اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات فرمت شده

بازیابی اطلاعات فرمت شده در مرکز بازیابی هارد با استفاده دستگاه های مدرن و با روش های اصولی و اصلی انجام می شود. بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده و نرم افزار برگرداندن فایل‌های پاک شده زمانی کاربرد دارد که سهوا اطلاعات حیاتی هارد را پاک کرده باشید؛ به طور کلی دو نوع بازیابی اطلاعات هارد وجود دارد؛ بازیابی اطلاعات هارد نرم افزاری و بازیابی اطلاعات سخت افزاری. 

نکته مهم در بازیابی اطلاعات فرمت شده و تعمیر هارد این است که هرگز  نباید بر روی هاردی که فرمت شده اطلاعات جدید کپی شود. در غیر این صورت به میزان حجم اطلاعات جدید، از اطلاعات قبلی نابود خواهد شد. به علاوه دیگر نمی توان اطلاعات را با ترتیب پوشه ها و دسته بندی قبلی بازیابی کرد.

مفهوم فرمت در بازیابی اطلاعات فرمت شده

فرمت به دو شکل Quick Format  و Full Format  اتفاق می افتد. Full Format فرمتی قوی است که زمان بیشتری برای بازیابی اطلاعات نیاز دارد و امکان بازیابی اطلاعات در آن کمتر از Quick Format است. نا پدید شدن اطلاعات هارد، ناپدید شدن پارتیشن های هارد و ظهور مشکلات مختلف در هارد از جمله مشکلاتی است که با فرمت هارد، کاربر را درگیر خود می کند.

کیفیت مرکز بازیابی اطلاعات فرمت شده

در این مرکز از روش های اساسی و اصولی برای اجرای بازیابی اطلاعات فرمت شده استفاده می شود. متخصصان با روش های جدید بازیابی و احیای هارد های بیمار کاملا آشنا هستند و به راحتی می توانند جراحی این مدل از هارد ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. 

در این مرکز فایل سیستم های درایو هارد کاملا فوق تخصصی به صورت HEX تعمیر و اطلاعات درایو پارتیشن فرمت می شود و داخل خودش ریکاوری می گردد. مرکز بازیابی اطلاعات فرمت شده تضمین می کند اگر هارد دیسک خود را فرمت کرده اید یا پارتیشن های آن را پاک و دوباره ساخته اید، تمام اطلاعات شما مانند روز احیا خواهد شد و ریکاوری اطلاعات موفقیت آمیز خواهد بود؛ البته به شرطی که دیتا و اطلاعات جدید داخل هارد دیسک ریخته نشود،  کاربر هارد را دستکاری نکند، فایل های هارد دیسک را جابجا نکند و هیچ اقدام دیگری انجام ندهد و مستقیما به مرکز بازیابی اطلاعات فرمت شده مراجعه کند.

بازیابی اطلاعات فرمت شده در بخش سخت افزار

یک نمونه از خرابی های هارد، خرابی های سخت افزاری است. به این شکل که هارد از نظر سخت افزاری دچار مشکل می شود. مثلا هارد روشن نمی شود، یا با روشن شدن صدای اضافه می دهد. خرابی های این چنینی مربوط به سخت افزار هارد است. در این شرایط هارد از نظر فیزیکالی به مشکل خورده است که برای بازیابی اطلاعات فرمت شده اینگونه هارد ها نیاز به یک هد سالم و یک کلین روم استاندارد و ابزار تعویض هد و پلتر و از همه مهمتر به یک تعمیر کار متخصص در زمینه هارد است. برای این کار باید به طور تخصصی و پیشرفته با اجرای بازیابی اطلاعات فرمت شده آشنایی داشته باشیم تا صدمات بیشتری به هارد وارد نشود.

خدمات مرکز بازیابی اطلاعات فرمت شده

  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال با مشکل عدم دیتکت
  • بازیابی اطلاعات فرمت شده با اطلاعات کد شده یا کارکترهای غیر عادی
  • و بسیاری موارد دیگر در مرکز بازیابی اطلاعات فرمت شده امکان پذیر است.
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال بد سکتور شده شدید
  • بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده
  • بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال با صداهای ناهنجار
  • بازیابی اطلاعات هارد های خالی از پارتیشن

تعمیرات هارد

تعمیرات هارد یکی از خدمات تعمیراتی است که همواره با استرس و اضطراب همراه است. اکثر هارد هایی که دچار اختلال می شوند، داده های مهمی در خود جای داده اند که برای کاربر بسیار اهمیت دارد. بنابراین تعمیرات هارد یک پروسه پر تنش است که با اما و اگر های بسیاری همراه است. 

در واحد تعمیرات هارد در گام اول تلاش می کنیم تا همه این بایدها و نبایدها و اما و اگر ها را برای کاربر مشخص کنیم و از همه احتمالات خوشایند و نا خوشایند برای او صحبت کنیم و پس از تایید او وارد عمل شویم. در این مرکز اگر بازیابی اطلاعات با موفقیت همراه نباشد_ که درصد آن بسیار ناچیز یا تقریبا غیر ممکن است_، هزینه ای دربر نخواهد داشت. در هر صورت از ابتدا با کاربر شفاف و واضح صحبت می کنیم و او را در جریان همه امور قرار می دهیم. 

این مرکز از ابزار آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته برای بازیابی اطلاعات استفاده می کند. مرکزی معتبر است که کیفیتی بی رقیب و سابقه ای درخشان در زمینه احیای دیتاهای مرده و از بین رفته دارد. می توانید امتحان کنید و از این سرویس لذت ببرید.

مرکز بازیابی اطلاعات

در مرکز بازیابی اطلاعات همه امکانات اختصاصی و تخصصی فراهم است تا کاربر دغدغه کمتری درباره روند بازیابی اطلاعات داشته باشد. در این مرکز تنها برای تامین بیشتر امنیت کاربران درباره دزدیده شدن اطلاعات، همه فضای مرکز بازیابی اطلاعات را توسط دوربین نظارت می کنیم. هر چند که تعمیرکاران و تکنسین های این واحد از میان افرادی مورد اعتماد و متعهد انتخاب شده اند و امکان دزدیده شدن اطلاعات هارد در این مرکز بدون شک صفر است، اما برای تامین امنیت بیشتر این دوربین ها را نیز نصب کرده ایم تا کمترین احتمالات را هم پوشش دهیم. در مرکز بازیابی اطلاعات می توانید برای احیا و نجات انواع هارد های خود وارد عمل شوید و از نتیجه نیز رضایت کامل داشته باشید. این مرکز از امکاناتی به روز و پیشرفته برای بازیابی اطلاعات استفاده می کند که تضمین کننده پروسه بازیابی است.

Rate this post