراجعه به بخش زیر با ویژگی های انواع هارد  آشنا شده و اطلاعاتی راجع به آن کسب نمایید. همچنین در این بخش اطلاعاتی درباره مدل ها و برندهای مختلف هارد وجود دارد.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات

کاربرانی که در حال حاضر به هر دلیل نیازمند بازیابی اطلاعات دستگاه هایشان هستند توجه داشته باشند که بیشتر مراکز تعمیراتی و ریکاوری اطلاعات هارد دیسک که تبلیغات وسیعی هم دارند از ابزارهای غیرتخصصی و نامرتبط برای بازیابی اطلاعات استفاده می‌کنند. بعلاوه گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند. بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی معتبر دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اطلاعات انواع برند، مدلهای هارد دیسک را دارد.

از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌ های سیستمی و ماژول ‌ها به صورت دستی است. تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید.

بازیابی اطلاعات هارد در این مرکز با رعایت تمامی پارامترهای تخصصی و حرفه‌ای این حیطه، اعم از استفاده از تجهیزات پیشرفته نظیر pc3000، به‌کارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته، احترام به حقوق مشتریان و ارائه گارانتی بازیابی انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت داشتن هر گونه و ابهام و پرسش درباره فرآیندهای بازیابی اطلاعات در این مرکز سوالات خویش را از طریق وب سایت این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تک تک پرسش های شما عزیران خواهند بود.

استفاده از نرم افزار برای ریکاوری هارد توشیبا

نرم‌افزارهای ریکاوری اطلاعات اگرچه تنوع بسیار دارند و ارائه‌دهندگان آن‌ها مدعی بازیابی تمامی اطلاعات و داده‌های از دست‌رفته هستند، لیکن با نصب و به‌کارگیری هر یک از آن‌ها، آنچه مشاهده می‌شود، امری مغایر با ادعای سازندگان این نرم‌افزارهای ریکاوری است. شاید شما نیز تجربه نصب و به‌کارگیری یکی از نرم‌افزارهای بازیابی را داشته باشید و با ما هم‌نظر باشید که این نرم‌افزارها صرفاً توانایی بازیابی و ریکاوری بخشی از اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌ها را دارند و بخش عمدۀ اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزارها بازیابی نمی‌گردد.

نکته دیگر در باب استفاده از این نرم‌افزارها آن است که نقص و ناتوانی آن‌ها به همین‌جا ختم نمی‌گردد. نرم‌افزارهای عادی موجود در بازار ضمن آنکه نتیجه مطلوب را درپی نخواهند داشت، به باور برخی از کارشناسان ممکن است صدماتی نیز به سیستم‌ کاربر وارد سازند.  با این تفاسیر راه‌حل موجود جهت بازیابی اطلاعات چیست و نرم‌افزارهای پیشرفته در باب ریکاوری اطلاعات کدامند؟ جهت پاسخگویی به این پرسش کافی است تا یک جستجوی ساده اینترنتی داشته باشید. نتیجه این جستجو به قطع دستگاه pc3000 است.

ریکاوری اطلاعات هارد توشیبا

  • بازیابی اطلاعات هارد Micro Sata
  • بازیابی اطلاعات هارد ساتا
  • بازیابی اطلاعات هارد Sata
  • بازیابی اطلاعات هارد SSD
  • ریکاوری اطلاعات هارد اسکازی
  • ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال
  • ریکاوری اطلاعات هارد IDE
  • ریکاوری اطلاعات هارد Micro Sata
  • ریکاوری اطلاعات هارد ساتا
  • ریکاوری اطلاعات هارد Sata
  • ریکاوری اطلاعات هارد SSD
  • بازگرداندن فایل با پسوند PDF
  • بازگرداندن فایل با پسوند DOCX
  • بازگرداندن فایل با پسوند OXPS
  • بازگرداندن فایل با پسوند Gif
  •  
  • بازگرداندن فایل با پسوند JPG
  • بازگرداندن فایل با پسوند JPEG
  • بازگرداندن فایل با پسوند PSD
  • بازگرداندن فایل با پسوند XLSX
  • تعمیر هارد
  • رفع بدسکتور هارد
  • بایوس هارد
  • بازیابی اطلاعات هارد اسکازی
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال
  • بازیابی اطلاعات هارد IDE
  • بازگرداندن فرمت OXPS
  • بازگرداندن فرمت Gif
  • بازگرداندن فرمت JPG
  • بازگرداندن فرمت JPEG
  • بازگرداندن فرمت PSD
  • بازگرداندن فرمت XLSX

لینک مفید

ریکاوری اطلاعات/تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پیتعمیر هارد توشیبا / تعمیر هارد اچ پیتعمیرات هارد / نمایندگی مرکزی اپل / نمایندگی مرکزی ایسوس / نمایندگی مرکزی توشیبا / نمایندگی مرکزی شارپ / نمایندگی مرکزی دل/ نمایندگی مرکزی فوجیتسو / نمایندگی  مرکزی پاناسونیک / نمایندگی مرکزی ریکو / نمایندگی مرکزی سونی / نمایندگی مرکزی ایسر /نمایندگی مرکزی ال جی / نمایندگی مرکزی سامسونگ / نمایندگی مرکزی برادر / نمایندگی کپی کانن / نمایندگی مرکزی اچ پی /نمایندگی مرکزی زیراکس / نمایندگی مرکزی لنوو /

نمایندگی رسمی اپل / نمایندگی رسمی ایسوستعمیر هارد توشیبانمایندگی رسمی شارپنمایندگی رسمی دل /نمایندگی رسمی فوجیتسو/ نمایندگی رسمی پاناسونیک / نمایندگی رسمی ریکونمایندگی رسمی سونی / نمایندگی رسمی ایسرنمایندگی رسمی ال جی / نمایندگی رسمی سامسونگنمایندگی رسمی برادر / نمایندگی رسمی کانن / نمایندگی رسمی زیراکس  / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی رسمی اچ پی / مرکز بازیابی اطلاعات

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید