اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی

بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر PC3000 انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه قادر به بازیابی و ریکاوری تمامی اطلاعات و داده هایی هستند که به هر روی از دست رفته و در اختیار کاربر نیستند.

دارندگان هارد اچ جی اس تی می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و عدم دستیابی به اطلاعات موجود در آن به مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی مراجعه نمایید و کلیه اطلاعات و داده های از دست رفته خویش را بازیابی و ریکاوری نمایند.

بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی

علل خرابی هارد اچ جی اس تی

بروز اشکال و اختلال در هاردهای گوناگون از جمله هارد اچ جی اس تی به دلایل متعددی صورت می‌پذیرد که برخی از آن‌ها عبارتند از: نوسانات ولتاژی، اشتباهات کاربران، ورود ویروس‌ها، اختلالات نرم‌افزارها، اتصالات بد و کابل‌های خراب. اگرچه امکان بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی حتی پس از فرمت شدن هارد وجود دارد اما توصیه می‌شود در صورت مشاهده‌ چنین پیغامی از سوی هارد (پیغام فرمت کردن هاردیسک) از این کار خودداری نمایید؛ به‌ویژه اگر اطلاعات موجود در هارد  اهمیت و ارزش بالایی برای شما دارند.

(به‌هیچ عنوان هارد را برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات فرمت نکنید چون در اینصوت زمان بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی از  ۱ دقیقه به ۲ روز تبدیل می‌گردد و در برخی موارد امکان دارد که اطلاعات دیگر بازیابی نشود). در هر حال کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی اقدامات لازم جهت بازیابی اطلاعات هارد، بدسکتورگیری و… را انجام داده و هارد را ریکاوری می‌نمایند.

بهترین دستگاه بازیابی اطلاعات هارد HGST

کارشناسان ما در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی برخوردار از برترین سیستم ریکاوری اطلاعات هستند. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اکثر اطلاعات از دست رفته را دارد.
دستگاهی که تمامی پارت های مجزای مرکز بازیابی اطلاعات از جمله مرکز ریکاوری اطلاعات هارد اچ جی اس تی نیز از آن برخوردارند. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است.

تکنولوژی PC3000 توسط مهندسان زبده کمپانی ACE Laboratory و با مهارت خارق‌العاده‌ اساتید این کمپانی در مؤسسه تحقیقات صنایع الکترونیک USSR (اتحادیه جماهیر شوروی) ساخته شده است. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید از همین روست که به آن لقب بهترین دستگاه بازیابی اطلاعات را داده اند. مرکز تعمیرات هارد با تجهیز فضای خویش به تعدادی از دستگاه های PC3000 و همکاری با برترین اساتید بازیابی کشور در حال حاضر یکی از مراکز پیشرو در حیطه ارائه خدمات مرتبط با بازیابی و ریکاوری انواع هارد نظیر بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی و سایر برندهاست.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی

ریکاوری اطلاعات هارد فرمت شده و بازیابی اطلاعات هارد پارتیشن بندی شده Fdisk , Format​​ نرم افزار تعمیر هارد/تعمیر آسیب برد هارد در اثر نوسانات پاور/بدسکتور گیری هارد و بازیابی سکتورها در ویندوز/بازیابی اطلاعات پاک شده از ویندوز در مرکز بازیابی اطلاعات هارد HGST/تعویض سیلندر هارد در محیط کلین روم جهت ریکاوری/بازیابی هارد اکسترنال و ریکاوری هارد پاسپورتی و تعمیرات بورد هارد/بازیابی اطلاعات هارد سرور sas با کارت ریکاوری/برگرداندن اطلاعات کول دیسک پاک شده در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی/ریکاوری اطلاعات هارد در اثر ضربه به سیلندر و تغییر مکان هد/تعویض هد هارد در مرکز تعمیرات هارد لپ تاپ/بازیابی اطلاعات هارددیسک با مشکل ایجاد صدای ناهنجار/بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات/بازیابی اطلاعات از هاردهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22/بازیابی اطلاعات هارد که با مشکل فرمت شدن پارتیشن/تعمیر هارد در مرکز بازیابی اطلاعات هارد HGST/بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال/بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد)/بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پاک شدن اطلاعات در مرکز بازیابی اطلاعات هارد HGST/بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل اطلاعات کد شده و یا با مشکل نمایش کارکترهای غیر عادی/بازیابی اطلاعات هارددیسک با مشکل ریست شدن یا هنگ شدن سیستم در زمان بالا آمدن

رفع مشکل شناخته نشدن هارد و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل/ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن/بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ‌ پس از format شدن پارتیشن/بازیابی اطلاعات هارد پس از پارتیشن بندی مجدد در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی/بازیابی اطلاعات هارد خارجی در پاک شدن پارتیشن/ریکاوری اطلاعات هارد لپ تاپ‌ در پاک شدن پوشه یا فایل/بازیابی اطلاعات هارددیسک در نوسانات برق و مشکلات سخت‌افزاری/بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده/ریکاوری اطلاعات هارد در وجود بدسکتور در هارد دیسک/ریکاوری اطلاعات هارد در خرابی هاردهای RAID در مرکز بازیابی اطلاعات هارد HGST/بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ در صورت فراموشی رمز ورود (پسورد)/بازیابی اطلاعات هارددیسک در زمان پیغام خطا/بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی و عدم تشخیص توسط سیستم/بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف به اصطلاح سوخته با مشکل عدم شناسایی، پیغام خرابی و یا فرمت در واحد بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی/بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ با مشکل عدم دسترسی/بازیابی اطلاعات هارد با پیغام فرمت/بازیابی اطلاعات هارد با مشکل بدسکتوری/بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ضرب خوردگی در مرکز بازیابی اطلاعات هارد HGST/تعمیر هارد با اختلالات منطقی یا Logical defects/تعمیر هارد با اختلالات الکترونیکی یا Electronical defects/تعمیر هارد با آسیب های فیزیکی یا Physical Recovery

آموزش بازیابی اطلاعات هارد

آموزش بازیابی اطلاعات هارد یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات است که در دو دوره مجزای عمومی و تخصصی برگزار می گردد. در دوره عمومی پیش نیازهای آموزش هارد و سرفصل های مرتبط با این دوره به کاربران آموزش داده می شود. در دوره تخصصی، داوطلبان گرامی، بر اساس سرفصل های تعیین شده از سوی اساتید این حوزه، تخصصی ترین آموزش های مربوط به بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد از جمله ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی را دریافت می کنند.

داوطلبان و متقاضیان حضور در این دوره می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان دوره آموزشی بازیابی اطلاعات هارد تماس گرفته و روند ثبت نام خویش را پیگیری نمایند.

دیگرواحدهای بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین کارشناسان ریکاوری، این امکان را فراهم ساخته است تا داده های انواع هارد، فلش، رم و کارت های حافظه را بازیابی نماید و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این حیطه را به هموطنان گرامی ارائه دهد. مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی یکی از برترین و مجهزترین مراکز بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery موجود در این مجموعه است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران این برند از هارد را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد.

متخصصان ما در مرکز بازیابی اطلاعات هارد اچ جی اس تی با کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند. مرکز بازیابی اطلاعات متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات تخصصی مرتبط با یکی از هاردها به مراجعان ارائه می گردد. جهت آشنایی با واحدهای بازیابی اطلاعات می توانید به لینک های موجود در بخش زیر مراجعه نمایید.

Rate this post