اشتراک گذاری

نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون iPhone Data Recovery

اگر از کاربران گوشی های آیفون هستید و به دلیل از دست رفتن اطلاعات گوشی‌تان در جستجوی نرم افزاری معتبر جهت ریکاوری اطلاعات این دستگاه هستید، احتمالاً نرم‌افزار iPhone Data Recovery گزینه مناسبی برای شما به شمار آید. 

به ادعای طراحان iPhone Data Recovery، این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای موجود جهت بازیابی اطلاعات آیفون است. این نرم افزار رابط کاربری ساده‌ای دارد و برای تمامی کاربران به راحتی قابل استفاده است. 

طراحی و ساخت این نرم افزار با هدف بازیابی عکس، ویدئو، پیام، لیست مخاطبین، اطلاعات تماس‌ها، یادداشت‌ها و دیگر داده های پاک شده از گوشی آیفون (iPhone) صورت گرفته است. این نرم افزار تا حد زیادی می‌تواند فایل ها و اطلاعات از دست رفته را از آیفون اپل بیرون بکشد و ریکاوری اطلاعات گوشی را به سرانجام برساند. 

استفاده از نرم‌افزار iPhone Data Recovery جهت بازیابی اطلاعات آیفون به سه طریق امکان‌پذیر است که در بخش‌های آتی به این سه مورد پرداخته خواهد شد.

iPhone Data Recovery

بازیابی اطلاعات آیفون با نرم افزار iPhone Data Recovery

استفاده از نرم افزار iPhone Data Recovery جهت بازیابی اطلاعات آیفون به سه طریق امکان‌پذیر است. در بخش زیر این سه روش مورد اشاره قرار خواهد گرفت. شما کاربران گرامی می‌توانید بسته به شرایط خویش یکی از این سه روش را برگزیده و جهت بازیابی اطلاعات گوشی اپل خود اقدام نمایید.

بازیابی مستقیم از آیفون: این مدل از بازیابی اطلاعات آیفون با اتصال کابلی میان iPhone/iPad/iPodو کامپیوتر ویندوز/مکینتاش صورت می‌پذیرد.

ریکاوری با استفاده از بکاپ های آیتونز (iTunes): از آن جایی که در هر اتصال iDevice به سیستم، آیتونز به صورت اتوماتیک از اطلاعات موجود در دستگاه نسخه ی پشتیبان تهیه می کند، هنگام آسیب دیدن اطلاعات می توان از این نسخه پشتیبان کمک گرفت.

بازیابی اطلاعات از طریق آی کلود (iCloud): برای استفاده از نسخه های پشتیبان ایجاد شده در آیکلود در این نرم افزار، تنها کافیست Apple ID و پسورد را به همراه اطلاعات اکانت iCloud خود در نرم افزار وارد کنید.

ریکاوری اطلاعات گوشی با نرم افزارهای بازیابی

یک جستجوی ساده در اینترنت شما را با نرم افزارهای متعددی مواجه خواهد ساخت که تمامی آنها ادعای بازیابی و ریکاوری تمام و کمال اطلاعات گوشی را دارند. اما آیا به واقع اتفاقی که می‌افتد چنین است؟ یعنی در صورت استفاده از این نرم افزارها کلیه اطلاعات گوشی اپل یا اندرویدی شما بازیابی می‌شوند؟ متاسفانه پاسخ این سوال منفی است. 

علی رغم ادعای شرکت های سازنده، در صورت استفاده از این نرم افزارها تنها پاره‌ای از اطلاعات ریکاوری می‌شوند و مابقی همچنان خارج از دسترس کاربر باقی ‌می‌مانند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که فرایند بازیابی اطلاعات همیشه یکسان نیست و تا حد زیادی به نرم‌افزار مورد استفاده بستگی دارد. 

با این تفاسیر در صورت از دست رفتن اطلاعات گوشی بهترین کار چیست؟ توصیه کارشناسان برای چنین مواقعی آن است که به مراکز مجهز و استاندارد این حوزه مراجعه نمایید. چه این مراکز برخوردار از تخصصی‌ترین تجهیزات بازیابی نظیر pc3000 هستند و بازیابی اطلاعات آیفون و یا گوشی اندرویدی شما اگرچه نه به صورت صد درصد، اما با بالاترین کیفیت و میزان موفقیت انجام می‌شود.

مرکز بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین کارشناسان این حوزه، این امکان را فراهم ساخته است تا داده های انواع هارد، فلش، رم و کارت های حافظه را بازیابی نماید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه را به هموطنان گرامی ارائه دهد. 

مرکز بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین شرکت های بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد. 

در این مرکز، تیم بازیابی اطلاعات گوشی ، پس از طی دوره های حرفه ای و تخصصی به همکاری با این مجموعه فراخوانده شده اند از این رو قادر به بازیابی اغلب اطلاعات از دست رفته گوشی ها می باشند. متخصصان ما به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند.

Rate this post