اشتراک گذاری

بازیابی اطلاعات موبایل

بازیابی اطلاعات موبایل ، از دیگر خدمات ارائه شده در مرکز بازیابی اطلاعات است ، بازیابی اطلاعات در این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظیر pc3000 و توسط بهترین تکنسین های ریکاوری اطلاعات انجام می گیرد . 

تیم بازیابی اطلاعات موبایل مرکز بازیابی اطلاعات پس از بررسی های دقیق از لحاظ فنی و نظری در این مجموعه اسخدام شده اند . آنالیز همکاران در بخش بازیابی سبب گشته تا مراجعان با اطمینان خاطر به این مرکز مراجعه کرده و از بازیابی صد در صدی اطلاعات دستگاه هایشان آسوده خاطر باشند.

در حال حاضر امکان ارائه بازیابی اطلاعات در ارتباط با بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی نظیر دوربین‌های مدار بسته و گجت های رایج نظیر تبلت، گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و … وجود دارد. متخصصان ریکاوری داده، برای هریک از دستگاه‌های مذکور، ابزارهایی را طراحی کرده‌ و در اختیار کاربران قرار داده‌اند تا به واسطه‌ی آنها امکان ریکاوری و بازیابی داده‌ها را داشته باشند. 

در این میان ابزارهای فوق‌تخصصی نظیر pc3000 نیز وجود دارد که امکان استفاده از آن برای بازیابی اطلاعات اکثریت قریب به اتفاق دستگاه‌ها، نظیر تبلت، موبایل، لپ تاپ و … وجود دارد.

متأسفانه به دلیل بالا بودن هزینه این دستگاه، مراکز اندکی در داخل کشور، خدمات مرتبط با بازیابی اطلاعات را از طریق این دستگاه ارائه می‌دهند. 

بنابراین در صورت مراجعه به مراکز بازیابی بهتر است اطلاعات لازم در خصوص ابزار مورد استفاده آنها کسب نمایید. در بخش‌های آتی اطلاعات بیشتری در ارتباط با ریکاوری داده‌ دستگاه‌هایی نظیر تبلت، موبایل و … ارائه خواهد شد.

بازیابی اطلاعات موبایل

بازیابی اطلاعات موبایل آیفون

اگر از کاربران آیفون باشید حتما می‌دانید که کمپانی سازنده این گوشی‌ها، یعنی اپل، برای ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران خود فضایی را درنظر گرفته است. 

همین موضوع سبب گشته تا بازیابی اطلاعات موبایل آیفون علاوه بر استفاده از ابزارهای تخصصی این کار به شیوه‌ای دیگر، یعنی با استفاده از آی‌کلود نیز ممکن گردد. آی کلود، همانگونه که می‌دانید نرم افزاری تخصصی است که موسیقی، عکس ها، نرم افزارها، مدارک، تقویم و مواردی از این دست را با استفاده از سرویس ابری شرکت اپل ذخیره می کند.

کاربران موبایل های اپل که اطلاعات خود را از دست داده‌اند می‌توانند برای ریکاوری اطلاعات از طریق آی‌کلود اقدام نمایند. در این روش تنها فایل‌هایی قابل بازیابی‌اند که 30 روز بیشتر از حذف آن‌ها نگذشته باشد. روش دیگر موجود جهت بازیابی اطلاعات آیفون، استفاده از نرم افزارهای تخصصی بازیابی است. 

خوشبختانه برای این کار نرم افزارهای تخصصی متعددی در فضای اینترنت وجود دارد که به صوت رایگان می‌توان آنها را دانلود کرده و پس از نصب مورد استفاده قرار داد. در صورت نیاز به اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات تماس بگیرید.

بازیابی اطلاعات موبایل اندروید

روشی که در مرکز بازیابی اطلاعات جهت ریکاوری اطلاعات تلفن همراه استفاده خواهد شد، بسته به پارامترهای متعددی است. از میان این پارامترها می‌توان به نوع حذف اطلاعات، میزان اهمیت اطلاعات حذف شده و در نهایت درخواست کاربر اشاره کرد. در صورتی که اطلاعات از دست رفته اهمیت بالایی دارند، گزینه بازیابی با نرم افزارها کنار گذاشته شده و جهت بازیابی اطلاعات موبایل اندورید از طریق پی سی 3000 اقدام خواهد شد.

درصد موفقیت بازیابی اطلاعات موبایل اندروید با استفاده از این ابزار، در بالاترین حالت ممکن قرار دارد. اما در شرایطی که اطلاعات حذف شده اهمیت چندانی نداشته باشند، پس از ارائه مشاوره به صاحب دستگاه و ارائه اطلاعات به وی، گزینه بازیابی اطلاعات موبایل با نرم افزارهای تخصصی در دستور کار قرار می‌گیرد. انتخاب هریک از این روش‌ها بسته به نظر صاحب دستگاه و درخواست وی است.

بازیابی اطلاعات موبایل اندروید

آیا امکان بازیابی اطلاعات گوشی من وجود دارد؟

واقعیت آن است که بازیابی شدن یا نشدن اطلاعات گوشی شما به پارامترهای متعددی وابسته است. با این وجود می‌توان شرایط لازم جهت بازیابی اطلاعات گوشی را در سه گروه قرار داد. این سه گروه عبارتند از: دلیل از دست رفتن اطلاعات و شکل پاک شدن اطلاعات گوشی، روش و تجهیزات استفاده شده جهت بازیابی اطلاعات و در نهایت میزان تخصص و مهارت کارشناس بازیابی. در ارتباط با موضوع نخست، یعنی شکل و دلیل از دست رفتن اطلاعات- می‌توان به چند وضعیت اشاره کرد. در ارتباط با گوشی های آیفون، در صورتی که این گوشی‌ها ری‌استور نشده باشند امکان بازیابی آنها وجود دارد.

در برخی شرایط نیز نیاز است که گوشی روشن شده و به اصطلاح بوت شود. (گاه نیاز به روشن شدن گوشی نیست). در ارتباط با گوشی‌های اندرویدی، در صورتی که این گوشی‌ها خاموش بوده و قابل تعمیر هم نباشند، باز هم امکان بازیابی اطلاعات آنها وجود دارد. امکان بازیابی اطلاعات گوشی های اندرویدی که اطلاعات آنها به صورت دستی پاک و یا ریست شده باشد نیز وجود دارد. در ارتباط با گوشی‌هایی که فلش شده باشند نیز اگر چه همچنان احتمال بازیابی اطلاعات وجود دارد اما این احتمال بسیار ضعیف است.

در ارتباط با دو موضوع دیگر ،یعنی تجهیزات استفاده شده جهت بازیابی و میزان تخصص کارشناس- تنها توصیه ما مراجعه به مراکز حرفه‌ای این حوزه و عدم مراجعه به مراکز غیرمجاز موجود در سطح شهر است. مرکز دیتا ریکاوری یکی از تخصصی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز موجود در حوزه ریکاوری اطلاعات است که شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در آن سرویس‌های ویژه بازیابی و ریکاوری اطلاعات را دریافت نمایید. مرکز دیتا ریکاوری برخوردار از تیمی مجرب و نیز پیشرفته‌ترین تجهیزات حوزه ریکاوری نظیر pc3000 است

دوره های آموزش بازیابی اطلاعات

آموزش بازیابی اطلاعات یکی از دوره های آموزشی ارائه شده در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات است که با حضور برترین اساتید این حوزه و در یک فضای کاملاً تخصصی و مجهز برگزار می گردد. همانگونه که می دانید بازیابی اطلاعات فرآیندی است که طی آن اطلاعات، اسناد و دیتاهای از دست رفته ریکاوری می گردد.

در این فرآیند نیاز است تا به برخی از پارامترهای اساسی حوزه ریکاوری، نظیر استفاده از برترین روش های بازیابی (نظیر استفاده از PC3000)، عدم استفاده از نرم افزارهای غیرتخصصی، انجام فرآیند ریکاوری به دست متخصصان این حوزه و در نهایت تسلط بر تخصـص و تکنیک های این کار توجه ویژه ای شود. 

در دوره های آموزش بازیابی اطلاعات هارد تمامی پارامترهای مذکور به دقت رعایت شده و به صورت کاملاً تخصصی به کاراموزان تدریس می گردد. 

در صورت علاقه و تمایل به حضور در این دوره ها می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز در باره روند ثبت نام را دریافت نمایید. افرادی که موفق به اتمام دوره های بازیابی اطلاعات می شوند می توانند به راحتی جذب بازارهای این حوزه گردند.

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندورید

برای استفاده از این برنامه ابتدا می بایست EaseUS MobiSaver for Android را بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود دانلود، نصب و در نهایت اجرا کنید. سپس با استفاده از یک کابل USB دستگاه اندرویدیتان را به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل نمایید و گزینه Start را انتخاب کنید. 

در این مرحله از بازیابی اطلاعات گوشی می بایست منتظر بمانید تا برنامه EaseUS MobiSaver for Android گوشی را شناسایی کند.

به محض شناسایی دستگاه اندرویدیتان، برنامه EaseUS MobiSaver for Android به صورت خودکار جستجوی محتوای دستگاه را آغاز می کند. این بازیابی اطلاعات همچون سایر بازیابی ها کمی زمان بر خواهد بود و نیاز است که به دستگاه فرصت داده شود تا ریکاوری اطلاعات را به خوبی انجام دهد.

همانند بسیاری دیگر از برنامه های ریکاوری، این برنامه نیز در حین بازیابی، اطلاعات ریکاوری شده را در قالب لیست برای کاربر به نمایش می‌گذارد. پس از اتمام فرآیند اسکن و آنالیز حافظه دستگاه، لیست موارد و اطلاعات حذف شده قابل بازیافت دستگاه نمایش داده می‌شوند. 

در این مرحله از بازیابی اطلاعات گوشی نیاز است تا لیست ارائه شده توسط برنامه بررسی شود و مواردی که قصد بازیابی آن‌ها وجود دارد انتخاب گردند. پس از مشاهده لیست و انتخاب مواردی که می بایست بازیابی شوند، بر روی گزینه آبی رنگ Recover کلیک نمایید.

حال زمان آن فرا رسیده که محل ذخیره کردن فایل های ریکاوری شده را انتخاب نمایید. توصیه می شود فایل های بازیابی شده ابتدا در کامپیوتر ذخیره شوند و سپس به گوشی انتقال پیدا کنند. زیرا در صورتی که محل ذخیره سازی اطلاعات از همان ابتدا، گوشی باشد، ممکن است اختلالاتی در روند بازیابی اطلاعات گوشی ایجاد شود. 

نکته آخر آن است که این برنامه نیز همچون سایر برنامه های ریکاوری موفقیت صد در صدی ندارد. بنابراین لازم است که پس از بازیابی اطلاعات گوشی، داده های ریکاوری شده را بازبینی کنید و بررسی نمایید که آیا فایل مدنظرتان ریکاوری شده است یا خیر.

نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی Tenorshare UltData

Tenorshare UltData for Android یک نرم افزار خوب برای بازیابی اطلاعات موبایل باشد. قابلیت بازیابی تصاویر، پیام‌ها و مخاطبین را داشته باشد و همچنین کیفیت فایل‌های بازیابی شده را به حدی که شبیه به نسخه اصلی باشند، ارائه کند. 

نرم-افزار-بازیابی-اطلاعات-گوشی-Tenorshare-UltData

نرم افزار FonePaw Android Data Recovery 

نرم افزار FonePaw Android Data Recovery که در این مقاله برای بازیابی اطلاعات از آن استفاده می‌شود، رابط کاربری ساده و آسانی دارد. بنابراین برای استفاده از آن نیاز به دانش خاصی نیست. از این نرم افزار می توانید برای بازیابی اطلاعات سیم کارت، حافظه خارجی یا SD Card و حافظه داخلی گوشی خود استفاده نمایید. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از اطلاعات حذف شده گوشی نظیر فیلم، عکس، موزیک، پیام های متنی، اطلاعات تماس مخاطبین، اسناد حذف شده در گوشی و کارت SD گوشی اندرویدی خود را بازیابی کند.

(باید توجه داشت که بازیابی با نرم افزارهای بازیابی چندان تخصصی و موفقیت آمیز نیست. بنابراین در صورتی که اطلاعات حذف شده برای شما حیاتی است بهتر است به مراکز بازیابی برخوردار از تجهیزات این حوزه –نظیر pc3000– مراجعه کنید). نرم افزار FonePaw Android Data Recovery برای اندروید 2.1 به بعد کاربرد دارد و تقریبا اکثر گوشی ها و تبلت های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار FonePaw Android Data Recovery

در ادامه بسته به اندروید گوشی یکی از مراحل زیر را دنبال کنید:

برای اندرویدیهای قبل از 2.3 :

Applications » Development » USB debugging

برای اندرویدیهای قبل از 2.3

برای اندرویدی 4.2 به بعد :

Settings » About Phone » Build number »

در اکثر مواقع تا زمانیکه متوجه نشوید در بخش Developer mode هستید بنابراین به مسیر زیر برگردید:

» Settings » Developer options » USB debugging

سپس دکمه Ok را در برنامه  FonePaw Android Data Recovery کلیک کنید. پس از آنکه گوشی شما توسط برنامه شناخته شد، از میان فایل های پیشنهادی، فایلی که قصد ریکاوری آن را دارید، انتخاب کنید و دکمه Next را کلیک کنید. با این کار، نرم افزار اسکن دستگاه را آغاز می‌کند. 

(توجه داشته باشید که پیش از شروع دستگاه شما حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد). پس از اسکن اطلاعات، پیش نمایش فایل هایی که انتخاب شده بود، با جزئیات بیشتر نمایش داده خواهد شد. در این مرحله، می‌بایست تیک فایل های مورد نظرتان را فعال کنید و جهت بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی دکمه Recover کلیک کنید.

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی آیفون

برای بازیابی اطلاعات گوشی های آیفون پیشنهاد ما استفاده از برنامه FonePaw iPhone Data Recovery است. برنامه FonePaw iPhone Data Recovery هم مانند اکثر برنامه‌هایی که با هدف ریکاوری برای آیفون‌های اپل طراحی شده‌اند به سه شیوه مختلف امکان بازیابی اطلاعات پاک شده از روی آیفون را برای کاربر فراهم می‌کند.

استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری iCloud، استفاده از ابزار iTunes و استفاده مستقیم از حافظه داخلی آیفون سه روشی هستند که در برنامه یا نرم افزار FonePaw iPhone Data Recovery ارائه شده و شما می‌توانید بنا به شرایط خود از آن‌ها استفاده کنید. اگر از سرویس iCloud یا ابزار iTunes به منظور بک‌آپ‌گیری از محتوای آیفونتان استفاده می‌کردید بدون تردید با استفاده از دو گزینه مرتبط با این دو موضوع قادر خواهید که اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی نمایید.

اما اگر از این دو قابلیت استفاده نمی‌کنید، تنها گزینه موجود استفاده از قابلیت اسکن حافظه داخلی آیفون توسط برنامه FonePaw iPhone Data Recovery است. در صورت نیاز به خدمات تخصصی مرتبط با ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی می توانید به مرکز ریکاوری اطلاعات مراجعه نمایید.

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی آیفون

بازیابی اطلاعات موبایل در مرکز بازیابی اطلاعات

این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که با مراجعه به مرکز سخت افزار ایران و حضور در مرکز بازیابی اطلاعات، اطلاعات از دست رفته موبایل ، لپ تاپ ، تبلت و کامپیوتر را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه نظیر pc3000 دریافت خواهند نمود.pc3000 دستگاهی پیشرفته جهت بازیابی اطلاعات هارد است که توانایی ریکاوری اطلاعات انواع هارد دیسک و بازیابی اطلاعات موبایل را دارد.

به کمک این دستگاه از بازگشت اطلاعات به دستگاه خود اطمینان خواهید داشت. در کنار دستگاه های بازیابی اطلاعات ، نرم افزار هایی نیز معرفی شده اند. این نرم افزارها جهت ریکاوری و بازیابی اطلاعات از دست رفتۀ دستگاه ها با عنوان نرم افزارهای بازیابی در بازار و یا در فضای اینترنت وجود دارند.

طبق نظر کارشناسان مرکز بازیابی اطلاعات ، این دستگاه ها صرفا بخشی از اطلاعات شما را بازیابی خواهند نمود. متاسفانه بخش عمدۀ اطلاعات با استفاده از این نرم‌افزارها بازیابی نمی‌گردد. به باور برخی از کارشناسان ممکن است صدماتی نیز به سیستم کاربر  وارد سازند.

خدمات واحد بازیابی اطلاعات موبایل

مرکز بازیابی اطلاعات موبایل یکی از برترین و مجهزترین مجموعه های ریکاوری اطلاعات در کشور است . این مرکز با ارئه بهترین خدمات از لحاظ کمی و کیفی توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند . در این قسمت به برخی از خدمات واحد بازیابی اطلاعات موبایل در مرکز بازیابی اطلاعات را معرفی میکنیم.

  • بازیابی عکس‌ها
  • بازیابی ویدئوها
  • بازیابی موزیک
  • بازیابی اسناد کاربر
  • امکان بازیابی عکس و فیلم های گرفته شده با موبایل
  • امکان بازیابی فایل هایی که از کامپیوتر به موبایل منتقل شده است (آهنگ، متن، و …)
  • امکان بازیابی اطلاعات از حافظه SD داخل موبایل در مرکز بازیابی اطلاعات موبایل
  • امکان اسکن و انتخاب فایل های مورد نظر برای بازیابی
  • پشتیبانی از تمام موبایل های اندرویدی
  • ریکاوری حافظه داخلی موبایل
  • ریکاوری و بازیابی اطلاعات رم موبایل
  • ریکاوری عکس های پاک شده موبایل
  • بازیابی اطلاعات گوشی های اندرویدی
  • بازگردانی انواع فایل های حذف شده، آسیب دیده و از دست رفته
  • بازیابی اطلاعات موبایل و تبلت های اندرویدی
  • بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ موبایل
  • بازیابی فایل‌ها پیامک‌های متنی
  • بازیابی لیست مخاطبین

بازیابی اطلاعات موبایل با استفاده از برنامه EaseUS MobiSaver

Hetman Uneraser نرم افزاری کاربردی است که به شما برای بازیابی اطلاعات کمک شایانی خواهد کرد. بنا بر ادعای شرکت سازنده این نرم افزار بازیابی فایل ها و اطلاعاتی را که به اشتباه از سیستم خود حذف کرده اید را برای شما فراهم می سازد. برخی از ویژگی های این نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل عبارت است از:

  • سازگاری با انواع USB درایوها
  • سازگاری با انواع حافظه های جانبی
  • برخورداری از سرعت بسیار بالا
  • سازگاری با انواع هارددیسک ها ( داخلی و خارجی)
  • حجم کم نرم افزار از ویژگی های این نرم افزار است.
  • توانایی بازیابی تصاویر حذف شده از دوبین های دیجیتالی

اگرچه نرم افزار EaseUS MobiSaver for Android به طور رایگان در اختیار کاربران قرار نگرفته است اما می توان با مراجعه به سایت ease us از نسخه آزمایشی آن استفاده کرد:

آموزش بازیابی اطلاعات گوشی اندورید

روش استفاده از نرم افزار بازیابی اطلاعات موبایل :

  • برنامه EaseUS MobiSaver for Android را پس از دانلود، بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب و اجرا کنید.
  • دستگاه اندروید خود را با استفاده از یک کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل نمایید و گزینه Start را انتخاب کنید.
  • در این مرحله می بایست گوشی توسط برنامه EaseUS MobiSaver for Android شناسایی شود. (پیش از شروع عملیات حتماً گزینه USB Debugging را فعال نمایید). همچنین برای بازیابی اطلاعات، گوشی اندوریدی شما حتما باید امکان دسترسی به روت را داشته باشد.
  • با شناسایی دستگاه اندروید، برنامه EaseUS MobiSaver for Android به طور اتوماتیک شروع به جستجوی محتوای دستگاه می‌کند. ( این کار احتمالاً زمان‌بر خواهد بود). برنامه EaseUS MobiSaver for Android در حین انجام مراحل بازیابی اطلاعات موبایل فایل ها و اطلاعات بازیابی شده را در قالب لیستی مشابه با تصویر زیر نمایش می‌دهد.
  • با کامل شدن اسکن دستگاه و آنالیز همه جانبه حافظه، لیست فایل ها و اطلاعات محذوفی که امکان بازیابی آنها وجود دارد نمایش داده می‌شوند.
  • در این مرحله می توانید با بررسی لیست ارائه شده، مواردی را برای بازیابی اطلاعات موبایل انتخاب نمایید. در این برنامه انواع فایل‌های قابل بازیابی در طبقه‌بندی‌های مختلفی، در منوی سمت چپ برنامه EaseUS MobiSaver for Android نمایش داده می شوند.
  • فایل های مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی گزنیه آبی رنگ ریکاور «Recover» کلیک نمایید.
  • در این مرحله آدرس مدنظر جهت ذخیره فایل ها را مشخص نمایید. (توجه داشته باشید فایل‌های بازیابی شده موبایل را را ابتدا در کامپیوتر ذخیره کنید و سپس آن‌ها را به دستگاه منتقل نمایید.) در صورتی که حافظه داخلی گوشی خود را به عنوان محل ذخیره کردن اطلاعات و فایل‌های بازیافتی انتخاب کنید ممکن است در فرآیند بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاه اختلال ایجاد شود.

مرکز بازیابی اطلاعات

کارشناسان بازیابی اطلاعات موبایل با استفاده از بروز ترین شیوه های ریکاوری اقدام به بازیابی اطلاعات موجود بر روی گوش های تلفن همراه میکنند . توصیه می‌شود جهت پیشگیری از اتلاف وقت و تلاش‌های بی‌نتیجه جهت بازیابی با نرم‌افزارهایِ گوناگون، به مرکز سخت‌افزار ایران مراجعه نموده و تمامی اطلاعات دستگاه‌های خود را با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات از جمله pc3000 در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت بازیابی نمایید.

مرکز بازیابی اطلاعات

موارد بازیابی اطلاعات

 بایوس هارد / بازیابی اطلاعات هارد اسکازی / بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال / نرم افزار بازیابی اطلاعات ایفون/ بازیابی اطلاعات هارد دیسک / بازیابی اطلاعات هارد Micro Sata / بازیابی اطلاعات هارد ساتا /  نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید FonePaw Android Data Recovery/بازیابی اطلاعات هارد Sata / بازیابی اطلاعات هارد SSD / ریکاوری اطلاعات هارد اسکازی / ریکاوری اطلاعات هارد اکسترنال / ریکاوری اطلاعات هارد IDE / ریکاوری اطلاعات هارد Micro Sata /

ریکاوری اطلاعات هارد ساتا / ریکاوری اطلاعات هارد Sata / ریکاوری اطلاعات هارد SSD / بازیابی اطلاعات هارد اچ پی / ریکاوری اطلاعات هارد اچ پی / بازیابی اطلاعات هارد دیسک / تعمیر ماژول هارد اچ پی / تعمیر فریمور هارد اچ پی / جراحی هارد اچ پی

بازیابی انواع هارد

تعویض رام هارد اچ پی / تعویض ROM هارد اچ پی / تعمیر برد هارد اچ پی / تعمیرات برد هارد اچ پی / تعویض برد هارد اچ پی / تعمیر Framwer هارد اچ پی / بازیابی داده های هارد اچ پی / بازیابی اطلاعات از دست رفته /

بازیابی اطلاعات فرمت شده / بازیابی اطلاعات هارد دیسک / رفع باج افزار / بازگرداندن فرمت فایل / بازگرداندن فرمت اطلاعات /  / بازگرداندن فایل با پسوند PDF / بازگرداندن فایل با پسوند DOCX / بازگرداندن فایل با پسوند OXPS / بازگرداندن فایل با پسوند Gif / بازگرداندن فایل با پسوند JPG / بازگرداندن فایل با پسوند JPEG / بازیابی اطلاعات هارد دیسک/نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید FonePaw Android Data Recovery/ نرم افزار بازیابی اطلاعات ایفون

نرم افزار بازیابی اطلاعات FonePaw Android Data Recovery ، بازیابی اطلاعات/ ریکاوری اطلاعات / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / بازیابی اطلاعات هارد / ریکاوری اطلاعات هارد / بازیابی اطلاعات هارد سوخته / ریکاوری اطلاعات هارد سوخته / بازیابی اطلاعات هارد ضربه خورده /

ریکاوری اطلاعات هارد ضربه خورده / پارتیشن کردن هارد / برگرداندن اطلاعات هارد / بازگردانی اطلاعات هارد / ریکاوری اطلاعات کد شده / ریکاوری هاردی که ریست می شود / ریکاوری هارد در صورت خطا  /نرم افزار بازیابی اطلاعات ایفون/ تعمیر هارد / رفع بدسکتور هارد

4/5 (1 امتیاز)