اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا

بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، یکی از خدمات ارائه شده در مرکز ریکاوری اطلاعات هارد می باشد. امروزه بسیاری از افراد، اطلاعات مهم خود را در انواع هارد دیسک ها ذخیره می کنند. در صورت خرابی این قطعات، خطر از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی آنها بسیار محتمل به نظر می رسد. لذا بازیابی اطلاعات، امری بسیار ضروری بوده که توسط افراد متخصص انجام می گردد. در این مطلب، شما را با انواع از دست رفتن اطلاعات هارد و روش های بازیابی این اطلاعات آشنا می کنیم.

بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا

بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا بعد از پارتیشن بندی

یکی از انواع بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، مربوط به زمانی است که هارد پارتیشن بندی می شود. بسیاری از کاربران پس از پارتیشن بندی هارد دیسک، شاهد پاک شدن محتوای آن هستند. بسیار مهم است که در این شرایط، اطلاعات جدیدی به هارد اضافه نکرده و برای ریکاوری اطلاعات، از نرم افزارهای رایج در این حوزه استفاده نکنید.

هریک از این اقدامات ممکن است شانس بازیابی فایل های مورد نظرتان را کاهش دهند. کارشناسان مجرب واحد بازیابی اطلاعات در مرکز سخت افزار ایران، با استفاده از متدهای نوین و دستگاه های پیشرفته ای همچون pc3000، بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا بعد از پارتیشن بندی را به شکل حرفه ای انجام می دهند.

ریکاوری هارد ای دیتا خیس شده

ریکاوری هارد خیس شده هم یکی از اقداماتی است که تیم مجرب ما برای بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا انجام می دهند. اگر هارد خیس شود، امکان آسیب دیدگی و حتی از کار افتادن قطعات داخلی آن بسیار بالاست. در این شرایط به هیچ عنوان هارد را با سشوار و … خشک نکنید.

 بسیاری توصیه می کنند که هارد خیس شده را داخل دستمال و کیسه های پلاستیکی بگذارید و تمام هوای داخل آن را بگیرید. پس از آن به اولین مرکز مجاز و معتبر تعمیرات هارد مراجعه کنید تا این قطعه توسط تعمیرکاران دوره دیده و مجرب، عیب یابی و ترمیم شود. پس از تعمیر دقیق و اصولی، می توان به بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا خیس شده امیدوار بود.

بازیابی اطلاعات هارد سوخته ای دیتا

برای بازیابی اطلاعات هارد سوخته ای دیتا هم می توانید روی مهارت بالای کارشناسان مرکز ریکاوری اطلاعات حساب کنید. همکاران ما اول هارد سوخته را عیب یابی کرده و قطعاتی همچون برد، پلاتر و … را تعمیر و تعویض می کنند. پس از آن ضمن جراحی هارد، تلاش می کنند که اطلاعات پاک شده را تا حد امکان، بازگردانند.

شانس ریکاوری هارد سوخته ای دیتا و دیگر برندها با توجه به این که کدام بخش هارد سوخته، متفاوت است. این کار نیاز به مهارت و تخصص بسیار بالایی داشته و باید حتما توسط کارشناسان مجرب انجام شود.

ریکاوری اطلاعات هارد ای دیتا

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا

در واحد بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، خدمات زیر به کاربران گرامی ارائه می گردد:

  • بازیابی اطلاعات هارد بدسکتوری شده ی ای دیتا
  • تعویض قطعات معیوب هارد ای دیتا
  • اصلاحات نرم افزاری هارد در واحد بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا
  • استفاده از روش های نوین برای ریکاوری هارد ای دیتا
  • بررسی هارد ای دیتا و عیب یابی تخصصی آن
  • تعمیر قطعات معیوب هارد ای دیتا
  • ریکاوری هارد سوخته ی ای دیتا
  • بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا در صورت ویروسی

نرم افزارهای ریکاوری هارد

به منظور بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، باید از نرم افزارهای ریکاوری هارد استفاده نمود. این نرم افزارها، در انواع مختلف در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است. از جمله نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات، می توان به CardRecovery، Active@ File Recovery و Recover My Files اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزارها، امکان بازیابی اطلاعات در انواع هارد، کارت حافظه، فلش و سایر لوازم ذخیره سازی اطلاعات برای کاربران فراهم می باشد. لازم به ذکر است که در مرکز بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، از به روز ترین نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات استفاده می گردد.

انواع هارد

در سالهای اخیر، مدل های مختلفی از هارد تولید و مورد استفاده ی کاربران قرار گرفته است. در این قسمت، به انواع هارد اشاره می کنیم. به طور کلی، می توان گفت که دو نوع اصلی هارد وجود دارد. این دو نوع شامل هارد درایوهای داخلی یا همان Internal و هارد درایوهای خارجی یا External می باشد. هاردهای داخلی، در برگیرنده ی انواع هارد های قابل استفاده در کامپیوتر می باشد که توسط شرکت های مختلف و با ظرفیت های متنوع، تولید و عرضه می گردند.

هارد های خارجی یا اکسترنال، هاردهایی را شامل می گردد که به صورت پرتابل و قابل حمل طراحی و تولید شده اند. این مدل ها، معمولا توسط رابط هایی از جمله کابل USB، به سیستم متصل شده  و به رد و بدل کردن اطلاعات می پردازند. در مرکز بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، انواع هارد های داخلی و خارجی، مورد بررسی و ریکاوری قرار می گیرند.

مقالات ریکاوری اطلاعات

افزایش اطلاعات کاربران، همواره دغدغه ی همکاران ما در مرکزبازیابی اطلاعات هارد ای دیتا بوده است. در همین راستا، مقالاتی در این زمینه تدوین و در اختیار شما قرار داده شده است. گفتنی است که کلیه ی مقالات ریکاوری اطلاعات، توسط کارشناسان این مرکز جمع آوری شده و از آخرین اطلاعات روز دنیا در آنها استفاده شده است. برای مطالعه ی این مطالب، به این بخش مراجعه نمایید

اخبار بازیابی اطلاعات

همکاران ما در واحد بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، همواره در تلاشند تا کاربران را از جدیدترین اخبار در حوزه ی بازیابی اطلاعات، مطلع سازند. به همین منظور بخشی تحت عنوان “اخبار بازیابی اطلاعات” در سایت مربوطه ایجاد شده و شما کاربران گرامی می توانید از این طریق، به آخرین تحولات حوزه ی ریکاوری اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

سوالات متداول بازیابی اطلاعات

در مبحث بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، سوالات بسیاری برای کاربران پیش می آید. کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات، برای پاسخگویی بهتر به این سوالات، آنها را به دقت بررسی کرده و بخش سوالات متداول بازیابی اطلاعات را ایجاد نمودند. در این بخش، پرتکرار ترین پرسش های کاربران گردآوری شده و به دقت و با بیانی ساده، به آنها پاسخ داده می شود. کاربران می توانند با مراجعه به این قسمت، پاسخ ابهامات خود را از زبان مهندسین مرکز بازریابی اطلاعات هارد ای دیتا دریافت نمایند.

واحد بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا

ریکاوری هارد، نیازمند استفاده از روش ها، برنامه ها و ابزار جدید و پیشرفته در این زمینه می باشد. در واحد بازیابی اطلاعات هارد ای دیتا، عملیات ریکاوری این قطعه، توسط متخصصین ارشد و با تجربه انجام می شود. این مرکز، با استفاده از بروزترین دستگاه های دنیا همانند PC3000  و MRT PRO و ابزار آلات جراحی هارد دیسک، توانایی بازیابی اطلاعات هارد شما را به بهترین شکل ممکن دارا می باشد. لذا اصلا نگران اطلاعات از دست رفته ی خود نباشد.

دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات

با توجه به گستردگی و تنوع هارد و قطعات آن،  از چند واحد جهت بازیابی اطلاعات بهره گرفته ایم که  در حال ارائه ی خدمات بازیابی اطلاعات به کاربران این محصولات می باشند. در دیگر واحد های بازیابی اطلاعات، ممکن است از روش ها نوین با توجه به برنده هارد مورد نظر برای ریکاوری هارد استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این واحدها، دارای مجوز بوده و از اعتبار لازم جهت بازیابی اطلاعات برخوردار می باشند. چه بسا واحدهایی که بدون مجوز اقدام به این کار کرده و به سبب عدم تسلط کارشناسانشان به کار ریکاوری، اطلاعات موجود در هارد به طور کلی از بین می رود.  ازشما دعوت می کنیم خدمات ما را در واحدهای بازیابی اطلاعات مطالعه نمایید.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات، به منظور بازیابی اطلاعات در انواع هارد ها راه اندازی شده است. در این مرکز، مهندسین ارشد حوزه ی بازیابی اطلاعات مشغول به کار هستند. این مهندسین، دوره های لازم را در معتبر ترین مراکز آموزشی جهان سپری کرده و دارای مدارج علمی بالا در این زمینه می باشند.

علاوه بر دانش فنی، آنها از تجربه ی چندین ساله در مراکز بازیابی اطلاعات هارد بهره مند می باشند که به موجب آن، قادر به ریکاوری اطلاعات انواع مدل های هارد با هر نوع مشکل خواهند بود. همچنین، تجهیز مرکز بازیابی اطلاعات به جدید ترین ابزار مربوط به این حوزه و استفاده از روش های نوین، یکی از مزایای این مرکز نسبت به سایر واحدهای بازیابی اطلاعات می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل، می توانید با همکاران ما تماس گرفته و از راهنمایی های لازم برخوردار شوید.

تعمیرات هارد توشیبا / تعمیرات هارد اچ پیتعمیر هارد توشیبا / تعمیر هارد اچ پی /

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید