اشتراک گذاری

آموزش بازیابی اطلاعات

آموزش بازیابی اطلاعات یکی از خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات است که بر اساس جدیدترین استانداردهای جهانی این حوزه انجام می پذیرد. برترین اساتید حوزه بازیابی اطلاعات به همکاری با این مرکز فراخوانده شده اند تا با حضور آنان دوره های تخصصی و عمومی بازیابی اطلاعات برگزار گردد.

حضور در این دوره ها هم برای کاربران عادی و هم برای آندسته از افرادی که به طور تخصصی مشغول کار در این حوزه هستند، مفید خواهد بود. دانش آموختگان دوره های آموزش بازیابی اطلاعات به دلیل طی دوره های تخصصی تسلط کاملی بر این حوزه یافته و می توانند به راحتی جذب بازار کار می گردند.

آموزش بازیابی اطلاعات هارد

آموزش بازیابی اطلاعات هارد:

یکی از تخصصی‌ترین و اصلی‌ترین مباحث تدریس شده در دوره آموزش بازیابی اطلاعات، شیوه ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد است. در این دوره، بهترین و بروزترین شیوه‌های بازیابی اطلاعات انواع هارد آموزش داده شده و با کارآموزان به اشتراک گذاشته می‌شود. روش بازیابی اطلاعات هارد با پیغام فرمت، بازیابی اطلاعات هارد با مشکل بدسکتوری، بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ضرب خوردگی، بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ایجاد صدای ناهنجار، ریکاوری اطلاعات هارد با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات، بازیابی اطلاعات هارد با مشکل فرمت شدن پارتیشن، بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد) و مواردی از این دست برخی از آموزش‌های ارائه شده در دوره‌های آموزش بازیابی اطلاعات است.

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی:

دیگر مبحث تدریس شده در دروه آموزش بازیابی اطلاعات، مبحث ریکاوری اطلاعات گوشی است. همانگونه که می‌‌دانید در حال حاضر، گوشی‌ها بدل به یک همراه همیشگی برای کاربران شده‌اند. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از کاربران اطلاعات شخصی، خانوادگی، کاری و … خویش را در این دستگا‌ه‌ها ذخیره کنند. اما انچه که در این میان گاه دردسرساز می‌شود، حذف شدن ناخواسته‌ی تمامی این اطلاعات از گوشی‌ است.

در دوره آموزش بازیابی اطلاعات گوشی به کارآموزان شیوه بازیابی و برگرداندن اطلاعات انواع گوشی تلفن همراه با هر گونه سیستم عاملی آموزش داده می‌شود. ریکاوری حافظه داخلی گوشی، ریکاوری عکس های پاک شده گوشی، بازیابی اطلاعات گوشی در مرکز بازیابی اطلاعات گوشی، بازگردانی انواع فایل های حذف شده، آسیب دیده و از دست رفته، بازیابی اطلاعات موبایل و تبلت های اندرویدی، بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ گوشی و مواردی از این دست برخی از آموزش‌های ارائه شده در دوره‌های آموزش بازیابی اطلاعات است.

آموزش بازیابی اطلاعات لپ تاپ:

آموزش بازیابی اطلاعات لپ تاپ از سرفصل‌های تدریس شده در دوره آموزش بازیابی اطلاعات است. در این دوره نیز همچون دوره‌های پیشین شیوه بازیابی اطلاعات توسط دستگاه‌های پیشرفته این حوزه نظیر PC3000 آموزش داده می‌شود. در دوره آموزش بازیابی اطلاعات لپ تاپ به کارآموزان شیوه بازیابی و برگرداندن اطلاعات انواع لپ تاپ با هر گونه سیستم عاملی آموزش داده می‌شود.

بدسکتور گیری هارد لپ تاپ و بازیابی سکتورها در ویندوز، بازیابی اطلاعات پاک شده از ویندوز، تعویض سیلندر هارد در محیط کلین روم جهت ریکاوری، بازیابی هارد اکسترنال و ریکاوری هارد پاسپورتی و تعمیرات بورد هارد، برگرداندن اطلاعات کول دیسک پاک شده و مواردی از این دست برخی از آموزش‌های ارائه شده در دوره‌های آموزش بازیابی اطلاعات است.

آموزش بازیابی اطلاعات دوربین عکاسی:

دیگر مبحث آموزش داده شده در طول دوره آموزش بازیابی اطلاعات، شیوه بازیابی همه جانبه‌ی اطلاعات دوربین‌های عکاسی است. در طول این دوره رفع اشکالاتی چون خطا در خواندن کارت حافظه، فرمت شدن کارت مموری در کامپیوتر یا لپ تاپ، فرمت کارت مموری در دوربین دیجیتال، حذف و پاک شدن اتفاقی عکس و فیلم در هنگام مرور آنها در دوربین، خاموش شدن ناگهانی دوربین دیجیتال به دلیل تمام شدن باطری، خرابی کنترلر کارت مموری و مواردی از این دست آموزش داده می‌شود.

آموزش‌های ارائه شده هم شامل نرم افزارهای بازیابی و هم شامل تجهیزات پیشرفته این حوزه نظیر PC3000 است. همانگونه که می‌دانید کیفیت بازیابی انجام شده توسط pc3000 -که در مراکز بازیابی مورد استفاده قرار می‌گیرد- قابل قیاس با نرم‌افزراهای موجود در سایت‌های مختلف نیست.

مرکز آموزش بازیابی اطلاعات

مرکز آموزش بازیابی اطلاعات با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین ابزار بازیابی و حضور زبده ترین اساتید این حوزه، این امکان را فراهم ساخته است تا جدیدترین مباحث مرتبط با این حوزه به شرکت کنندگان در دوره های آموزش بازیابی اطلاعات تدریس گردد.

مرکز آموزش بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین مراکز آموزشی بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوریData Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدماتِ آموزشی نیاز بسیاری از کاربرانِ حوزه بازیابی را برآورده سازد. دانش آموختگان دوره های تخصصی و عمومی بازیابی اطلاعات با اتمام موفقیت آمیز این دوره ها، گواهینامه معتبر جهت ورود به بازارهای کار این حوزه دریافت می نمایند.

سرفصل های آموزش بازیابی اطلاعات

  • آموزش کار با کارت پی سی ۳۰۰۰ روسی بصورت کاربردی و عملی در صورت خرید
  • آموزش کار با کارت PC3000 چینی در صورت خرید
  • آموزش ریکاوری اطلاعات فلش مموری
  • آموزش بازیابی اطلاعات هارد سرور در مرکز آموزش بازیابی اطلاعات
  • آموزش بازیابی اطلاعات سیم کارت
  • آموزش بازیابی اطلاعات موبایل
  • آموزش ریکاوری اطلاعات هارد پاسپورتی
  • آموزش بدسکتور گیری هارد در مرکز آموزش بازیابی اطلاعات
  • آموزش کار با کارت PC3000 روسی و چینی
  • آموزش روش های ریکاوری، بازیابی و بدسکتورگیری هارد سوخته
  • آموزش کار کردن با نرم افزارهای ریکاوری هارد و فلش مموری
  • آموزش نرم افزار رفع بدسکتور هارد دیسک لپ تاپ و کامپیوتر
  • آموزش برداشتن پسورد هارد و راه حل های موجود جهت بازیابی اطلاعات پاک شده فلش و هارد
  • آموزش بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • آموزش ساختار هارد دیسک ها از لحاظ تکنولوژی و کیفی
  • بررسی هارد دیسک های اکسترنال و اینترنال
  • آنالیز مدار هارد و ارتباط آن با سیلندر
  • بررسی عیوب متداول هارد مانند ضربه، کرش و نوسان برق
  • آموزش تعمیر هارد با مشکل هد موتور
  • آموزش تعمیر هارد با مشکل دیتکت در مرکز آموزش بازیابی اطلاعات
  • آموزش تعمیر هارد با مشکل بدسکتور ماژولی و بدسکتور سطح یک
  • آموزش تعمیر هارد دیسک با مشکل دیتکت بعلت خرابی ماژول
  • آموزش تعمیرات هارد با مشکل تغییر سایز و حجم
  • آموزش تعمیرات هارد با مشکل ظرفیت صفر
  • آموزش تعمیرات هارد با مشکل صدا ناهنجار در مرکز آموزش بازیابی اطلاعات
  • آموزش تعمیر و بازیابی هارد با مشکل خرابی بر اثر وارد شدن ضربه
  • آموزش تعمیر هارد با مشکل کندی عملکرد

دوره عمومی آموزش بازیابی اطلاعات

دوره عمومی آموزش بازیابی اطلاعات جهت آماده سازی آندسته از شرکت کنندگانی راه اندازی گشته است که هیچگونه آشنایی با مفاهیم اولیه این مبحث ندارند. ارائه اطلاعات ابتدایی در ارتباط با ساختار هر یک از دستگاه های الکترونیکی که امکان بازیابی اطلاعات آنها وجود دارد، آموزش مباحث کلی مرتبط با بازیابی اطلاعات، معرفی برخی از تجهیزات بازیابی اطلاعات و مواردی از این دست برخی از مباحث تدریس شده در دوره عمومی آموزش بازیابی اطلاعات است.

دانش آموختگان این دوره صرفاً با مباحث ابتدایی بازیابی اطلاعات آشنا می شوند و جهت تسلط بر این حوزه و ورود به بازار کار می بایست اطلاعات و دانش خود را با حضور در دوره تخصصی آموزش بازیابی اطلاعات تکمیل نمایند.

دوره تخصصی آموزش بازیابی اطلاعات

در دوره تخصصی آموزش بازیابی اطلاعات نوین ترین روشهای ریکاوری اطلاعات به شرکت کنندگان در این دوره ها تدریس می گردد. کارآموزان با حضور در این دوره، ریکاوری اطلاعات با استفاده از تجهیزات این حوزه، کار با جدیدترین متدهای بازیابی و ریکاوری، کار به pc3000، بازیابی اطلاعات دستگاه های مختلف نظیر تبلت، موبایل و … مواردی از این دست را تجربه می کنند.

تأکید و نظارت سرسختانه مدیریت این مرکز بر کیفیت آموزش، سبب گشته تا دانش آموختگان مرکز بازیابی اطلاعات بر جدیدترین متدهای بازیابی مسلط گشته و به راحتی جذب بازار کار گردند.

آموزش بازیابی اطلاعات

مرکز بازیابی اطلاعات و سایر واحدها

مرکز بازیابی اطلاعات یکی از برترین و مجهزترین شرکت های بازیابی اطلاعات و دیتا ریکاوری Data Recovery در کشور است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات بازیابی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده ساخته و آنان را از سردرگمی های رایج در زمان فقدان اطلاعات رهایی بخشد.

در این مرکز، تیم بازیابی اطلاعات، پس از طی دوره های حرفه ای و تخصصی به همکاری با این مجموعه فراخوانده شده اند و قادر به بازیابی اغلب اطلاعات از دست رفته می باشند. متخصصین ما به کمک پیشرفته ترین دستگاه های این حوزه نظیر PC3000 اطلاعات دستگاه شما را به صورت کامل بازیابی نموده و شما را از مراجعه به دیگر مراکز بی نیاز می سازند. آموزش بازیابی اطلاعات تنها یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است. دیگر واحدهای بازیابی اطلاعات در بخش زیر معرفی می گردند.

 بازیابی اطلاعات/ ریکاوری اطلاعات / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / بازیابی اطلاعات هارد / ریکاوری اطلاعات هارد / بازیابی اطلاعات هارد سوخته / ریکاوری اطلاعات هارد سوخته / بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده / ریکاوری اطلاعات هارد ضربه خورده / پارتیشن کردن هارد / برگرداندن اطلاعات هارد / بازگردانی اطلاعات هارد / ریکاوری اطلاعات کد شده / ریکاوری هاردی که ریست می شود / ریکاوری هارد در صورت خطا  /نرم افزار بازیابی اطلاعات ایفون/ تعمیر هارد / رفع بدسکتور هارد/ آموزش بازیابی اطلاعات

Rate this post